If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
eu nu, de ce sa-mi schimb masina care merge perfect si dupa 3 ani , ca in prima zi, cu alt lighean care poate-mi va face probleme ?
ca design al caroseriei nu-mi place nici ph1 , dar nici ph2- prea e de familie.
subscriu la ce zice PCH,adica nu ma tenteaza sa-l schimb cu ph 2,ba din contra ,parca ma atasez mai mult de ea pe zi ce trece.Daca vor exista posibilitati materiale,as lua alta masina pentru familie,iar Loganul,as incerca sa-l pastrez cat mai mult timp posibil,zeci de ani daca se poate........cine stie ,poate in timp va deveni si masina noastra un ICON...
cred ca nu se merita atata bataie de cap sa aduci masina la stadiul de "stock" ,pe urma sa te tiganesti cu toti frustratii sa mai lasi la pret ca e criza si sa iei 2 lei pe ea...etc...si toate astea pentru ce?pentru aceeasi masina practic,ca baza e tot aia,doar putin cosmetizata...si apropos Loganul ph2 e cam la sfarsit de drum...in scurt timp va aparea alt model si va fi diferit din mai multe puncte decat ph2-ul...pentru acela ar merita efortul sa schimbi masina.Probabil vor fi motoare noi,design nou,materiale mai bune la interior...adica vei simti ca te-ai urcat in total alta masina si nu in aceeasi masina putin imbunatatita.Singurul lucru de care imi pare rau e ca nu am apucat motorul de 16 v...dar nu cred ca merita bataia de cap pentru atat...
m-am saturat de logan pentru urmatoarele motive :
- insonorizare ff proasta
- izolare ff proasta...mai ales pe timpu acesta rece cand iti intra aerul in masina si il simtit la picioare si la maini ...
- ca sa faci o depasire la un camion sau doua fara emotii trebuie sa depasesti cu a 3 si sa o turezi de ii sar pistoanele ..
- tabla ff proasta...am rugina la chedere - degeaba mi-au bagat aia ceara
- in 2007 m-au chemat in service cu ea pentru rugina la portbagaj .. si cand au dat mochela la o parte pe aripa dreapta deja cadea metalu...
si mai sunt o gramada de chestii ... parerea mea ca sa nu se merita sa bagi bani in ea..
Asta-i valabil pt orice masina din aceeasi arie de pret ca a Loganului.
Tu te-ai revoltat impotriva masinilor low-cost. Insa tine minte, Loganul este una dintre cele mai bune astfel de rable.
Daca vrei sa nu mai ai probleme cu ce ai scris mai sus, trebuie sa scoti multi bani din buzunar.
nu m-am revoltat asupra masinilor low cost is foarte bune.... inafara de probleme mentionate mai sus , care bineinteles se pot rezolva cu ceva bani ...
La partea de mecanica sunt foarte bune... nici o problema in acesti 5 ani ( inafara de consumabile...si capetele de bara ) .
Nu's fan sh , dar odata cu urmatorul model care va inlocui loganul sigur aceste probleme vor fi rezolvate
Mie mi se pare ca ii mai frumos ph1 decat ph2,interiorul lui ph2 sa zicem ca ii mai stilat,dar la exterior imi place mai mult ph1 ...
Nu l-as schimba cu un ph2...
as schimba in orice clipa ph1 cu ph2. am logan ph1 si ph2 si ph2 este mult mai bine finisat. Singurul lucru care nu imi place este lipsa barii stabilizatoare
PH2- are cateva mari plusuri ). SPATELE arata mult mai bine, iar interiorul arata iarasi mai bine, cel putin fetele de usi. Blocurile optice fata sunt mult mai frumoase. :P
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment