Bare Transversale

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Oare se potrivesc barele de Logan pe Sandero? Si nu din auzite.Cazuri concrete.

    Comment


    • #17
      stie cineva daca barele de mai sus se potrivesc si pe noul logan. stima

      Comment


      • #18
        Imi poate confirma cineva ca barele Autospeed sunt identice cu cele de origine, la fel ca in cazul cotierei? Daca e cineva din Vrancea, imi puteti spune unde gasesc cutii pentru portbagaj pe la noi? Stima!
        Zambeste, maine poate fi mai rau!

        Comment


        • #19
          Am comandat bare Autospeed, imi vin saptamana viitoare. Imi puteti spune daca pot pune o cutie portbagaj mai lunga decat plafonul, cam 175 cm lungime? Nu am gasit fotografii cu Logan cu cutie lunga.

          P.S. Daca aveti careva de vanzare o cutie portbagaj in stare buna, minim 370 litri, dati un semn.
          Last edited by cory; 9 February 2014, 17:15.
          Zambeste, maine poate fi mai rau!

          Comment


          • #20
            Au sosit barele, dar m-am impotmolit de la inceput. Nu reusesc sa bag talpile de cauciuc in gaurile suportilor laterali, mai exact nu intra acele 2 picioruse in gaurile corespunzatoare. Au un fel de guler pe care nu pot sa-l trec prin gaura. Voi cum ati procedat?
            Zambeste, maine poate fi mai rau!

            Comment


            • #21
              Unge-le cu putin ulei sau vaselina
              Last edited by IancuMIC; 15 February 2014, 20:08.

              Comment


              • #22
                Sa nu razi pana nu incerci: "ulei de maimuta"..... Adica dai pe acele picioruse cu...SCUIPAT. Apoi tragi un pic de ele si vor trece prin gauri. Daca ti se pare prea vulgara solutia, poti unge cu un pic de crema ceva de maini, de fata...sa NU pui vaselina, ataca acel cauciuc si strici protectiile.
                Bravo coleg NOL...vaselina ii recomanzi? Sunt cateva exemple pe forum despre chedere stricate cu vaselina: au bagat in chederele de la geamuri pentru a preveni rugina si s-au ales cu ele largite, inutilizabile.
                Spor la documentat.
                Last edited by CeDeBe-L; 15 February 2014, 20:13.

                Comment


                • #23
                  Mai sus am scris, putin ulei sau vaselina, oare cat insaemna putin?
                  Pt CORY: daca esti interesat, nu mai stiu exact dar cred ca 340L. Evenutual vb pe PM
                  Attached Files

                  Comment


                  • #24
                    Multumesc pentru sugestii, incerc din nou luni.
                    NOL, m-ar interesa, vorbim pe PM sau pe mess, ai id-ul meu in profil.
                    Zambeste, maine poate fi mai rau!

                    Comment


                    • #25
                      Sa vezi ecuatie cu necunoscuta la montajul de la mine.Reprezentata AutoEuropa."Mesterul" montase pe o parte o bara iar celalalt capat nu reusea sa-l amplaseze la gauri.Tot tragea de el ca nebunu si nu reusea de loc.Ce s-a gandit el.S-a suit cu piciorul pe pragul masinii,chiar pe plastic si tragea mai mai sa rupa masina.Nici asa n-a mers.S-a gandit el vreo 4 minute,m-a invitat si pe mine sa-l ajut sa imping de cealalta parte si dupa nenumarate incercari esuate s-a gandit sa desfaca un pic piciorusul acela metalic de bara.S-a largit un pic, l-a montat in gauri dupa care a strans surubul in bara.Vezi sa nu patesti si tu la fel.
                      Referitor la aceste bare.Am carat cu ele doar niste burlane de plastic.Mai mult de 2 kg toate nu aveau,deci exclus sa fie de la greutate.
                      Se deformeaza enorm plafonul din cauza lor,pur si simplu se indoaie plafonul de aceea le-am si vandut.In 2 luni aveau urme de rugina.Bare originale Logan.Sunt prost construite.Si m-au costat si 380 ron.Cele de la Autospeed sunt identice cu ele, si mai ieftine.
                      Last edited by karlos12; 16 February 2014, 01:22.

