La preturile astea ar depasi si Renault Megane 1.6 16v deci nu cred in vreo sansa reala.......
Logan Va Avea 133 CP De La Anul
Collapse
X
-
Adevarul e ca stratificarea ofertei Renault nu prea are loc de Logan Sport.
Dar nu-i problema, ce nu vor ei sa faca, facem noi!
Eu de exemplu am asteptat cu sufletul la gura modelul sport, am pastrat masina curenta stoc cu gandul s-o vand repede cand apare modelul nou.
Din pacate, Dacia a cam lungit-o si nu cred ca vom avea parte de asa ceva pe generatia curenta Logan. De la mine au pierdut 13.000 euro pe care i-as fi dat pentru Logan "RS". Acum imi pregatesc masina asa cum vreau eu, iar daca printr-o minunte Dacia scoate model sport, astept cu placere sa-l "ard" daca modificarile la masina curenta merg asa cum mi-am planuit. Concluzia: distractie mai mare pt mine, bani mai putini investiti!sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
Macar sa-l scoata ei si sa-i puna sigla cu motorizarea pe spate.
Comment
-
Ce se afla in spatele logan-ului
Originally posted by darksid3 View PostCristi, Seba s-a referit la faptul ca puterea nu este nimic fara control!Logan-ul asa cum este el acum devine nesigur cu un motor mai puternic!Masinile puternice au multe sisteme gandite pentru control si siguranta in timp ce Logan-ul este deficitar la capitolul asta!Cum spunea un mare pilot : In Formula 1 nu conteaza in cat timp accelerezi ci cat de repede poti frana
Comment
-
Originally posted by nichiforovici View PostGigi kent daca tu crezi ca ai sa reusesti cu cipul sa ridici acest motor de 133 de cai la 150,eu zic ca te inseli amarnic.daca scoti din el un 7-8 cai sa zici mersi.din motorul de 1,6 care va fi pe acest logan.imi cer scuze daca te deranjeaza comentariul meu.
Comment
-
mai c-as pune pariu ca motorul de 133 de cai doar din soft nici 145 nu "pupa", daramite 150...ala are deja vvt, la care daca umbi fara sa te pricepi, l-ai "temelit" de vreo 10-15 cai. si dezavantajul vvt-ului la 1.6_16v e ca poate fi dat doar inapoi, sa traga la ture joase, nu poti da avans la cama sa urce in ture sa castigi cai. s-ar putea sa ma insel, dar asa retin din ce-am citit. si fara o admisie si-o evacuare facuta pt noul regim de functionare al motorului, cam greu sa scoti 150 de cai din el. dar na, fiecare e liber sa incerce. poate ii bateti pe astia de la renou, care au reusit sa scoata cu ceva modificari in motor 160 de cai dintr-un 1.6 aspiratDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Oricum, vad ca unii au masurat K4M RS si ar zice ca n-are 133cp stoc. O fi de la dyno, nu stiu, dar e bine de vazut cam cat se castiga din remapare la un asemenea motor.
sigpic^Logan turbat (WIP)^
Comment
-
da 133 cp chiar nu va ajung?la ce greutate are loganul ,o sa zboare .la 133 cp trebuie scimbate cam multe.ma refer la siguranta. cica esp din 2011 o sa fie obligatoriu pe toate tigaile.marea problema ramane pretul.deja pe piata, criza asta a facut ceva bun,gasesti masini la preturi faine si cu dotari cacalau.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
-
esp e un ***** mare, in gura celor de la euroncap, care nu mai dau 5 stele din 2011 la testele de impact, daca n-ai esp, ca tot veni vorba de el. daca intri ca tembelul in orice viraj, ai nevoie de esp, daca mergi normal, n-ai nevoie, asa cum cateodata n-ai nevoie de abs, ca mai mult incurca borcanele. dar e trendy lendy sa fie masina plina de gunoiul asta de electronica...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
Comment