Si totusi titlul topicului nu se mai schimba. Din 2008 Loganul tot va avea 133 CP la anul. .
Logan Va Avea 133 CP De La Anul
Collapse
X
-
Originally posted by mr.K View PostVa avea pe dreaqu. 1332 cp se obtin din cilindree mica doar cu turbo, iar aia costa nene. Si daca tot costa, cine sa mai dea 13-14 mii de euro pe un Logan cand mai pune ceva si-si cumpara VW 1.2 TSI?
ca exemplu: kia cee'd/hyundai 130 cu motorizare 1,6 si 126 cp(si mai sunt cativa de astia cu ochii oblici dar nu-mi vin in minte acum).....diferenta pana la 133 nu ar fi foarte mare....o tehnologie vvti sau vtec face posibil relativ usor acest deziderat
singura problema apare la faptul ca puterea si respectiv cuplul sunt sesizabili abia la turatii relativ mari, iar pentru majoritatea soferilor romani aici exista o problema, ca doar deh....tata, care a fost sofer pe autobuz/camion o viata intreaga le-a spus sa schimbe viteza la 1500 de ture
Comment
-
Originally posted by mr.K View PostVa avea pe dreaqu. 1332 cp se obtin din cilindree mica doar cu turbo, iar aia costa nene. Si daca tot costa, cine sa mai dea 13-14 mii de euro pe un Logan cand mai pune ceva si-si cumpara VW 1.2 TSI?Last edited by Cristi_Xp; 21 November 2011, 14:26.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
vtecul intr-adevar e performanta pentru un motor , dar vvtul e acolo mai mult pentru emisii si un pic de cuplu pe turele mici.
Vtecul e un motor foarte fiabil ,in general si aspiratele sunt din pacate nu pot spune acelasi lucru despre un turbo din fabrica .Plus costuri de productie ma indoiesc ca un aspirat d-asta depaseste costurile unui motor turbo .Last edited by Cristi_Xp; 21 November 2011, 16:10.Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
un vtec/vvti costa mult mai putin sa fie produs in serie decat un turbo, chiar si daca te gandesti numai la pretul unui turbo sau intercooler, fara a mai pune in discutie debitmetru, egr(ala mai e si pe unele aspirate, ca si debitmetrul, dar nu pe toate), toata tubulatura(nu sunt deloc ieftine furtunele alea) si cati senzori mai trebuie....
plus ca mai e si problema fiabilitatii, dupa cum spune si colegul Cristi_Xp
Comment
-
Originally posted by Seba View Postai sa fii surprins ca 0.9 de la renault si fiat au 110cp, deci nu sunt de aruncat. toti vreti litraj mare, cai cu nemiluita, eleroane, softuri, dar n-ati da bani nici pe un logan 1.4 chel, ce sa mai zicem daca va cere dacia 20000 de coco pt un logan de 140cp, cu esp, sule, maturi, cum tot visati pe-aici...
@mr.k nu fac comparatii inutile dar cei de la BMW au scos 618 cp dintrun motor 6.1 v 12 ASPIRAT (pe mclaren f1)deci se poate obtine performante si fara turbine dar nu in romania si nu la dacia...Last edited by djabula; 22 November 2011, 02:26.
Comment
-
Caii aia de la ceed 1.6 in plus fata de 1.6 16v Renault iti spun eu din experienta proprie ca nu se simt decat pe hartie. Asa e, ca sa se miste, trebuie sa o turezi. La Renault se misca si la 2500-3000 de ture foarte bine, la Kia nu prea, trebuie sa bagi piciorul in ea si ca sa pleci de pe loc, si sa mergi oricum peste 3000, cu bataie spre 4...
Originally posted by mariusnicolae View Post133/2 ...[snip] kia cee'd/hyundai 130 cu motorizare 1,6 si 126 cp...
Comment
-
Originally posted by djabula View Postcumetre,de cuplu ai auzit?0.9 110 cp si tot atatia nm? intradevar nu am avut cash banii de 1.6 16 valve asa ca mi-am luat 1.4 dar daca ar iesi un logan cu motoru de pe clio rs sa dea dracu daca nu as face cumva sa il obtin.cat despre cipuri sule si alte magarii,stai cill ca am doar o toba pe masina ca nu imi place muzica de fel,nu sunt gipsan cu stikere pe masina ;)
@mr.k nu fac comparatii inutile dar cei de la BMW au scos 618 cp dintrun motor 6.1 v 12 ASPIRAT (pe mclaren f1)deci se poate obtine performante si fara turbine dar nu in romania si nu la dacia...
6.1 V12 cu 600 cai nu e nimic de admirat , asta in situatia in care un lancer evo 2.0 turbo cu doar 4 cilindri poate obtine atat cu ceva upgradeuri ,ciindreea ramanand 2.0 totusi ,sau un skyline gtr 3.8L , care are undeva aproape de 530 cp )Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
@djabula:si acum ce propui ? Sa scoata astia de la Dacia un Logan cu motor de 5000 ca sa avem si noi 133 cp nu?
Astia vor sa scoata 0.9 turbo si tu ii dai tare cu cilindreea mare..Gata s-au dus...E vremea down-sizingului.O sa ajungem intr-o zi sa avem motoare de 0.3 cu 6 turbine si vreo 150 cp.
Motor mare:taxe mari.sigpic
Comment
-
Originally posted by ParuLuScorilo View PostCaii aia de la ceed 1.6 in plus fata de 1.6 16v Renault iti spun eu din experienta proprie ca nu se simt decat pe hartie. Asa e, ca sa se miste, trebuie sa o turezi. La Renault se misca si la 2500-3000 de ture foarte bine, la Kia nu prea, trebuie sa bagi piciorul in ea si ca sa pleci de pe loc, si sa mergi oricum peste 3000, cu bataie spre 4...
Comment
Comment