V-ati Schimba Vechiul Logan Pe Noul Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chiar ma bate gandul sa-mi schimb masina si tot la logan ma gandesc , mai astept putin sa iasa duster-ul sau Kanjara cum o sa-i spuna pana la urma si daca nu-mi convine mai iau unul.
    Forza Steaua

    Comment


    • I sînt privire pentru a obţine imagini originale Retractoare

      Comment


      • Eu unul sunt super multumit de aspectul masinii mele si singurul lucru care as schimba pe el ar fi fetele de usi (luna asta cred ca fac rost de ele) .. mie unul mi se pare mai frumos ph1 fata de ph2 .. asta la varianta MCV .. la berlina parca e mai frumusel ph2`ul ..oopps

        Comment


        • intr-adevar, aspectul unui logan phase II este superior loganului phase I, atat exterior cat si interior. dar, cel putin interiorul cam lasa de dorit, in special din cauza materialelor folosite si al pozitionarii unor comenzi, in special butoanele care actioneaza geamurile, dispuse foarte inestetic si nefunctional ca si la phase I. si aceste aspecte se perpetueaza si la noul suv, dacia duster. la asta, macar i-au pus totusi manere si la usile din spate, semn ca lucrurile incep sa evolueze, incet-incet.
          un alt lucru care mi-a atras atentia, zilele trecute aflandu-ma intr-un showroom dacia si studiind mai indeaproape noile modele, a fost faptul ca am constatat lipsa ''tunelului'' de plastic de la frana de mana, la prima versiune logan phase II. lipsea cu desavarsire, intre scaune fiind vizibila doar mocheta neagra si levierul franei de mana, nemascat. partea din fata, cu schimbatorul de viteze, suportii de pahare, bricheta si prelungirea ce urca pe consola centrala era prezenta, avand acolo unde ar fi trebuit sa se imbine cu tunelul franei de mana, un fel de capac din plastic.
          ultimul aspect care m-a deranjat, atat la noul logan cat si la sandero, a fost inchiderea usilor, a portbagajului si a hayonului. trebuie practic trantite serios, altfel nu se inchid. parca ar fi vechile dacii... am un logan de 5 ani, am inchis si deschis usile de mii de ori, poate, dar nu am constatat vreo problema la inchidere. inca de la inceput s-au inchis foarte usor, fin chiar, fara sa fie niciodata nevoie sa le trantesc. si acum dupa 5 ani, inchiderea usilor este la fel de lejera ca la inceput.
          revenind de fapt, la intrebarea initiala, cu siguranta nu, nu mi-as schimba vechiul logan cu cel nou, nici cu sandero, cel putin nu acum. nu se merita. prefer sa astept inca vreo cativa ani, cu siguranta vor urma si alte modele. atunci, pastrand si vechiul logan, probabil as adauga si acel model la dotarile familiei.

          Comment


          • Clar Phase 2, singurul lucru care mi se pare mai putin reusit la phase 2 este consola centrala, butoanele nu sunt deloc in armonie cu forma consolei.

            Comment


            • Cineva dinaintea mea a punctat interiorul la Ph2. Dar eu nici nu am apucat sa intru inauntru la Ph2 si exteriorul m-a facut sa nu-l plac la fel ca pe cel vechi al meu. In special grila radiator si muchia de jos a capotei portbagajului, aia acoperita cu o banda cromata, la echiparile superioare. Oglinzile sunt mult mai fragile decat la Ph 1.
              Maciulia schimbatorului la Ph1 imi place mai mult, chiar de nu e ceva deosebit, dar e chestie de gust, multora le place cea de la Ph2.
              Concluzia: diferentele estetice dintre Ph1 si Ph 2 ma fac sa raman la Ph1. Nu mi-as lua Ph2 nici nou, cu atat mai putin Sh. Deocamdata ramane vechiul Logan, daca nu apare ceva superior pe viitor ca model de Logan, cred ca o sa schimb marca. Oricum, Laureatul meu de 5 ani face mai putin de jumatate (ca valoare de piata) din cei 8000 de euro platiti pe el, iar peste inca 2 sa zicem voi lua pe el prea putin sa merite sa-l mai vand. Il voi pastra chiar de voi lua alta masina. Macar stiu ca l-am avut doar eu si ma pot baza pe el.
              Ph 2 pare ceva ciudat, musai sa iasa in evidenta ca s-a modificat ceva. Dar in rau, la design fata, spate, bara fata, proiectoare.
              Last edited by mr.K; 10 May 2010, 14:22.

