Achiziționare Dacia Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    În București Vitan sau unde?AUtovit?Am văzut că pe autovit sunt cam ridicate prețurile.Chiar mă interesează, timpul se scurge și vine martie...
    Last edited by TudorIonut; 20 January 2013, 14:38.

    Comment


    • #92
      Intradevar in depasiri se simte diferenta de putere de la 1,4 la 1,6. Eu sunt posesor de 1,4 cu gpl si A C., ABS. Am avut inainte si un ambiance tot 1,4 cu gpl, si pot spune ca as renunta oricand la un motor mai mare petru confortul A.C.-ului, pentru ca eu nu suport zapuseala aia vara. Cand am vandut ambiance-ul, l-am dat la 45000km si mi-am luat laureat gpl, cu ABS. Cand am fost nevoit sa franez violent de la viteze maricele cu masina cu ABS am realizat ca intre logan fara ABS si logan cu ABS , la franare este diferenta ca intre dacie si mercedes. Personal nu voi mai cumpara masina fara ABS SI A.C. Pentru cei care spun ca ABS nu este chiar asa mare lucru le propun un exercitiu de gandire> viteza 140km/h, drum asfaltat neanclinat, luat mana de pe volan si franat violent( cu intrarea ABS in functiune) pana la oprire. Masina mea nu a parasit banda de mers. Un logan FARA ABS ce comportament o avea in acele conditii ?< Imi este frica sa ma gandesc. Am condus si 1,6 si masini mai puternice, dar cu toate ca de obicei merg peste 100km/h in afara localitatilor, fara AC nici nu ma gandesc. Acum am aproape 158000km din 1 feb 2008 si pana acum cu loganul laureat, deci pot spune ca am ceva experienta la volanul unui logan.

      Comment


      • #93
        Exemplul tău e convingător!Pentru mine...
        Apropo, ABS, au doar de la echiparea Laureate parcă, nu?

        Comment


        • #94
          eu zic sa fii barbat si sa te gandesti ce s-ar intampla ) Raspunsul? va merge pe traiectoria masinii, adica drept. Abs are alte intrebuintari decat a tine masina sa mearga drept. Distantantele de franare intre o masina cu abs si una fara abs sunt mici. In fapt cel mai mult conteaza anvelopele. Mie unu imi place sa simt frana eu singur si sa o dozez cat este necesar pentru a nu bloca rotile. Nu sunt cel mai cuminte sofer in trafic si in cei 4 ani de mers urban si extraurban nu am blocat niciodata rotile(sa ma duc taras) si nu am intampinat niciodata probleme in a ma opri la un punct fix.

          Stiu "soferi" care cred ca daca au ABS ESP si alta electronica vor opri masina instant si franeaza ca bolovanii bagand pedala in podea si rugandu-se ca masina sa se opreasca. Daca le spui ca era sa o loveasca spun ca nu... ca nu a franat la maximum ) In fine abs-ul e foarte bun daca nu ai chef sa fii atent la frana sa nu blochezi si nu te pasioneaza condusul, il faci doar de nevoie.

          Comment


          • #95
            Depinde si de fiecare cat de "sofer" este. Intre Prestige-ul dci cu ABS si rabla mea Laureate 2005 fara ABS, iarna, o prefer pe-asta fara ABS.

            Cand imi intra ABS-ul imi sare inima caci am nesiguranta ca franeaza masina singura de capul ei. De multe ori am spus ca detest ABS-ul. Imi place sa controlez eu masina, nu sistemele iar asta este doar parerea mea. La cea fara ABS stiu sa-mi controlez foarte bine franele, bineinteles ca sunt obisnuit sa merg mereu in frana de motor, nu stiu ce e aia ca toata prostimea "mers pe liber".

            Cat despre A/C, ma lasa rece, rar l-am folosit vara si asta pentru ca vroia vreo persoana din masina sa il pornesc.

            Servo-directia este folositoare, geamurile electrice, un cd-player cu 4 boxe, inchiderea centralizata si cam atat. La accidente Doamne Ajuta, ca mori si in seria 7 cu 12 airbaguri daca e sa fie.
            4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

            Comment


            • #96
              Eu nu fac mofturi la AC, poate cine o să mai fie cu mine în mașină, dar treaba fiecăruia, dacă nu o să îi convină, să coboare și să meargă pe jos....oricum prin oraș nu vreau să folosesc mult mașina, doar când merg acasă, drum mai lung(nu foarte lung, 200km)...deci având în vedere că am mai spus, eu nu circul cu viteză mai mare de 80-90...sper că nu mă va afecta foarte mult dacă găsesc fără ABS...Până la urmă o iau cu banii din împrumut, iar când termin de achitat dacă mă mai ține 1 an 2 e bine, mai strâng ceva bani și poate iau nouă atunci, sau chiar tot SH, dar de vreo 2-3 ani....

              Comment


              • #97
                Îmi cer scuze dacă nu am făcut bine că am postat postat de 2 ori la rând...dar am nişte nelămuriri...Aş dori să ştiu, cam cât merită preţul maxim pentru :

                -LOGAN FULL OPTIONS 2006
                -LOGAN FULL OPTIONS 2007
                Dar şi un preţ mediu pentru acestea, fără AC, fără geamuri electrice...Ştiu că este greu de dat un preţ la detaliile sumare pe care le-am menţionat...spuneţi şi voi, aş după precizările voastre, chiar şi cu detalii dacă doriţi.

