de iesit sigur iese da cand nu se stie.cei care au cumparat 16 v ce au vrut?tuning.cum zicea TOMU.fata de celelalte versiuni prestige-ul avea unele elemente care aratau destul de bine +motorul care are ceva caluti in plus din fabrica.probabil daca as avea as da 15000 euro pe o asemenea masina.lcand am luat prestige-ul si ajungea 10255 euro au fost cunoscuti care mi-au zis:cum poti sa dai 10000 euro pe o dacie?
Logan Va Avea 133 CP De La Anul
Collapse
X
-
Originally posted by flavio View Postsa vedem in ce distanta v.a opri loganu asta de 133 cp(daca o sa fie scos).
tomu..eu zic ca la o asa putere...cam lasi in urma si 1.9 si alte motorizari dupa audi,vw...etc,stiind ca ai o masina made by dacia.oricum uzina nu se muta nicaieri..vom vedea.numai bine
oricum...133cp, pe asta sa pui un turbo sau un compresor, chiar daca ar costa vreo 2000-2500euro, chiar ar merita !
Comment
-
sunt de acord cu tine.in timp uzina se dezvolta.speram la logane cu putere mare, poate o clima, un bord din alt material,etc.
oricum la bani care ii dam pe logan,eu zic ca isi face treaba onorabil.TRAIM IN ROMANIA SI ASTA NE OCUPA TOT TIMPUL!!
Comment
-
Daca ar scoate Dacia un model cu 500 CP lumea tot s-ar gandi sa-i mareasca puterea, ca deh, trebuie sa fie cel mai "jmecher"...
Revenind la subiect, sigur o sa se lanseze K4M133 anul asta, posibil prin vara sau toamna, daca nu se schimba iarasi planurile.
Comment
-
pt aia care ati da 15000 pe un logan de 133 de cai, skoda octavia tour 1.8T 160CP nu-i mai buna la banii aia?mai dati-le idei la astia de la dacia, si-asa au preturile umflate la loganuri. ma rog, oferte de reducere de 20 de euro. nu mai pomeniti sume peste 11-12000 de euro, ca doar n-o sa-l fac din logan kia ceed sau skoda cu esp si toate alea ca sa coste 15000.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
eu sunt putin sceptic in privinta unui motor mai puternic, din mai multe motive:
1 - ar trebui sa modifice sistemul de franare
2 - ar trebui modificata suspensia
3 - cu un motor ce dezvolta putere mai mare => consum mai mare. inseamna ca ar trece de bariera de 10 l/100km; deci v-a pierde din cumparatorii de varste mijlocii... unde consider eu ca este axata vanzarea loganului, in fond este o masina de familie.
Pt a scoate asa ceva implica multe riscuri pentru ei ... nu stiu ramane de vazut
Comment
-
Avand in vedere ca K4M 754 este deja disponibil in gama Renault nu este prea greu de adus pe Logan . Dar ca sa va dati seama ce inseamna 133 cai pe masinile noastre . Twingo RS are accelereaza in 8.7 sec 100km/h si ajunge la 215 .
Ar fi bun si D4F 1.2 100 TceSau D4D 1.2 120 Tce
Oricum ambele duc pe Twingo sub 10 sec la 100 , probabil si pe Logan il vor duce daca vor avea parte de el
1.6 MPi Icy White
Comment
-
deja incep sa apara si cei care n-ar cumpara loganul de 133 de cai pt ca va consuma mult, altii ar da si suprapret pe el, altii isi fac probleme tehnice in locul inginerilor renault. ca n-or avea aia prin magaziile cu vechituri o punte cu discuri pe spate care sa se potriveasca pe logan...cat despre suspensii, hr daca ar pune sau eibach din fabrica, mai mult de 100-150 de euro nu o sa creasca pretul pt suspensiile alea, ca la cate milioane de seturi de arcuri va comanda renault, o sa le ia la kilogram la un pret derizoriu, nicidecum la preturile de catalog, cum le luam noi care ne "tunam" masinile. pana in 12000, cu climatronic, esp si tc, ar fi ok loganul de 133 de cai.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
De acord cu Seba. Ne facem prea multe probleme. Si la urma urmei de ce sa nu incerce Dacia sa faca o masina capabila?!! Chiar daca vanzarile nu vor fi foarte sus, un asemenea model este foarte important pentru imaginea marcii. Cine s-ar fi asteptat in momentul in care Skoda a lansat Felcia cu motor de 1.4 ca la un moment dat vor avea si RS si Superb si Octavia Scout ... si motoare puternice si transmisii 4X4 ?!!! Insa au avut curaj si au acceptat provocarea. De ce nu ar face Dacia la fel ?!!! Cred ca motorizarea de de 133 cp si anuntatul 4X4 se inscriu pe aceeasi directie. Eu unul le doresc succes !
Comment
-
Originally posted by Seba View Postpt aia care ati da 15000 pe un logan de 133 de cai, skoda octavia tour 1.8T 160CP nu-i mai buna la banii aia?mai dati-le idei la astia de la dacia, si-asa au preturile umflate la loganuri. ma rog, oferte de reducere de 20 de euro. nu mai pomeniti sume peste 11-12000 de euro, ca doar n-o sa-l fac din logan kia ceed sau skoda cu esp si toate alea ca sa coste 15000.
e evident de ce...
"Stiu ca nu stiu nimic, dar stiu ca pot sti mai mult decat stiu" (Socrate)
Comment
-
stii tu ceva acolonormal ca skoda ar alege majoritatea la aceeasi bani, chiar daca acum pe forum ar da toti zeci de mii de euro pe un logan mai tare. daca te uiti mai atent, o sa constati, paradoxal, ca majoritatea de pe forum sunt cei care si-au luat 1.4 fie pt consum fie pt pret mai mic, dar acum ar da 50000 pt 130 de cai
hai sa ne linistim sa vedem intre timp ce super oferte de 20 de euro reducere mai scoate dacia pe timp de criza, cand au vanzari aproape zero barat.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment