Fluctuatii La Turometru

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fluctuatii La Turometru

    salut.am si eu o problema cu loganul meu.dimineata intrerupe(fluctuaza turometru) motoru pana se incalezeste.am schimbat MPP(original renault),am schimbat bujii(renault),un senzor la admisie, am reglat culbutori,am curatit senzorul de pe volanta,am lipit cop clapeta cu mastic,am verificat injectoare,am facut diagnoza.dar problema tot nu sa rezolvat.mentionez ca tot au fost schimbate la redac...help!!!!

  • #2
    Uite aici suficiente "variaţiuni" pe aceiaşi temă.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      am citit.la mn e problema invers fatza de colegii.cand e rece nu merge bine.intrerupe.dupa 2km isi revine si merge normal.am schimbat si benzina si la fel...bobina au masorat-o cei de la redac au zis ca nu e nici o problema electronica...mai astept parerii

      Comment


      • #4
        Fisele de la bujii le-ai schimbat?
        "light up the darkness" Bob Marley

        Comment


        • #5
          Originally posted by john Q View Post
          Fisele de la bujii le-ai schimbat?
          inca nu.da nu stiu daca au vro legatura fisele.daca ar scapa curent ar merge tot timpu imprastiat.da ea merge doar dimineata...dupa ce se incalzeste merge bine...

          Comment


          • #6
            sonda lambda.

            Comment


            • #7
              Sa o desfac si sa o curat???sau ce sa ii fac???trebuie schimbata
              Last edited by 77sky; 29 May 2013, 23:30.

              Comment


              • #8
                Originally posted by o8MeLC View Post
                sonda lambda.

                Calculatorul nu ţine cont de informaţia de la sonda de oxigen si va lucra în buclă deschisă atâta timp cât condiţiile de funcţionare ale motorului sunt incompatibile cu reglarea îmbogăţirii ( dozaj neadaptat ) şi/sau atâta timp cât sonda nu a atins temperatura sa nominală de funcţionare, cazul de fata cand motorul este rece.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Sa inteleg ca nu e sonda devina??? Nu ar fi trebuit sa dea eroare la tester??
                  Last edited by 77sky; 29 May 2013, 23:30.

                  Comment


                  • #10
                    Depinde.
                    In mod normal o sonda defecta, in afara de cazurile cand degradarea este de tip mecanic (sparta, fir rupt), duce la o marire a timpului de raspuns; perioada semnalului depaseste 1sec, iar amplitudinea acestuia nu se incadreaza in zona a 650mv. Acest lucru nu cred ca se intampla la tine, pentru ca motorul merge bine cand se incalzeste, adica atunci cand sonda a atins temperatura normala de functionare, iar martorul antipoluare nu spune nimic.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Am o problema asemanatoare ca el si eroarea pe ddt a fost de sonda amonte. Am masurat circuitul de preincalzire si mi-a dat o valoarea foarte mare. Nu s-a aprins niciun amrtor in bord.

                      Comment


                      • #12
                        Sunt situatii si situatii; in cazul tau, perioada medie de raspuns a sondei nu depaseste pragul stabilit pentru aprinderea martorului antipoluare.
                        Personal, in cazul colegului, nu cred ca sonda lambda e de vina pentru anomaliile de care se plange.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #13
                          O sa o duc luni iar la "mecanici" de la redac sa vad ce imi zic acum.masina imi mergea super pana s-a dus un senzor d presiune si au bagat ei mana in ea.au umblat pe la potentiometru si au mai curatzat senzoru celalalt de la admisie si de atunci imi face problema asta.m-am dus inapoi la ei cu intreruperea si au zis ca e de la MPP,l-am schimbat si p ala,tot a mers prost,m-au pus sa schimb bujiile,tot la fel a mers prost...ma gandesc ca se aprindea martorul in bord daca era de la sonda lamda sau dadea eroare pe tester...

                          NU mai cita postul anterior (QUOTE). Foloseste Post Reply, se subintelege carui post te adresezi!
                          Last edited by 77sky; 29 May 2013, 23:32.

                          Comment


                          • #14
                            In cazul acesta ar trebui sa stii ca semnalul trimis care ECU de catre captorul de presiune absoluta este unul din parametrii principali, pentru calculul timpului de injectie si aprindere
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #15
                              Subscriu ce spune Melcu', am un prieten care a patit exact ca si tine, la diagnoza nu i-a iesit sonda defecta ( el se ocupa cu diagnoze), a banuit, a incercat , a schimbat sonda si s-a rezolvat.
                              Masina ii merge super acum ( Logan 2005 1.6 Mpi).
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google