99% in momentul cand se intampla ceva dau ca boii in frana si fac mai rau , e instinctual , foarte putini se pot controla ,si sa incerce sa actioneze ca la carte fara sa se piarda , deci absul e ce trebe , la fel si cu ESPul .Cand te dai cu masina , te astepti ca in orice moment sa inceapa sa plece intr-o parte sau in alta , deci esti pregatit si cam stii ce sa faci ,dar daca esti luat pe nepregatite situatia e alta .Intr-adevar poate pe un circuit ,sau la niste curse ABS si ESP incurca mai tare ,dar in mersul de zi cu zi au avantajele lor .
Logan Va Avea 133 CP De La Anul
Collapse
X
-
Va spun sigur, sigur ca Loganul stock, nu va avea nici un motor care sa depaseasca puterea lui 1.6 16v normal (adica 105CP). Am curaj sa fac pariu cu oricine
Stiu ca este in lucru adaptarea motorului de 2.0 l benzina pe Dusterul
Nici macar inlocuitorul gamei LOGAN, nu va avea vreun motor mai puternic de 110CP (fie el diesel sau benzina)
Deci, LOGAN RS de la Renault, n-avem sa vedem
Stiu ce vorbesc
Comment
-
pentru ca ar creste valoarea masinii . Cristi cine te opreste sa iti cumperi cele mai bune cauciucuri de pe piata? Cauciucurile vin pe masina in functie de pret si de masina.
ex: subaru impreza sti -bridgestone potenza
mitsubishi evo x -dunlop sp ceva semislick
mazda- toyo
passat cc - 235/45/17 michelin pilotsport
passat variant-205 55 16-continental premium contact3
etc
Comment
-
si esp-ul scade valoarea masinii? apropo, xp, n-ai patiti sa trebuiasca sa franezi in spatele unuia si sa agati o gura de canal? sa simti ca biovolul de abs inmoaie franele ca sa nu alunece roata de pe fier si implicit mai faci jumatate de metru si te opresti in curu aluia, in loc sa faca masina scurt "scart" si sa se opreasca? revenind la esp, daca te dai, da, n-ai nevoie, dar pe drum mergi ca boul legat la ochi? adica nu apreciezi virajul? te arunci in viraj ca baba-n carje doar ca stii ca ai abs/ebd/esp/tcs/plm?Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
daca tre sa ocolesti elanul ... ala nu te ia pe nepregatite mergand lejer frumos cu 90-100 la ora in 5a nu 2a capatsi nu cu 180 unde ai ochii cat felinarele ?
)
aia cu gaura de canal, cine te pune sa mergi asa in spate la ala din fata si sa nu vezi ca vine gaura de canalPentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postsi esp-ul scade valoarea masinii? apropo, xp, n-ai patiti sa trebuiasca sa franezi in spatele unuia si sa agati o gura de canal? sa simti ca biovolul de abs inmoaie franele ca sa nu alunece roata de pe fier si implicit mai faci jumatate de metru si te opresti in curu aluia, in loc sa faca masina scurt "scart" si sa se opreasca? ...... Sau pe liniile de tramvai. Sau pe gropi mici si multe. Am patit. Nu am intrat in cel din fata dar am avut "emotii" in zona punctului de echilibru.
Cel mai lent 1,6 8v
Comment
-
Sunt destui care nu inteleg ca tot conduita preventiva si responsabilitatea la volan te feresc de neplaceri. Sistemele alea de siguranta sunt facute sa-ti ofere o anumita protectie in mod statistic, atat.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
imposibil asta.cand afla ca are pe masina si parasuta sa vezi ca prinde aripi .la tembelizor majoritatea care se imprastie pe sosea sint aia cu masini de astea cu sistemele de stabilitate a lu" peste.sistemele fac bine, dar daca stii si ce trebuie facut,plus conducere preventica.majoritatea in situatii dificile se panicheaza,calca broasaca la maxim si se tin de volan-Prepare for Impact !-ca pe submarin.ar trebui facute ore de poligon ,unde sa invete lumea cum si ce face fiecare sistem ,iesirea din situatii dificile,etc.dar astea deja nu mai au treaba cu tigaia noastra de 133 cp.suntem off topic total.Last edited by margelatu; 15 August 2010, 08:19.Welcome to the Club, We Have Jackets !
Comment
Comment