Aia e cheala, nu are absolut nimic, nici servo nici geamuri electrice, nimic.
Achiziționare Dacia Logan?
Collapse
X
-
noi astia saracii traim si fara ac si abs. Nu spun sa iei neaparat asa doar ca se poate si fara abs si ac. Pentru mine ar fi un must sa fie 1.6 8v si nu 1.4. Lipsa de putere o vei simti tot anul pe cand limba ac-ului doar 2-3 luni(mai exact cateva zile).
Comment
-
in cazul in care in fata iti franeaza un nene brusc si ai o viteza mai mare decat al lui si nu poti frana in timp util abs-ul te ajuta sa franezi si in acalsi timp sa schimbi directia de mers, nu lasa rotile sa se blocheze si poti vira. O masina fara abs in momentul in care te-ai infipt in podea va bloca rotile si te vei duce taras. Oricat vei vira de volan masina va merge drept, ea va vira doar in momentul in care ridici piciorul de pe frana si lasi rotile sa se invarta.
Abs-ul in 4 ani de cand conduc i-am simtit lipsa o singura data pe zapasa/gheata cand am intrat pe o straduta si am franat. Masina a inceput sa mearga drept chiar daca rotile erau virate. Totul s-a reolvat cu ridicarea piciorului de pe frana si revenirea masini pe traiectoria rotilor. Sper ca am fost inteles. Pentru ami multe cauta pe youtube filmulete cu abs. A si unii carcotasi spun ca abs-ul mareste distanta de franare in unele cazuri.
Comment
-
"Lipsa de putere"
Fratilor, sunt 75 vs 90 de cai. Nu se simte!!!!!
Ia cu Ac, ca altfel mori vara.
Si nu-i asculta pe astia mici, ca mai incolo cand vor descoperi masini cu adevarat puternice, le vor recomanda pe acelea, chiar daca sunt rupte.
Originally posted by o8MeLC View Postnoi astia saracii traim si fara ac si abs. Nu spun sa iei neaparat asa doar ca se poate si fara abs si ac. Pentru mine ar fi un must sa fie 1.6 8v si nu 1.4. Lipsa de putere o vei simti tot anul pe cand limba ac-ului doar 2-3 luni(mai exact cateva zile).
Dar ai aruncat 1000 euro ca sa faci o conversie esuata din 1.4 in 1.6.
Sarac, intr-adevar....
Comment
-
Lipsa de putere cred că va avea un corespondent în portofel...Nu vreau să zbor cu ea că nu e avion și nici să depășesc 100KM/H, deoarece consider că tot ce începe cu 1 în afară de 10KM/H e viteză cam mare...90 e destul de rapid zic eu...Până la urmă fiecare cu dorințele lui, eu nu contesc că nu se simte nicio diferență de la 1.4 la 1.6..Mașină să fie, funcțională și să meargă bine că și cu loganul(oricare ar fi el) și cu mercedesul, dacă vreau să ajung din punctul A în punctul B ajung cu amândouă....Diferența va fi la bani și timp...dar scopul final e îndeplinit
Comment
-
cei 15 cai se simt si sunt de multe ori folositori, Ac-ul este adevarat ca uneori plang ca nu am dar cand trec caldurile nu ma deranjeaza. Si am descoperit multe masini puternice doar ca sunt intr-o alta clasa (nu la 3000 euro). Acel "saraci" era pus la misto.
Eu am preferat sa dau 1000 euro sa pun 1.6 decat sa pun ac. Fiecare are nebunia lui. 1.4 cu ac pornit este mort si impachetat pe cand un 1.6 cu ac pornit se misca putin mai bine avand un cuplu marit la turatii joase.
Comment
-
Merge și 1.4, ce nu atinge 100?Cum am mai spus, pentru mine nu contează viteza...
Dacă e îngrijit și nu vor fi probleme cu taxa auto, o să iau chiar din 2006, mă mai ține ea 5 ani lejer, pentru mine contează mai mult cum arată, să știu că am lucrat eu la ea, leduri bord, un casetofon, lumini care să lumineze nu să orbească și mici chilipiruri interioare...!Last edited by TudorIonut; 20 January 2013, 02:03.
Comment
-
Am vazut, in Bucuresti, mai multe Logan Laureate 1.4 si 1.5 dci din 2007, intre 80000-95000 km la bord, cu 2600 euro negociabil. PS: aratau impecabil!fost 1.4 MPI / GPL
actual 1.0 SCE
Comment
Comment