              Comment


              • nu!
                este parca mai placut ph1, sau poate doar ca m-am obisnuit eu cu el. insa tot "NU" este/ar fi optiunea mea, insa cu unele mici "modificari" estetice si aici ma refer la bara fata-modelul mcv si poate bara spate-ph2. parerea mea. sau ...duster

                Comment


                • nu l-as schimba ptr nimic in lume
                  Logan Forum consiliaza nu si repara!
                  [/SIGPIC]

                  Comment


                  • Nu l-as schimba!

                    Comment


                    • si eu am avut aceeasi intrebare chiar din momentul in care a aparut pe piata. bordul si fetele de usi is un pic mai stilizate .. exceptand butoanele care arata mai bine la ph1.

                      dar nu cred ca as schimba cu un ph2. astept sa produca ceva cu alt design interior..

                      Comment


                      • Am avut si PH1, un an jumatate. Parerea mea e ca actuala versiune e peste prima macar din punct de vedere estetic. Interiorul la Prestige, iluminarea bordului, butoanele mai finute, plansa de bord, manerele usilor, triplele spate, barele (nu se mai vede carligul)...
                        Deasemenea, oglinzile laterale sunt mult mai generoase, usa torpedoului se inchide ok...

                        Comment


                        • dupa 4 ani as lua tot un logan mcv tot dci
                          sigpic

                          Comment


                          • Nu pot sa spun daca l-as schimba sau nu,insa estetic cel putin arata mai bine Ph2 decat primnul atat exterior cat si interior.Poate ca fiabilitate a materialelor e mai rezistent Ph1

                            Comment


                            • Daca l-as schimba, pe un PH2 l-as schimba, asta fiindca doar pe unul nou l-as schimba si nci decum second hand. Imi place designeul interior la PH2 (mai putin consola centrala) si cel exterior (un Laureat alb mi-as dori). Si interiorul de Prestige este frumos.
                              Oricum, imi iubesc masina, acum nu l-as da. M-ar bucura daca nu ar mai trebui sa platesc rata la masina. Ieftin de intretinut si ma duce din A in B

                              Comment


                              • doar pentru ca ph2 este un pic mai " fatos " dar din punct de vedere calitativ un ph1 este mult mai " strong " primele modele 2005 -2006 au fost facute cu simt de raspundere , dupa aia au dat buleala mare de tot . am vazut cu ochii mei in ph2 varianta de baza la cineva si e lucrat la norma tare de tot , plasticul care vine pe consola centrala lipseste un colt din el ( din turnare ) usile nu se inchid bine ( portiera sofer trebuie trantita bine ca sa stea inchisa ) a murit bateria in garantie, buson rezervor combustibil fara cheie ( daca vrei sa faci un pis ), e nasoala de tot masina aia si tipu radea de mine ca am luat golan la mana a doua cu 40.000 km si ce am ras eu de el dupa toate astea .
                                cand ma duc dimineata la munca si al vad pina sa-i zic buna diminata al intreb : a pornit si in dimineata asta ? masina fiind cumparata in mai 2010
                                deci un ph1 nejumulit si cu ceva elemente de ph2 ( capote ambele , stopuri spate +faruri, bord si fete de usi si un parbriz cu parasolar ) face toti banii tata !

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google