                - Dacia logan 2005
                -Aer Conditionat
                -Servodirectie
                -Radio cd mp3
                -Computer bord,
                -Proiectoare ceata
                -Geamuri + oglinzi electrice

                Preţ 2350
                Attached Files

                Comment


                • #98
                  de pret putini pot vorbi obiectiv.

                  asta e 1.4 sau 1.6 ? istoric ? proprietari? ABS ? are revopsita aripa spate (cel putin , probabil din cauza ruginii ) si aripa fata stanga cel putin demontata. manerele usilor de ce sunt revopsite ?
                  poza cu bordul nu se mareste si deci nu se vede nimic.
                  mie personal si din ce am vazut mi se pare obosita rau masina...
                  Last edited by Costi-bc; 22 January 2013, 22:01.
                  o/____\o
                  (i)
                  .........

                  Comment


                  • #99
                    Asta era poza pusă ca să fac o idee...haideţi că vă pun ce aş vrea eu...

                    http://www.tocmai.ro/dacia-logan-lau...m-7455780.html LINK
                    -Tip anunt: Oferta
                    -Localitate: Bucuresti
                    -Inmatriculare: inmatriculata
                    -Marca: Dacia
                    -Model: logan
                    -Cutie viteze: manuala
                    -Kilometraj: 37500
                    -Fabricatie: 2006
                    -Motorizare: Benzina
                    -Norma poluare: euro4
                    -AC
                    -Servo directie
                    -Geamuri electrice
                    -Primul proprietar
                    Ce ziceţi de asta?
                    Preţ 2800 EURO


                    O maşină ca asta aş vrea!
                    POZE
                    Attached Files

                    Comment


                    • asta mai arata a masina. si anuntul suna bine , proprietarul nu e combinator ...

                      gandeste-te cum faceti cu actele (nu o poti trece pe numele tau) si macar aici negociezi cateva sute de euro usor ...

                      ps: defapt e 300-350 de euro taxa la 1.4 daca e euro 4 .
                      Last edited by Costi-bc; 22 January 2013, 22:24.
                      o/____\o
                      (i)
                      .........

                      Comment


                      • Eu tocmai am vandut una din mai 2005, 1,4 mpi 201.000 km cu 2000 euro si vrea sa spun ca la o prima vedere arata mai bine ca asta desi nu era metalizata. Totusi sa te uiti atent la anumite parti componente care ruginesc chiar fiind bine intretinuta, cum ar fi capacul de la rezervor, partea de prag de la imbinarea dintre usa din spate si aripa din spate in zona pragului. Eu am rezolvat revopsind aripa dreapta spate cu totul.
                        Last edited by octav79; 22 January 2013, 22:25.
                        sigpic
                        Logan 1.5 dci 90 cp

                        Comment


                        • Cred că o ar lăsa-o la 2500....Nu am banii, îmi e aiurea să zic mereu, altfel l-aş fi sunat...Ms pentru răspunsuri! Se pare că dacă stau puţin să caut, găsesc!

                          Originally posted by octav79 View Post
                          cum ar fi capacul de la rezervor, partea de prag de la imbinarea dintre usa din spate si aripa din spate in zona pragului. Eu am rezolvat revopsind aripa dreapta spate cu totul.
                          Chiar vroiam să ştiu de la cineva unde să verific, topicuri pe internet sunt dar e mai bine când aflu de la voi!
                          Last edited by TudorIonut; 22 January 2013, 22:36. Reason: Automerged Doublepost

                          Comment


                          • de verificat tinichigeria sa n-o faci tu risti sa iei una botita rau ! te duci cu un tinichigiu sau combinator cu tine.
                            o/____\o
                            (i)
                            .........

                            Comment


                            • O să iau pe cineva care e mecanic auto, e cunoştinţă! Dacă se întamplă să nu poată, plătesc pe cieva, cu 100 RON + mâncarea pe ziua respectiva, chiar se bagă la negociat că ştie el!

                              Comment


                              • Originally posted by TudorIonut View Post
                                Caut şi acolo..mă gândeam că dacă iau de aici, am o siguranţă mai mare! Dar o să caut mult la anunţuri!
                                Tocmai asta e. Cand iei masina de aici, de la pasionati (ca doar de asta e loganclub) poti sa fii sigur ca oamenii si-au dorit binele masinii lor asa ca au pus in aplicare idei bune de la altii, au cumparat ce e mai bun sau mai avantajos in materie de consumabile, au avut grija de masini, au mers sa schimbe una alta cand era cazul.

                                Cand iei masina de la un Nea Caisa care a vazut reprezentanta doar cat a fost obligat de garantie iar apoi si-a facut reviziile (daca le-a mai facut) cu produsele recomandate de "expertii" din magazinele de piese auto....e mai riscant. Nu zic ca masina nu o sa tina la fel ca una de aici de pe forum, dar cel putin noi aici nu ne-am batut joc de ele si nu le-am "rupt". In afara de asta daca iei de la un membru de aici poti vedea cautandu-i postule, ce a mai patit cu masina, ce a mai schimbat etc. De asta zic eu ca pe undeva se justifica un 200-400E in plus

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google