Tremura la rece

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tremura la rece

    Buna seara,

    Stiu ca a fost discutaat aceasta problema, dar raspunsurile oferite in alte topicuri mi nu se adreseaza.
    Problema este urmatoarea: acum cateva luni am constatat ca masina la pornire( motorul este rece ) are un tremurat. s-a intamplat de 2 sau 3 ori si tremura destul de urat. am oprit motorul si treaba se rezolva, in mintea fiind benzina de calitate slaba. acum vad ca masina tremura mai usor dar face asta de fiecare data pana se incalzeste motorul. mentionez ca am curatat mpp( este la 3a interventie ), filtrul de aer este la fel schimbat. masina are 84k km. sa fac o misca inventitie in ea si sa schimb mpp ul si senzorul de turatie?

    Multumesc anticipat.

  • #2
    la km aia ai schimbat vreo data bujiile ?

    Comment


    • #3
      nu cred ca au fost schimbate.

      Comment


      • #4
        Tip Motor_ Marcă_ Tip bujie
        K7J
        K7M
        K4M
        EYQUEM Cod= RFC58LZ2E
        Ecartament: 0,9 ± 0,1 mm
        CHAMPION Cod= RC87YCL
        EYQUEM Cod= RFN58LZ
        Ecartament: 0,95 ± 0,05 mm
        NGK Cod= BKR6ESZ-10
        Ecartament: 1 ± 0,1 mm

        Comment


        • #5
          Originally posted by iulius s.p. View Post
          Tip Motor_ Marcă_ Tip bujie
          K7J
          K7M
          K4M
          EYQUEM Cod= RFC58LZ2E
          Ecartament: 0,9 ± 0,1 mm
          CHAMPION Cod= RC87YCL
          EYQUEM Cod= RFN58LZ
          Ecartament: 0,95 ± 0,05 mm
          NGK Cod= BKR6ESZ-10
          Ecartament: 1 ± 0,1 mm
          in ceva mai multe e o idee buna sa schimb bujiile.

          Comment


          • #6
            Senzorul de turatie aflat pe volanta are probleme atunci cand porneste foarte greu dimineata sau atunci cand observi ca nu mai are putere la demaraj.Se poate remedia in prima faza prin o curatire a mufelor cu un spray pentru contacte electrice.

            Comment


            • #7
              Problema ar putea fi de la garnitura de jos a corpului clapeta ! care nu mai etanseaza asa de bine si motorasul pas cu pas ce regleaza relantiul nu reuseste sa-si mai faca treaba !
              O solutie ff simpla ar fi sa dai jos garnitura si in locasul ei sa pui vreo 7-10 infasurari de banda alba de teflon ce se foloseste la instalatii; ideea e ca dupa ce-ai pus garnitura - motorul fiind rece - sa intre greu = etanseizare buna !

              la km astia o curatire a injectoarelor e foarte indicata ! nu stiu daca iti va rezolva problema dar sigur rau nu face !

              si cum mai spunea un coleg intr-un post anterior curatirea oricarei mufe electrice inclusiv fise cu spray de curatat contacte electrice face minuni !
              inginer - frezez si programez chei, repar telecomenzi, immo off email viorelspiridon@yahoo.com telefon 0741024494

              Comment


              • #8
                Originally posted by iulius s.p. View Post
                Senzorul de turatie aflat pe volanta are probleme atunci cand porneste foarte greu dimineata sau atunci cand observi ca nu mai are putere la demaraj.Se poate remedia in prima faza prin o curatire a mufelor cu un spray pentru contacte electrice.
                a fost efectuata deja aceasta curatare. cred ca e timpul sa schimb si ma gandeam daca tot sunt aici, sa schimb urmatoarele: bujiile, mpp ( automotor - Franta ) si senzor turatie ( autolog - Germania). ultimele 2 sunt AM, nu sunt piese de origine. cele de origine mi se par nesimtit de scumpe si mai ales nu stiu daca acel pret reflecta o calitate asa de impresionanta.

                Comment


                • #9
                  du-te si fa-o pe garantie

                  Comment


                  • #10
                    asa mi se intampla si mie, cateodata si cand e cald motorul....am 36.000 km....
                    Alex GNA

                    Comment


                    • #11
                      Senzorul de turatie se strica ff greu ! Mai degraba scoate-l si curata-l de aschii ! si da-i cu spray de curatat contacte electrice pe mufe !
                      Cumpara o banda de teflon de 1,5 roni si pune sub garnitura de jos de la corpul clapeta !
                      Daca nu-si revine eu renunt la bere... si pierzi doar 1,5 roni !

                      Si mai fa un test cu un set de fise si bobina de inductie de la un Logan prieten ! vezi cum se comporta la rece !
                      Last edited by spiridonv; 15 May 2013, 17:16.
                      inginer - frezez si programez chei, repar telecomenzi, immo off email viorelspiridon@yahoo.com telefon 0741024494

                      Comment


                      • #12
                        daca schimbi bujiile, personal iti recomand de origine. am 130k cu masina si am tot schimbat bujii, cele de origine se comporta cel mai bine. poate ca ar trebui sa inlocuiesti si fisele. e posibil sa fie impuscate si sa fure curent, de aceea iti tremura motorul. tesla de silicon la 35 de lei setul se comporta foarte bine. baga benzina de la mol, au acelasi pret cu petromul dar e semnificativ mai buna. cat priveste umblatul pe la senzori si MPP, eu cred ca e cam degeaba uneori...

                        Comment


                        • #13
                          masina a fost in service cand avea 60k km pentru a fii schimbata distributia si m-am uitat pe factura, bujiile au fost schimbate. cat despre senzorul de turatie: inainte nu imi pornea deloc, poate la 10a cheie. am fost cu ea la dacia salaj, am pus masina pe tester si a dat eroare pe acel senzor, care a fost curatat. deaia zic poate are si el parte de vina. si mpp ul, a fost curatat si ras curatat cu spray de carburator.
                          INCA O CHESTIE, AM OBSERVAT CA UNEORI MIROASE A BENZINA IN HABITAT SI NU CRED CA E NORMAL.

                          Comment


                          • #14
                            Sustin ideea cu bujiile.
                            Schimba-le ca nu-s o avere si vezi dupa aia.
                            In cel mai rau caz ai eliminat un posibil factor.
                            In cel mai bun caz alea erau problema, motorul nu o sa mai trepideze etc...

                            Comment


                            • #15
                              eu am depistat problema,aveam o bujie slabita si nu dadea scanteie mereu....acum nu mai tremura deloc
                              Alex GNA

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google