Salut,
Daca te imprumuti in banca pentru o masina trebuie sa nu faci compromisuri la masina din start.
--Platesti o rata la banca, incearca sa nu platesti si o rata la service.
-Sa verifici cauciucurile ca mai merg 2 ani, daca nu scade din pretul masini
-Daca are cauciucuri de vara si de iarna verifica si roata de rezerva
-sa nu aibe defecte gen, nu merge geamu la pasager are un fir intrerupt, nu e asa, costa bani, orice te costa la masina scade din pret
-Verifica cartea service la masina.
-vezi sa aibe ambele chei de la masina.
-Daca are cartea la masina refacuta NU CUMPARA, e mai safe.
-Nu cumpara Taxi, daca una e buna 100 sunt distruse, tine cont 1 taximestrist are masina lui alti 100 le omoara pe ale altora.
-Un mecanic poate sa spuna multe, dar verifica si tu, ca tu vei plati la ea nu altu.
-nu recomand sa cumperi peste 130.000 km, un calcul simplu arata ca un om normal face 15.000-20.000 km/an.
-Dupa 150.000km incepe sa pice, rulmenti, discuri, posibil ambreiaj, amortizoare,trebuie schimbat uleiu la cutia de viteze, atentie la servo incepe sa se uzeze daca nu e ingrijita la timp. etc.
-Masinile in ziua de astazi nu se mai calculeaza la, se strica motorul, motoru merge si 500.000km, pica restu si te ustura la buzunar.
-Verifica bateria cat mai merge daca e la sfarsitul vietii, scade din pret.
-Vezi ca loganul de fel a venit din fabrica cu o vopsea foarte naspa, sa nu fi suprins ca unde face caca parumbelu corodeaza vopseaua.
Acuma
Eu mi-am cumparat acu 1 an Un logan 1.6 E3 2005 89.000 km. Tipu cerea 3200E, am platit 2600E , m-am uitat la ea arata bine avea Cartea service facuta doar la Dacia, masina nu are ABS , singurul defect.are geamuri fata electrice are AC,airbag pasager,proiectoare, a venit la pachet cu 9 roti complete 4 de vara 4 de iarna 1 rezerva. cauciucurile avea o uzura de 40% cand am luat-o mai merg 3 ani cu ele
Unic proprietar
Negocierea a fost scurta, care e pretul sub care nu o vinzi ca sunt sarac.
Am schimbat la ea de atunci, Placute frana fata.
Avea schimbul facut.
-Nu cumpara masini cu AG la numar -acolo stau taticii samsarilor(nu toti dar mai bine eviti total)
-Nu cumpara de la samsari, deloc.
-cauta proprietari
Daca un samsar cere 2500E pe o masina e logic ca a gasit-o mai ieftina, deci ori masina are probleme, ori proprietarul initial a vandut masina la un pret mai mic. De ce sa nu gasesti si tu la pret mic?
--un samsar baga in medie intre 200-400 ++++ euro la masina Dacia.
Avand in vedere taxa, masinile dupa 2007 vor avea o tenta de pret mai mare, vai doamne am taxa platita, nu e chiar asa daca vrei 1.4 si gasesti cu E4, taxa teoretic ar trebui sa fie mica(asa ar fi logic).
VERIFICA CU MARE GRIJA ACTELE:
Stiu persoane care au masini blocate ca nu le face samsarul actele la fisc.
Ordinea este:
-contract de vanzare cumparare -20-30 ron (Ai mare grija sa fie proprietarul masini la semnarea actelor nu altcineva, doar proprietarul poate sa scoata fiscalul dupa)
-cartea masinii trece la tine
-talonul masinii trece la tine (ai grija sa semneze proprietarul pe spate la talon, instrainat catre........)
-fisa fiscala trece la proprietar, se duce cu ea la Fisc unde se pune o stampila o semnatura, plateste impozite etc.
-Fisa fiscala dupa ce e semnata si stampilata de fisc trece la tine
Felicitari esti proprietar de masina , ai 30 de zile sa inmatriculezi masina ca dupa expira numerele.
PS:Fiecare proprietar are pretu lui, daca nu e dispus sa lase si de la el, exista altu.
Daca gresesc cu ceva rog colegii sa ma corecteze.
Sper sa fi fost de ajutor.
