If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Multumesc lord_wader pentru sfat! Așa voi face, sunt angajat la stat, nu îmi permit în următorii 10 ani rate de 1000 RON, mă gândesc la 3-400 RON lunar, până la 5 maxim!
Imediat ce am banii voi merge prin târguri cu un mecanic(cunoștință) dar voi căuta și online!
Sunt in aceasi situatie ca TudorIonut.
Bugetul meu este de 3000-3500 euro.
As prefera sa iau diesel de 85cp cu AC neaparat si dupa 2007. Masina o iau sa o tin 1-2 ani.
Cineva mi-a zis sa-mi iau pe benzina ca diesel-urile au probleme cu injectoarele, piesele costa scump.
Altcineva mi-a zis ca se merita sa-ti ie logan SH diesel ca este mai rentabil.
Niciuna din aceste 2 persoane nu poseda Logan. As vrea sa stiu parea cuiva care are Logan (diesel de preferat).
Ce zici atunci de un Logan 1.4 sau si mai bine un 1.6 pe GPL???
La pret pe km iesi mai ieftin si decat un diesel.
Sau chiar un 1.6 16 valve pe GPL.
Intretinere ieftina si fiabilitate mare la benzinar plus cost redus cu carburantul GPL.
Indiferent cati km faci pe an sau unde ii vei face in oras sau extern cel mai bun ramane benzinar cu GPL.
Daca faci multi km extern pt depasiri recomand 1.6 16 valve sau 1.6 iar pt oras un 1.4 GPL consum in oras de vreo 10l/100km
Sunt in aceasi situatie ca TudorIonut.
Bugetul meu este de 3000-3500 euro.
As prefera sa iau diesel de 85cp cu AC neaparat si dupa 2007. Masina o iau sa o tin 1-2 ani.
Cineva mi-a zis sa-mi iau pe benzina ca diesel-urile au probleme cu injectoarele, piesele costa scump.
Altcineva mi-a zis ca se merita sa-ti ie logan SH diesel ca este mai rentabil.
Niciuna din aceste 2 persoane nu poseda Logan. As vrea sa stiu parea cuiva care are Logan (diesel de preferat).
Ar trebui sa stii faptul ca dci-urile sunt mai pretentioase in general intretinerea e mai scumpa, ceea ce compenseaza cu cheltuielile privind carburantul, cu conditia sa faci un numar semnificativ de km/an; daca te uiti pe forum o sa vezi ca am dreptate, indiferent ce spun unii posesorii. In alta ordine de idei un diesel sh, fara un istoric cunoscut poate fi o achizitie de-a dreptul riscanta.
Eu am cochetat cu dci-ul de 85cp, ala cu i rosu, in 2008 si am cerut parerea a 2 reprezentanti ai unor service Dacia, care mi-au explicat foarte onest cum sta treaba, dupa care am optat pentru benzinar; acelasi lucru poti sa-l faci si tu, in ideea ca aici foarte multi sunt subiectivi.
Pana la urma e alegerea ta si e bine sa stii care sunt problemele ce le implica un diesel versus un benzinar; daca ai sansa sa gaseti un dci "curat", fireste poti sa faci pasul.
Sunt in aceasi situatie ca TudorIonut.
Bugetul meu este de 3000-3500 euro.
As prefera sa iau diesel de 85cp cu AC neaparat si dupa 2007. Masina o iau sa o tin 1-2 ani.
Cineva mi-a zis sa-mi iau pe benzina ca diesel-urile au probleme cu injectoarele, piesele costa scump.
Altcineva mi-a zis ca se merita sa-ti ie logan SH diesel ca este mai rentabil.