                      Comment


                      • #26
                        Da, deja ma batea gandul sa le trimit inapoi. Am pus ochii pe unele mult mai scumpe, dar face. Ma mai gandesc pana maine.
                        Zambeste, maine poate fi mai rau!

                        Comment


                        • #27
                          Recititi postul 10 si evitati problemele descrise. Profitati de faptul ca m-am chinuit eu putin pentru a nu va mai chinui voi acum. Sau sa il rugam pe dl. Streulea sa faca un tutorial cu montat/demontat bare?

                          Am carat pe bare un aragaz, un sifonier demontat, un frigider...ba si niste fieratanii de vre-o 50 kg. Nici barele si nici plafonul nu au avut nimic de suferit. Pe ele scrie ca ar suporta o greutate maxima de 80kg dar nu as vrea sa testez pe ale mele.
                          Singura temere pe care o am este sa nu uzez prematur filetele suruburilor...pentru ca nu tin barele permanent pe masina. Le montez cand am nevoie apoi le dau jos imediat. Le-am mai dat si unui prieten dar cu o conditie expresa: el vine cu masina lui, eu montez/demontez barele.

                          Bizarerie: ...am vazut intr-o zi, intr-o parcare, niste bare care pareau originale dar care stateau f. ciudat pe un Logan. M-am apropiat si am descoperit ca cineva reusise performanta sa le monteze pe cele de fata pe spate si invers!!!!!! Au niste semne foarte clare, dar...
                          Bineinteles ca plafonul era deformat in unele parti si talpile de cauciuc nu atingeau cum trebuie.
                          Last edited by CeDeBe-L; 16 February 2014, 10:04. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • #28
                            Problema la ele e ca acele talpi de cauciuc preseaza foarte mult pe suprafata plafonului datorita faptului ca utilizeaza o suprafata foarte mare de plafon in comparatie cu ce ar trebui sa faca aceste bare.Sa stea sprijinite in acele gauri si nu pe plafon.Cu alte cuvinte acele talpici de cauciuc sunt prea late.Arata-mi mie un exemplu (imagine luata de pe net) cu bare de alta marca care folosesc asa de mult din suprafata plafonului.NU EXISTA. La mine au fost montate corect,la reprezentanta,bara cea mai inalta fiind in fata.O explicatie la tine ar fi ca le demontezi rapid dupa ce ai carat si plafonul isi revine la starea initiala.Tine-le tu 2 luni cat le-am tinut eu si vei avea surprize.
                            Si referitor la noul Logan.S-a schimbat si modelul de bare.Nu mai sunt construite PROST.Uitati-va cum ar trebui sa fie barele pentru modelul berlina.Fara talpici,preseaza doar pe gauri.Barele sunt la fel,doar suportii s-au schimbat.Ei erau problema.
                            Descoperă gama completă Dacia: Spring, Jogger, Sandero Stepway, Logan, Duster, Sandero. Prețuri și caracteristici.
                            Last edited by karlos12; 16 February 2014, 10:49.

                            Comment


                            • #29
                              Si daca nu mai pui acele talpi de cauciuc? - strici un pic din aspect....
                              ex:
                              Logan Laureat 1,2 16V mpi E5N-2012-->2022(112.100km)
                              Logan Preferance 1,5dci E3/03-2006-->2012(76.100km)

                              Comment


                              • #30
                                Cand am spus talpi de cauciuc m-am referit si la suport.Suportul este gresit construit ,prea lat.Daca nu mai pui talpicile de cauciuc si mai grav,ramai fara vopsea.Talpa de cauciuc sta pe conturul suportului.Nu ai ce sa-i faci.Iti iei alta marca.
                                Sunt curios daca cele noi de pe Logan 2 se potrivesc pe Logan 1.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google