Logan Va Avea 133 CP De La Anul

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Si totusi titlul topicului nu se mai schimba. Din 2008 Loganul tot va avea 133 CP la anul. .
    Cel mai lent 1,6 8v

    Comment


    • Va avea pe dreaqu. 1332 cp se obtin din cilindree mica doar cu turbo, iar aia costa nene. Si daca tot costa, cine sa mai dea 13-14 mii de euro pe un Logan cand mai pune ceva si-si cumpara VW 1.2 TSI?
      Last edited by mr.K; 21 November 2011, 12:15.

      Comment


      • Pentru ca una e un Polo si alta e o octavia; Si sa pui si bani sa iei si masina mai mica..... nu e afacere. E fudulie, ca ai masina nemteasca cheala, dar nu e afacere.
        Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

        Comment


        • Eu vorbeam de Golf. NU suport masinile mici si scumpe, gen Polo, Yaris, 107, C1/C3.
          Cine nu vrea un Golf chelbos, la aceeasi bani isi cumpara un Seat Leon full, aceeasi motorizare.

          Comment


          • Originally posted by mr.K View Post
            Va avea pe dreaqu. 1332 cp se obtin din cilindree mica doar cu turbo, iar aia costa nene. Si daca tot costa, cine sa mai dea 13-14 mii de euro pe un Logan cand mai pune ceva si-si cumpara VW 1.2 TSI?
            133/2 cai se pot obtine relativ usor dintr-un motor de 1,6
            ca exemplu: kia cee'd/hyundai 130 cu motorizare 1,6 si 126 cp(si mai sunt cativa de astia cu ochii oblici dar nu-mi vin in minte acum).....diferenta pana la 133 nu ar fi foarte mare....o tehnologie vvti sau vtec face posibil relativ usor acest deziderat
            singura problema apare la faptul ca puterea si respectiv cuplul sunt sesizabili abia la turatii relativ mari, iar pentru majoritatea soferilor romani aici exista o problema, ca doar deh....tata, care a fost sofer pe autobuz/camion o viata intreaga le-a spus sa schimbe viteza la 1500 de ture

            Comment


            • Originally posted by mr.K View Post
              Va avea pe dreaqu. 1332 cp se obtin din cilindree mica doar cu turbo, iar aia costa nene. Si daca tot costa, cine sa mai dea 13-14 mii de euro pe un Logan cand mai pune ceva si-si cumpara VW 1.2 TSI?
              pai reno are motor de 1.6 cu 133 cp , culmea e si aspirat. E pus pe twingo RS .
              Last edited by Cristi_Xp; 21 November 2011, 14:26.
              Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

              Comment


              • Un motor vvti sau vtec cat costa?
                Dintr-un 1.6 se pot obtine mai multi CP si cu o toleranta mai mica ca in F1, dar nu crezi ca ar costa mai mult?

                le-a spus sa schimbe viteza la 1500 de ture
                La 2000 de ture, la scoala de soferi pe Dacia 1310.

                Comment


                • vtecul intr-adevar e performanta pentru un motor , dar vvtul e acolo mai mult pentru emisii si un pic de cuplu pe turele mici.
                  Vtecul e un motor foarte fiabil ,in general si aspiratele sunt din pacate nu pot spune acelasi lucru despre un turbo din fabrica .Plus costuri de productie ma indoiesc ca un aspirat d-asta depaseste costurile unui motor turbo .
                  Last edited by Cristi_Xp; 21 November 2011, 16:10.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • un vtec/vvti costa mult mai putin sa fie produs in serie decat un turbo, chiar si daca te gandesti numai la pretul unui turbo sau intercooler, fara a mai pune in discutie debitmetru, egr(ala mai e si pe unele aspirate, ca si debitmetrul, dar nu pe toate), toata tubulatura(nu sunt deloc ieftine furtunele alea) si cati senzori mai trebuie....
                    plus ca mai e si problema fiabilitatii, dupa cum spune si colegul Cristi_Xp