Niciuna din aceste 2 persoane nu poseda Logan. As vrea sa stiu parea cuiva care are Logan (diesel de preferat).
intra pe sectiunea diesel, sau la my ride si te conving baietii...cunosc si eu pe cineva , care a bagat 6000 lei in injectoare si pompa de injectie, nu or fi foarte multe cazuri, dar sunt destule, asa incat nu prea iti convine, si dci 85 cp si Ac are numai prestigeul cred, si nu gasesti sub 4000 euro unul cat de cat bun. eu zic axeaza-te pe benzina 1,6 sau 1,6 16v eventual cu gaz bafta la cautat
" Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "
E cu risc dieselul. Depinde de la cine il iei si in ce stare e masina. E adevarat ca sunt multi care au bagat sumele spuse mai sus dar poti f. bine doar sa repari injectoare si pompe de injectie. Costa 250-300RON de reparat un injector iar o pompa am auzit de ~10milioane care apropo cam atat e si la un 320D de reconditionat. De turbina nu stiu. In rest nu vad ce ar necesita intretinere pretentioasa atata vreme cat iei consumabile si filtre originale care evident costa mai mult. Stiu ca sunt destui care au bagat 1000-2000E in diesel dar in cazul lor probabil ca a meritat avand masina de noua luata. La banii aia iti schimba tot, injectoare, conducte, curatat rezervor si in general treaba la modul profesionist ca in Vest sau ca la Reprezentanta dar eu prefer sa repar injectoare in continuare. Daca le repari la cine trebuie tin 30-50.000km mai mult decat suficient pt. o masina SH. Prefer sa dau 10milioane pe 4bucati la 2ani decat sa dau pe tot sistemul de injectie 60 de milioane odata. Daca vreau sa vand masina in veci nu mai scot banii aia investiti. Iar de tinut un diesel luat SH mai mult de 3-4-5ani nu vad cine o mai face. Iei masina de 3-4ani SH o mai tii 3-4-5 si gata. Strangi intre timp $ de alta.
Salut Cosmin , sunt posesor de 1.5 dci 85cp , faza 2 . Il am din noiembrie 2009 , am 67.000km aproximativ . A 2-a masina mai mult ca sigur nu va mai fi diesel ,iar daca va fi diesel , in nici un caz logan . Nu am avut probleme cu injectoarele , pompa sau turbina (INCA) . Merg pana in 2500rpm cand este rece motorul , dupa ce apar cele 2 liniute , merg intre 2500-4000rpm , in functie de situatie si de cum este traficul , la drum lung prefer sa merg mai turat in treapta a 4-a decat sa o chinui in tr a 5-a . Reviziile costa al naibi de mult , cat ai masina in garantie(600-700ron in cazul in care eu cumpar piesele , daca merg pe piese de la ei tot pe acolo ajung) . Unchiul meu are aceeasi masina , cu un an mai noua si aceeasi km , face reviziile la meridian si da tot ca mine , si ia toate filtrele+uleiul de la ei , mai putin filtrul de polen la care ii luau 80ron de schimbat + manopera , in banii astia ii cumpar eu filtru+spray de igienizat instalatia ac. Alt minus la logan ar mai fi distributia (la fel , urmatoarea masina o sa incerc sa fie una cu distributie pe lant ) . E la risc sa iei un logan , si diesel si sh dar si la noroc . Am un amic care si-a luat o cazatura euro3 70cp (sau euro4) care chipurile cu 40.000km reali , acum are 90.000km fara probleme la injectoare/turbina , doar cu distributia odata , ca i-a montat-o mecanicu lu peste invers si s-a rupt (drept urmare , alte supape , rectificat chiuloasa , tot tacamul) .La cei 3500 de euro care sa zicem ca i-ai avea , as mai sta o perioada (cum am mers pana acu pe jos sau cu ce masina am , mai pot sa ma chinui o perioada ) si sa te orientezi spre altceva (alta marca ).
