V-ati Schimba Vechiul Logan Pe Noul Logan?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Nu. Pt ca nu merita pt niste plastice sa pierzi o gramada de bani. Nu stiu daca pt toti care-au postat, dar 1000 de euro sunt o suma considerabila pt multi. Si cum zicea si andrei, nimic nou pe partea tehnica a masinii...
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #32
      Afu pe ce parte e?

      nu mai da "quote" la ultimul post...
      Last edited by Seba; 9 July 2008, 12:35.

      Comment


      • #33
        Nu mi-as schimba loganelu cu asta nou sincer. L-as schimba eventual cu un Sandero ( motorizarea care va fi 133 CP ) ori cu noul logan de 133 CP dar deocamdata ma simt bine si in golanelu asta. Sa auzim numai de bine baieti
        Facebook: https://www.facebook.com/CrisGarage

        Comment


        • #34
          Da, chiar m-am interesat, insa din pacate, cu aceeasi rata pe luna cu care acum am dci laureat de 9900 de euro, as reusi sa cumpar doar un preference 1.4 de vreo 7200 datorita cursului valutar, a cresterii dobanzii, deci....
          1.5 DCi Laureat Gri platine, a strong car for a strong man!

          Comment


          • #35
            Da normal.Chiar maine l-as schimba daca s-ar putea!!!!

            Comment


            • #36
              Si eu l-as schimba...Imi place tot ce e nou

              Comment


              • #37
                D-fens eu nu am zis de sh`uri...Nu mi`as lua in veci sh...Am zis daca dau dacia logan imi iau alta marca (tot noua) nu alt logan...Dar ma rog fiecare cu parerile lui.
                sper ca nu am deranjat pe nimeni uc parerea mea

                Comment


                • #38
                  Rick: AFU se lauda dacia si la lansarea logan ph1 ca e incorporat in abs8.0. Chiar te ajuta daca ti se aprind avariile cand franezi tare? pt ca AFU ala intervine cateva sutimi de secunda, cand tu apesi brusc pedala de frana, pana in momentul cand intra ABS-ul. Dupa care, ABS-ul "preia comanda" si da ritmul de franare...AFU declanseaza franarea maxima inainte sa ajunga pedala la fund, daca o apesi suficient de repede. Odata intrat abs, el dicteaza cum franeaza rotile, afu "sare" din schema. Castigi deci vreo cativa cm pana la 1m ca distanta de franare (asta la viteze mari, unde 1m e parcurs aproape instant). Dar ma gandesc ca nu folosesti tot timpul franele ca sa faci uz de abs si afu sau !?
                  si in rest, ce are in plus ph2 ?
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #39
                    Eu nu-mi aduc aminte să se fi vorbit la ph1 de afu, lasând la o parte afu-ul asta, care va exista nu doar se va vorbi,alt plus faţă de precedentul este preţul pentru varianta de top,cel puţin pentru aia care cumpără cu banu' jos...

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by andrrei_ro View Post
                      D-fens eu nu am zis de sh`uri...Nu mi`as lua in veci sh...Am zis daca dau dacia logan imi iau alta marca (tot noua) nu alt logan...Dar ma rog fiecare cu parerile lui.
                      sper ca nu am deranjat pe nimeni uc parerea mea
                      Pe mine nu mai suparat deloc.Stiu ca n-ai pomenit de sh-uri,am zis asa,preventiv.Mi-am vandut Logan-ul pt ca nu aveam ac.Inainte il consideram un moft,mai ales la Dacia.Anul trecut am luat-o in freza rau de tot,niciodata n-am simtit lipsa ac-ului mai mult.Si daca tot fac efortul asta,pt mine e un efort,am zis sa-mi iau si cu 16v.Am avut un Preferance 1.6.
                      Cred ca cel mai nimerit este sa vinzi Logan dupa vreo 5-6 ani,in functie si de km,bineinteles.Eu l-am dat dupa 2 ani si 5 luni si am pierdut ceva bani,dar asta este,mergem inainte...Din greseli se-nvata.
                      Forum neinteresant. Delogat definitiv.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by andrrei_ro View Post
                        Eu unu n`as da un logan pe alt logan...Adica dau dacia sa`mi iau tot o dacie? Daca il dau imi iau al`ceva da` nu tot logan...Doar pt alt bord si fete de usi? Sa fim seriosi
                        si o sigla noua...
                        sigpic
                        Sa inebuneasca nebunele cand vin cu DACIA

                        Comment


                        • #42
                          D-fens acu` pe de o parte ai si tu dreptate...Depinde si de varianta de echipare..Eu am ambition (era full la vremea aia..Nu era inca prestige dci) si de asta am zis ca daca il vand nu mi`as mai lua alta dacie logan...Oricum ia`ti cu a/c ca face toti banii..Acum vara merg cu a/c mereu pornit si e super ok.
                          spor si rabdare la noua masina..Asteptam sa ne`o prezinti

                          Comment


                          • #43
                            Am vazut noul Logan!

                            Am fost la spalatorie, la dealerul Dacia, si un Logan din acesta nou astepta sa intre la spalat. L-am deschis, l-am analizat pe toate partile, pentru a vedea cu ce a mai "breaz" fata de Logan-ul meu. Are fata putin schimbata, dar nu mi se pare - recunosc cu tristete - asa de frumoasa ca in pozele de pe site-ul Dacia. Pe urma, m-a surprins chestia cu volanul, care se balanseaza in sus si in jos, asta e o chestie aparte. La lampile din spate, nu stiu daca sunt de aceeasi dimensiune cu cele de pe vechiul Logan, cele restilizate. Spatele pare putin imbunatatit, ca imagine, desi toata chestia e data de banda aceea cromata. ~n interior, intr-adevar, ceva mai bune finisajele, fata de vechiul Logan. Nu stiu ce sa spun, mi-a placut.

                            Comment


                            • #44
                              Asta noua nu mai rugineste?
                              Nu as schimba loganul tot cu logan, cel putin deocamdata.
                              P.S. Poate schimba si altceva decat design-ul, poate si motoarele.

                              Comment


                              • #45
                                Nu cred ca mi-as da kissul dci 85cai pt un laureat/prestige dci 85cai pt ca pierd bani aiurea si nu am decat 9mi km am bagat si ceva parale in ea deja si mai repede mi-ar conveni sa mai arunc cateva parele in cateva elemente de tuning decat sa pierd 1k euro+ mai ales ca nu ai cine stie ce diferenta si sunt multumit de optiunile si motorizarea actuala daca nu as fi fost multumit oricum nu aveam ce sa iau mai bun poate prestige 16v ca sa fie macar motorizarea la polul opus

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google