Accident Bordura

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Accident Bordura

    Va salut am facut un pic pe racerul si din cauza cauciucurilor kormoran si putin cam uzate m-am oprit intr o bordura , daune vizibile janta stramba , pana pe dreapta , curge lichid de frana nu stiu exact de unde de la roata dreapta , si masina trage deasemena putin dreapta

    acum vreau sa va intreb inainte sa mi fac timp sa o duc la service , la ce sa ma astept? impactul cu bordura s a auzit destul de rau

  • #2
    dreapta fata, spate?

    Comment


    • #3
      dreapta fata

      Comment


      • #4
        Daca iti curge lichidul de frana asteapta-te sa nu ai frane fix cand ti-e lumea mai draga.
        Celor care nu stiu sa mearga cu diesel cautati pe google: "Exploatare diesel ! MAK"

        Comment


        • #5
          Roaga-te sa nu fi strambat cadrul motor...
          sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

          Comment


          • #6
            acum vreau sa va intreb inainte sa mi fac timp sa o duc la service , la ce sa ma astept? impactul cu bordura s a auzit destul de rau
            Janta indoita, brat indoit, etrier crapat, capat de bara indoit, eventual si cadrul motor indoit, pana nu dai jos sa vezi ce-i acolo nu ai de unde sa stii.
            Neaparat sa faci geometria dupa reparatie.

            Comment


            • #7
              de obicei,la un asemenea impact se stramba bascula inferioara,cea cu pivotul,fiind din tabla foarte subtire.lonjeronul se stramba destul de rar.asta depinde de forta izbiturii.e posibil ca furtunul etrierului sa se fi taiat de la janta ,daca pierde lichid.etrierul idem nu se prea sparge asa usor.succes si cheltuieli minime

              Comment


              • #8
                La un accident cu bordura am avut urmatoarele daune (stanga fata):
                cadru motor, radiatoare ac si apa, GMV, cap lonjeron, scut, fuzeta, amortizor, bieleta, brida prindere, brat inferior, bara fata, aripa, janta si cauciuc, sistem inchidere capota, etc.
                GL-22-TOF

                Comment


                • #9
                  ceva de genul asta am avut si eu cu vreo doi ani in urma: janta aliaj indoita si sparta(nu am mai putut-o folosi), amortizor indoit, cap de bara nou rupt, caucic taiat, brat inferior stramb cadru motor stramb, fuzeta stramba, si carenaj roata spart si piciorusele la radiator rupte sper la tine sa nu fie chiar atat de rau
                  Last edited by popavlm; 12 February 2013, 21:52.
                  Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                  Comment


                  • #10
                    Uite ca de carenajul de roata uitasem si la mine.... Doar ca eu avem cam 80 km/h cand am livot bordura (de fapt bordurile, ca erau doua una dupa alta la fel de inalte)
                    GL-22-TOF

                    Comment


                    • #11
                      eu nu aveam mai mult de 50 km/h dar m-a prins si cu volanul virat si in alunecare si culmea tot kormoran aveam
                      Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by sk100it View Post
                        de obicei,la un asemenea impact se stramba bascula inferioara,cea cu pivotul,fiind din tabla foarte subtire.lonjeronul se stramba destul de rar.asta depinde de forta izbiturii.e posibil ca furtunul etrierului sa se fi taiat de la janta ,daca pierde lichid.etrierul idem nu se prea sparge asa usor.succes si cheltuieli minime
                        foarte bine punctat.
                        eu am lovit-o in parcare tot in bordura la 5-10km/h, tot roata dreapta. pagube = bascula stramba(220 ron) + janta praf (0 ron de la un prieten)
                        http://www.auplod.com/u/poudal5a95e.png

                        Comment


                        • #13
                          Destul de urat un impact lateral cu volanul virat. Geometria e varza facuta si daca mai curge si lichid de frana e posibil sa ramai cu ea in drum. I-ai facut o inspectie vizuala? Se vede ceva strambat pe acolo(capat bara, bascula, ceva)? Trage rau? Deh, sper sa nu fie foarte grav ca ai ceva investitii de facut. Bafta!

                          Comment


                          • #14
                            inainte sa ajung la service am consultat mecanicul personal (lucreaza tot in service dacia renault) mi-a zis ca a rezolvat cu cursul lichidului , s-a uitat la fuzeta la bascula , mi-a zis ca n am joc in nimic , fuzeta nu e rupta dar totusi trage dreapta , m-a sfatuit sa merg la geometrie si nu la service ca se poate sa fie indoita o bieleta . probabil norocul meu a fost ca am apucat sa indrept volanul cat de cat inainte de impactul cu bordura , bordura care nu era deloc mica , cauciucul e facut franjuri si janta patrata
                            Ce sa fac sa ma duc sa fac geometria ? imi zic acolo ce nu e in regula sau sa schimb bieleta intai pentru orice eventualite ca apoi sa fac geometria?
                            Last edited by edee; 13 February 2013, 10:53.

                            Comment


                            • #15
                              Daca mecanicul ti-a zis sa faci geometria si ai incredere in el dute la geometrie si vezi daca se rezolva asa. Daca geometria nu rezolva problema cei de acolo o sa te anunte si nu te taxeaza decat pentru constatare aprox. 50 ron.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google