Eu zic că cel mai bun în condițiile în care am permis de 2 luni, merg foarte încet, deci e posibil să am probleme cu ambreiajul sau o sa merg uneori subturat sau supraturat, un logan din 2007 e numai bun pentru mine, 100000-125000 KM maxim. Acum, ce să zic, după bugetul fiecăruia. Eu mai mult de 3000 nu pot da pe o mașină în condițiile de acum, având în vedere că sunt la început de drum, sper să mă descurc cu salariul ca și până, acum, mi-aș permite o rată de 400-500 lei, calcutată în așa fel încât să îmi rămână bani și de întreținut, benzină + alte cheltuieli. O să merg prin târg în martie în zona Mehedinți-Argeș, cam astea ar fi limitele, dacă știe cineva că va merge în perioada martie sau pe cineva care va vinde în zona aceasta mă poate anunța pe privat și vorbim la telefon.
Salut Cosmin , sunt posesor de 1.5 dci 85cp , faza 2 . Il am din noiembrie 2009 , am 67.000km aproximativ . A 2-a masina mai mult ca sigur nu va mai fi diesel ,iar daca va fi diesel , in nici un caz logan . Nu am avut probleme cu injectoarele , pompa sau turbina (INCA) .
Pai stai putin ca nu te inteleg. care e problema masinii? de ce nu mai vrei tot logan? Daca nu ai avut nici o problema cu ea, ce ai sa ii reprosezi? Crezi ca un tdi va avea revizii mai ieftine?
. Am un amic care si-a luat o cazatura euro3 70cp (sau euro4) care chipurile cu 40.000km reali , acum are 90.000km fara probleme la injectoare/turbina , doar cu distributia odata , ca i-a montat-o mecanicu lu peste invers si s-a rupt (drept urmare , alte supape , rectificat chiuloasa , tot tacamul) .La cei 3500 de euro care sa zicem ca i-ai avea , as mai sta o perioada (cum am mers pana acu pe jos sau cu ce masina am , mai pot sa ma chinui o perioada ) si sa te orientezi spre altceva (alta marca ).
Iar nu te inteleg, dar care e problema masinii? a facut cu ea omul 50mii km, nu s-a stricat nimic la ea desi era o "cazatura" SH, dar a dat peste un prost care i-a montat gresit cureaua. Ce ai de reprosat masinii, marcii Dacia si motorului 1.5DCI? eu nu vad nici un repros. Ce vreti de la o masina? sa faca oua? sa dea lapte?
O să merg prin târg în martie în zona Mehedinți-Argeș
Las-o mai moale cu samsareala de la Pitesti. De la Pitesti doar un benzinar care se vinde pe forum sau sa stii ca poti sa-i faci o "scanare" ca lumea in rest nu te-as sfatui.
Eu am diesel din 2006, o revizie la Dacoserv si celelalte la Serus, piesele aproape in totalitate originale (o singura data m-am calicit si am luat capete de bara care m-au tinut cam 5000), motorina de la Rompetrol (am card la ei),o zgarietura cu cheia pe aripa dreapta spate reparata la Serus (CASCO la Allianz), garaj la curte, dotari Laureate. In aceste conditii pot sa iti spun ca 2500 E pentru o astfel de masina imi par jignitori si as vrea sa iti amintesc o vorba din batrani: cat dai atata face. Eu nu vreau sa o vand, voiam sa intelegi cum stau lucrurile si sa te bucuri de masina pe care o vei lua.
Probabil ai dreptate, pot exista situații în care 2500 de euro pentru o mașină din 2006 de exemplu să fie puțini(jignitori cum zici tu) dar și situații în care pentru o mașină din 2006 să fie prea mult....Acum depinde cum arată mașina și cum a fost utilizată....cum am mai spus, merg până la maxim 3000 Euro...trebuie să găsesc ceva bun la suma asta!
Laureate 1.4 2005- suma asigurata CASCO -2750 euro, asta ca idee de evaluarea unei masini din intervalul mentionat.
Masinile bune nu se vand pe 2000 de euro. Cioarsele proaspat polishate, da.
Daca o masina din 2006 e buna de REMAT, atunci Golf 4 din 2001 e o masina numai buna de cumparat?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment