Achiziționare Dacia Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Aia e cheala, nu are absolut nimic, nici servo nici geamuri electrice, nimic.
    Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

    Comment


    • #77
      Geamurile nu sunt o necesitate...restul cam da...cu o lupă şi atenţie voi găsi eu cea...

      Comment


      • #78
        sa nu faci prostia sa o iei fara AC. o sa-ti para rau.

        Comment


        • #79
          Cred cu convingere că ai dreptate....în legătură cu AC

          Comment


          • #80
            si Abs-ul e la fel de important... parerea mea...
            Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

            Comment


            • #81
              noi astia saracii traim si fara ac si abs. Nu spun sa iei neaparat asa doar ca se poate si fara abs si ac. Pentru mine ar fi un must sa fie 1.6 8v si nu 1.4. Lipsa de putere o vei simti tot anul pe cand limba ac-ului doar 2-3 luni(mai exact cateva zile).

              Comment


              • #82
                Îmi spuneți vă rog cei care știți, cât de mare e diferența dintre una cu ABS și una fără...
                ABS= anti blocking sistem Corect?

                Comment


                • #83
                  in cazul in care in fata iti franeaza un nene brusc si ai o viteza mai mare decat al lui si nu poti frana in timp util abs-ul te ajuta sa franezi si in acalsi timp sa schimbi directia de mers, nu lasa rotile sa se blocheze si poti vira. O masina fara abs in momentul in care te-ai infipt in podea va bloca rotile si te vei duce taras. Oricat vei vira de volan masina va merge drept, ea va vira doar in momentul in care ridici piciorul de pe frana si lasi rotile sa se invarta.

                  Abs-ul in 4 ani de cand conduc i-am simtit lipsa o singura data pe zapasa/gheata cand am intrat pe o straduta si am franat. Masina a inceput sa mearga drept chiar daca rotile erau virate. Totul s-a reolvat cu ridicarea piciorului de pe frana si revenirea masini pe traiectoria rotilor. Sper ca am fost inteles. Pentru ami multe cauta pe youtube filmulete cu abs. A si unii carcotasi spun ca abs-ul mareste distanta de franare in unele cazuri.

                  Comment


                  • #84
                    Ok, multumesc pentru informație...

                    Comment


                    • #85
                      "Lipsa de putere"
                      Fratilor, sunt 75 vs 90 de cai. Nu se simte!!!!!

                      Ia cu Ac, ca altfel mori vara.
                      Si nu-i asculta pe astia mici, ca mai incolo cand vor descoperi masini cu adevarat puternice, le vor recomanda pe acelea, chiar daca sunt rupte.

                      Originally posted by o8MeLC View Post
                      noi astia saracii traim si fara ac si abs. Nu spun sa iei neaparat asa doar ca se poate si fara abs si ac. Pentru mine ar fi un must sa fie 1.6 8v si nu 1.4. Lipsa de putere o vei simti tot anul pe cand limba ac-ului doar 2-3 luni(mai exact cateva zile).
                      Saraci?
                      Dar ai aruncat 1000 euro ca sa faci o conversie esuata din 1.4 in 1.6.
                      Sarac, intr-adevar....
                      Last edited by Cezar; 20 January 2013, 01:28. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #86
                        Lipsa de putere cred că va avea un corespondent în portofel...Nu vreau să zbor cu ea că nu e avion și nici să depășesc 100KM/H, deoarece consider că tot ce începe cu 1 în afară de 10KM/H e viteză cam mare...90 e destul de rapid zic eu...Până la urmă fiecare cu dorințele lui, eu nu contesc că nu se simte nicio diferență de la 1.4 la 1.6..Mașină să fie, funcțională și să meargă bine că și cu loganul(oricare ar fi el) și cu mercedesul, dacă vreau să ajung din punctul A în punctul B ajung cu amândouă....Diferența va fi la bani și timp...dar scopul final e îndeplinit

                        Comment


                        • #87
                          cei 15 cai se simt si sunt de multe ori folositori, Ac-ul este adevarat ca uneori plang ca nu am dar cand trec caldurile nu ma deranjeaza. Si am descoperit multe masini puternice doar ca sunt intr-o alta clasa (nu la 3000 euro). Acel "saraci" era pus la misto.
                          Eu am preferat sa dau 1000 euro sa pun 1.6 decat sa pun ac. Fiecare are nebunia lui. 1.4 cu ac pornit este mort si impachetat pe cand un 1.6 cu ac pornit se misca putin mai bine avand un cuplu marit la turatii joase.

                          Comment


                          • #88
                            Fugi bre de aici, ca am urcat eu cu 5 oameni pe transfagarasan si n-a mai fost mort /impachetat.
                            Pana-n 4000 rpm, cat il foloseste un om obisnuit, diferentele sunt insesizabile.

                            Comment


                            • #89
                              Merge și 1.4, ce nu atinge 100?Cum am mai spus, pentru mine nu contează viteza...
                              Dacă e îngrijit și nu vor fi probleme cu taxa auto, o să iau chiar din 2006, mă mai ține ea 5 ani lejer, pentru mine contează mai mult cum arată, să știu că am lucrat eu la ea, leduri bord, un casetofon, lumini care să lumineze nu să orbească și mici chilipiruri interioare...!
                              Last edited by TudorIonut; 20 January 2013, 02:03.

                              Comment


                              • #90
                                Originally posted by TudorIonut View Post
                                Sper să găsesc, o să caut atent ...am văzut anunţuri pe autovit 2690 Euro negociabil, şi cred că o lasă la 2500 din 2007, benzină 70.000 Km.... mai exact aceasta cumpăr eu o să se vândă cred...dar maşini tot vor fi...deşi nu ştiu dacă are AC
                                Am vazut, in Bucuresti, mai multe Logan Laureate 1.4 si 1.5 dci din 2007, intre 80000-95000 km la bord, cu 2600 euro negociabil. PS: aratau impecabil!
                                fost 1.4 MPI / GPL
                                actual 1.0 SCE

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google