                    Comment


                    • Originally posted by Seba View Post
                      ai sa fii surprins ca 0.9 de la renault si fiat au 110cp, deci nu sunt de aruncat. toti vreti litraj mare, cai cu nemiluita, eleroane, softuri, dar n-ati da bani nici pe un logan 1.4 chel, ce sa mai zicem daca va cere dacia 20000 de coco pt un logan de 140cp, cu esp, sule, maturi, cum tot visati pe-aici...
                      cumetre,de cuplu ai auzit?0.9 110 cp si tot atatia nm? intradevar nu am avut cash banii de 1.6 16 valve asa ca mi-am luat 1.4 dar daca ar iesi un logan cu motoru de pe clio rs sa dea dracu daca nu as face cumva sa il obtin.cat despre cipuri sule si alte magarii,stai cill ca am doar o toba pe masina ca nu imi place muzica de fel,nu sunt gipsan cu stikere pe masina ;)


                      @mr.k nu fac comparatii inutile dar cei de la BMW au scos 618 cp dintrun motor 6.1 v 12 ASPIRAT (pe mclaren f1)deci se poate obtine performante si fara turbine dar nu in romania si nu la dacia...
                      Last edited by djabula; 22 November 2011, 02:26.

                      Comment


                      • Caii aia de la ceed 1.6 in plus fata de 1.6 16v Renault iti spun eu din experienta proprie ca nu se simt decat pe hartie. Asa e, ca sa se miste, trebuie sa o turezi. La Renault se misca si la 2500-3000 de ture foarte bine, la Kia nu prea, trebuie sa bagi piciorul in ea si ca sa pleci de pe loc, si sa mergi oricum peste 3000, cu bataie spre 4...

                        Originally posted by mariusnicolae View Post
                        133/2 ...[snip] kia cee'd/hyundai 130 cu motorizare 1,6 si 126 cp...

                        Comment


                        • Originally posted by djabula View Post
                          cumetre,de cuplu ai auzit?0.9 110 cp si tot atatia nm? intradevar nu am avut cash banii de 1.6 16 valve asa ca mi-am luat 1.4 dar daca ar iesi un logan cu motoru de pe clio rs sa dea dracu daca nu as face cumva sa il obtin.cat despre cipuri sule si alte magarii,stai cill ca am doar o toba pe masina ca nu imi place muzica de fel,nu sunt gipsan cu stikere pe masina ;)


                          @mr.k nu fac comparatii inutile dar cei de la BMW au scos 618 cp dintrun motor 6.1 v 12 ASPIRAT (pe mclaren f1)deci se poate obtine performante si fara turbine dar nu in romania si nu la dacia...
                          n-a zis nimeni ca nu se poate scoate putere mare din aspirat , doar cand a afirmat chestia aia s-a referit la putere mare pe aspirat din cilindree mica ,adica ceva gen 1.6 vtec de 160 cp de la honda,nu ceva gen 20 cilindri cu motor de 10 litri .
                          6.1 V12 cu 600 cai nu e nimic de admirat , asta in situatia in care un lancer evo 2.0 turbo cu doar 4 cilindri poate obtine atat cu ceva upgradeuri ,ciindreea ramanand 2.0 totusi ,sau un skyline gtr 3.8L , care are undeva aproape de 530 cp )
                          Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                          Comment


                          • @djabula:si acum ce propui ? Sa scoata astia de la Dacia un Logan cu motor de 5000 ca sa avem si noi 133 cp nu?
                            Astia vor sa scoata 0.9 turbo si tu ii dai tare cu cilindreea mare..Gata s-au dus...E vremea down-sizingului.O sa ajungem intr-o zi sa avem motoare de 0.3 cu 6 turbine si vreo 150 cp.
                            Motor mare:taxe mari.
                            sigpic

                            Comment


                            • Originally posted by ParuLuScorilo View Post
                              Caii aia de la ceed 1.6 in plus fata de 1.6 16v Renault iti spun eu din experienta proprie ca nu se simt decat pe hartie. Asa e, ca sa se miste, trebuie sa o turezi. La Renault se misca si la 2500-3000 de ture foarte bine, la Kia nu prea, trebuie sa bagi piciorul in ea si ca sa pleci de pe loc, si sa mergi oricum peste 3000, cu bataie spre 4...
                              corect, n-am zis nimic de cum se misca in comparatie cu un renault, am spus doar ca se poate

                              Comment


                              • Originally posted by Cristi_LCD View Post
                                ... Din 2008 Loganul tot va avea 133 CP la anul. ...
                                Un Logan de 75 CP in general este suficient. Masinile mai vechi nu au nici atat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google