Rog ajutor urgent

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    sau poate ai o masa slaba , daca s-a reparat lonjeronul si s-a vopsit si apoi s-au prins masele ....exista sanse de contacte slabe , verifica daca pe lonjeronul reparat exista vre-un cablu de masa (habar n-am pe unde sun masele prinse) si curata putin vopseaua de sub borna cablajului . E o ipoteza si asta mai ales ca spui ca de atunci au inceput problemele
    Pain brings out the truth in us all...
    ...how much truth can you stand?

    Comment


    • #17
      pozele promise scuze de intarziere dar acuma mia venit netu..sper sa intelegi ceva
      Attached Files
      Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
      Cine este interesat ma poate contacta pe privat
      sigpic

      Comment


      • #18
        Ala e motorasul pas cu pas?
        Pot sa jur ca e senzor de turatie.
        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

        Comment


        • #19
          ..daca senzorul de turatie nu merge bine, se poate opri motorul in mers?....poate sa fie si asta o cauza?..
          ...pe diesel avem asa ceva ?..
          passion 1.5 DCi

          Comment


          • #20
            curata motorasul pas-cu-pas, este pe corpul clapeta. mai curata si senzorul turatie (pozat de faraonw), si urmareste cu atentie sa nu ai intreruperi pe cablaj, vreun fir dezizolat care da la masa. nu trebuie sa fii "specialist" ca sa vezi lucrurile astea, doar putin atent.

            Comment


            • #21
              da scuze le-am incurcat..pe diesel nu stiu daca ai asa ceva pentru ca nu am vazut un motor diesel de logan..eu pe asta lam curatat cand am urmarit tutorialul lui Cristi..
              Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
              Cine este interesat ma poate contacta pe privat
              sigpic

              Comment


              • #22
                Multumesc pt poze si pt info...incepand de maine o sa caut toate defectele inclusiv o sa desfac mpp,revin in 2 zile cu concluziile

                Gata! S-a rezolvat. Intr-adevar a fost " mpp"-ul....l-am desfacut si curatat cu o solutie de dezghetat incuietorile iarna.acum cand am motorul la relanti, am si eu peste 1000 de turatii si se aude super.multum. Tuturor pt informatii si multumesc pt poze...au fost f.folositoare in cazul meu
                Last edited by suiram100; 23 April 2013, 21:42. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #23
                  Originally posted by suiram100 View Post
                  Multumesc pt poze si pt info...incepand de maine o sa caut toate defectele inclusiv o sa desfac mpp,revin in 2 zile cu concluziile

                  Gata! S-a rezolvat. Intr-adevar a fost " mpp"-ul....l-am desfacut si curatat cu o solutie de dezghetat incuietorile iarna.acum cand am motorul la relanti, am si eu peste 1000 de turatii si se aude super.multum. Tuturor pt informatii si multumesc pt poze...au fost f.folositoare in cazul meu
                  motorul cand e rece poate sa stea la 1000 rotatii dar trebuie sa scada la 700.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Anulare DPF
                  Politica de Securitate Google