Daca te imprumuti in banca pentru o masina trebuie sa nu faci compromisuri la masina din start.
--Platesti o rata la banca, incearca sa nu platesti si o rata la service.
-Sa verifici cauciucurile ca mai merg 2 ani, daca nu scade din pretul masini
-Daca are cauciucuri de vara si de iarna verifica si roata de rezerva
-sa nu aibe defecte gen, nu merge geamu la pasager are un fir intrerupt, nu e asa, costa bani, orice te costa la masina scade din pret
-Verifica cartea service la masina.
-vezi sa aibe ambele chei de la masina.
-Daca are cartea la masina refacuta NU CUMPARA, e mai safe.
-Nu cumpara Taxi, daca una e buna 100 sunt distruse, tine cont 1 taximestrist are masina lui alti 100 le omoara pe ale altora.
-Un mecanic poate sa spuna multe, dar verifica si tu, ca tu vei plati la ea nu altu.
-nu recomand sa cumperi peste 130.000 km, un calcul simplu arata ca un om normal face 15.000-20.000 km/an.
-Dupa 150.000km incepe sa pice, rulmenti, discuri, posibil ambreiaj, amortizoare,trebuie schimbat uleiu la cutia de viteze, atentie la servo incepe sa se uzeze daca nu e ingrijita la timp. etc.
-Masinile in ziua de astazi nu se mai calculeaza la, se strica motorul, motoru merge si 500.000km, pica restu si te ustura la buzunar.
-Verifica bateria cat mai merge daca e la sfarsitul vietii, scade din pret.
-Vezi ca loganul de fel a venit din fabrica cu o vopsea foarte naspa, sa nu fi suprins ca unde face caca parumbelu corodeaza vopseaua.
Acuma
Eu mi-am cumparat acu 1 an Un logan 1.6 E3 2005 89.000 km. Tipu cerea 3200E, am platit 2600E , m-am uitat la ea arata bine avea Cartea service facuta doar la Dacia, masina nu are ABS , singurul defect.are geamuri fata electrice are AC,airbag pasager,proiectoare, a venit la pachet cu 9 roti complete 4 de vara 4 de iarna 1 rezerva. cauciucurile avea o uzura de 40% cand am luat-o mai merg 3 ani cu ele
Unic proprietar
Negocierea a fost scurta, care e pretul sub care nu o vinzi ca sunt sarac.
Am schimbat la ea de atunci, Placute frana fata.
Avea schimbul facut.
-Nu cumpara masini cu AG la numar -acolo stau taticii samsarilor(nu toti dar mai bine eviti total)
-Nu cumpara de la samsari, deloc.
-cauta proprietari
Daca un samsar cere 2500E pe o masina e logic ca a gasit-o mai ieftina, deci ori masina are probleme, ori proprietarul initial a vandut masina la un pret mai mic. De ce sa nu gasesti si tu la pret mic?
--un samsar baga in medie intre 200-400 ++++ euro la masina Dacia.
Avand in vedere taxa, masinile dupa 2007 vor avea o tenta de pret mai mare, vai doamne am taxa platita, nu e chiar asa daca vrei 1.4 si gasesti cu E4, taxa teoretic ar trebui sa fie mica(asa ar fi logic).
VERIFICA CU MARE GRIJA ACTELE:
Stiu persoane care au masini blocate ca nu le face samsarul actele la fisc.
Ordinea este:
-contract de vanzare cumparare -20-30 ron (Ai mare grija sa fie proprietarul masini la semnarea actelor nu altcineva, doar proprietarul poate sa scoata fiscalul dupa)
-cartea masinii trece la tine
-talonul masinii trece la tine (ai grija sa semneze proprietarul pe spate la talon, instrainat catre........)
-fisa fiscala trece la proprietar, se duce cu ea la Fisc unde se pune o stampila o semnatura, plateste impozite etc.
-Fisa fiscala dupa ce e semnata si stampilata de fisc trece la tine
Felicitari esti proprietar de masina , ai 30 de zile sa inmatriculezi masina ca dupa expira numerele.
PS:Fiecare proprietar are pretu lui, daca nu e dispus sa lase si de la el, exista altu.
Daca gresesc cu ceva rog colegii sa ma corecteze.
Sper sa fi fost de ajutor.
Comment