Accident Bordura

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    eu zic sa dai roata jos, si sa schimbi ceea ce e de schimbat si abia dupa asta sa faci geometria (ca sa nu platesti de doua ori)... un mecanic bun va vedea in mare ceea ce este stramb... in cazul meu doar portfuzeta nu a vazut-o ca este stramba, in rest mi-a spus de la inceput ce sa schimb...daca ai roata deplasata in spate ai peste 50% sanse sa schimbi cadrul motor
    Last edited by popavlm; 13 February 2013, 19:46.
    Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

    Comment


    • #17
      Si eu zic la fel. Vezi ce arata a fiind avariat, schimba-l si apoi faci geometria. Poate sa cedeze pe parcurs si o iei de la capat.

      Comment


      • #18
        Toate ca toate,dar iti dai seama ce soc a luat caseta de directie??Nu i-a fost usor...

        Comment


        • #19
          n-are nici pe dq caseta de directie...
          Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

          Comment


          • #20
            e nasol cu , caseta? cum imi dau seama daca s-a carnatarit ? s-a uitat mecanicu si a zis ca stau bine cu lichidul de servo
            n-am apucat inca sa schimb nimic , trebuie sa incep prin a cumpara alte cauciucuri macar pe fata , indreptat janta daca se poate daca nu trebuie cumparata si asta , sa vedem cu bieletele cum stam , geometria si ce o mai aparea intre timp , am nevoie de ceva timp si de ceva bani hahaha
            Last edited by edee; 14 February 2013, 23:01.

            Comment


            • #21
              In timp iti vei da seama daca a fost afectata.La o prima vedere n-ai sa vezi nimic.

              Comment


              • #22
                Mda. Si asta, doar ca in timp poate sa mai cedeze si altceva din cauza uzurii normale si sa te duca cu gandul ca e de la intamplarea nefericita. Cred ca daca are o problema o va sesiza curand la o plimbare normala... dupa ce isi face geometria).

                Comment


                • #23
                  mi am cumparat azi cauciucuri noi , debica pe fata , de astea am avut bani , echilibrat , indreptat janta , am intrat si la geometrie , nu s-a putut face dar s-a constat bascula dreapta stramba , trebuie schimbata , in fine am bagat 6 milioane scurt si inca nu s a terminat distractia pentru o simpla prostie si neatentie

                  Comment


                  • #24
                    La mine la fel, accident cu bordura tot roata dreapta fata, cam la 40 Km/h cu rotile virate, am avut janta lovita, bascula stramba si amortizor. Toata distractia a fost 900 lei cu geometrie cu tot in reprezentanta. Noroc cu casco. La mine s-a dus pe polei ca sania. Am cam o sapt de cand e facuta si am impresia ca tot trage dreapta. Mai ales cand plec de pe loc intotdeauna volanul vireaza dreapta. Sapt viitoare o sa merg inapoi cu ea numai sa am timp. Vreo idee de ce mai trage dreapta? Ei zic ca la geometrie totul a iesit ok.

                    Comment


                    • #25
                      daca totul e ok la geometrie nu vad de ce ar trage dreapta , mi se pare dubios , la geometrie ar trebui sa identifice problema cel mai bine

                      ps. dupa ce schimb bascula trebuie sa fac iar geometria?

                      Comment


                      • #26
                        daca ai strambat bascula ai mari sanse sa fie si telescopul stramb...
                        Inteleptul nu spune ce stie, iar prostul nu stie ce spune.

                        Comment


                        • #27
                          Eu stiu ca dupa fiecare piesa schimbata la sistemul de directie trebuie refacuta geometria.

                          Comment


                          • #28
                            Imi cer scuze dar nu am avut rabdare sa citesc toate reply'urile dar exact asta am patit-o si eu .. mi s-a retezat pivotul si daca nu am mai avut directie am intrat cu ~ 30km/h in bordura .. un impact destul de violent si am avut asa janta + bascula + pivot + RADIATOR (de aici iti curge antigelul pentru ca la logan are 3 picioruse care sunt incastrate in conducta si daca se rup alea se face gaura in el)+ aripa dreapta + carenaje .. TOTAL PE SERVICE 1600 RON
                            http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google