If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Nenea Iancu, uite aici cam ce consecinte apar daca sonda este defecta :crește consumul de combustibil, turația de relanti este instabilă sau foarte ridicată, accelerări slabe și discontinue ale motorului.( mai ales cand este rece si trebuie reglat amestecul)
Omul a specificat ca a schimbat cam tot care duce la aceasta anomalie, in afara de sonda.....deci, aia mai ramane.
masina mea are urmatoarele manifestarii:
-pornesc dimineata sta turatie la 1100-1000 depinde de temperatura(2-3 min) apoi scade si ar trebui sa stea normal la 750.atuncii incep anomaliile.intrerupe.daca acelerez sau plec nu e nici o problema,merge,trage nu se ineaca.daca ma opresc la semafor fluctuatiile contiinua.ele incep sa scada in intensitate odata cu incalzicea motorului.in mers nu e nici o problema momentan.nu face suturii.merge normal.la relantii vibreaza toata masina zici ca sare motorul de sub capota...
Consumu nu stiu daca sa marit,nu imi vine sa merg cu ea asa.imi fac nervii degeaba.in weekend o sa fac un exterior poate o sa isi revina....
am scos mufa de la sonda si masina se opreste dupa 1 min la relantii fara sonda.mersu e la fel...
masina mea are urmatoarele manifestarii:
-pornesc dimineata sta turatie la 1100-1000 depinde de temperatura(2-3 min) apoi scade si ar trebui sa stea normal la 750.atuncii incep anomaliile.intrerupe.daca acelerez sau plec nu e nici o problema,merge,trage nu se ineaca.daca ma opresc la semafor fluctuatiile contiinua.ele incep sa scada in intensitate odata cu incalzicea motorului.in mers nu e nici o problema momentan.nu face suturii.merge normal.la relantii vibreaza toata masina zici ca sare motorul de sub capota...
Consumu nu stiu daca sa marit,nu imi vine sa merg cu ea asa.imi fac nervii degeaba.in weekend o sa fac un exterior poate o sa isi revina....
am scos mufa de la sonda si masina se opreste dupa 1 min la relantii fara sonda.mersu e la fel...
numai are nimeni nici o idee???
Last edited by ryla91; 31 May 2013, 09:05.
Reason: Automerged Doublepost
Sondă de oxigen amonte:
Rezistenţă maximă senzor: 5000 Ω
Rezistenţă de încălzire: 6 Ω
Conector cu 4 pini:
-A: + încălzire
-B: - încălzire
-C: + semnal
-D: - semnal
Încălzirea sondei este întreruptă atunci când temperatura gazelor de eşapament este mai mare de 650°C.
Motor cald:
- Amestec bogat > 850 mV
- Amestec sărac < 100 mV
problemele cu masina mea au inceput in felul urmator.numai pornea.am fost la service am facut diagnoza.a dat eroare un senzor pe admisie.l-am schimbat.cand l-au schimbat baietii la service o bucata din el sa rupt si a cazut in admisie.mecanicii de aqlo au zis ca nu e nici o problema.de atuncii a inceput sa faca intreruperea asta...eu cred ca bucatica aia de plastic obtureaza vreun canal pe unde trage aer si deasta merge intrerupt...am atasat si o poza cu senzorul pe care l-am schimbat.in admisie a cazut capatul cu garniturii albastra
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment