stiti cumva ce pret mai merge acum un logan 2006 1.5 dci fara dotari? 120mii km al doilea proprietar?nu are taxa platita..si asta m-ar interesa si cam cat e taxa pt euro 3 diesel!
Ce Pret Mai Iau Pe Logan?
Collapse
X
-
Intri pe ANAF si cauti calculator timbru mediu 2013. Mai exact aici:
Pe masina, nu cred ca iei mai mult de 2700-2800 E. Nu stiu ce sa zic. Cauta pe net modele similare si vezi ce preturi sunt.sigpic
-
la majoritatea masinilor cu an de productie 2004-2006 valoarea timbrului de mediu echivaleaza cu valoarea masinii la ora actuala, daca la un logan euro4 benzina taxa e ~700 de euro, la euro3 1.6 mpi taxa este 2000 euro, aproape valoare ei; daca adaugam faptul ca la diesel timbrul este mai mare, este si euro3, masina mai e si cheala rezulta ca nu ai ce sa mai vinzi la ea, deci pentru a mai vedea niste bani obtinuti din vanzarea masinii asteia e doar o posibilitate : sa o vinzi fara acte.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
-
De curiozitate cat as lua pe Loganul meu, model Prestige,1,6 16v E5 Ph2, fabricat in martie 2011, inmatriculat in octombrie 2011, 29k km, bleu electrique, fara rugina (vizibila probabil). Taxa platita, am dovada. Masina este foarte bine intretinuta, la soare cand se incing plasticele mai pute inca a noua.... Proprietarul, adica eu, maniac. Nu s-a mancat niciodata in masina si nu s-a consumat niciun suc. Interiorul este acela cu bej, bordul bej si scaunele pe mijloc bej. Bordul sters cu servetele cu silicon cam de 2 ori pe saptamana, iar portierele cu servetele silicon la 3-4 saptamani. . Motorul curatat de praf cu servetele umede si sters cu o carpa, lunar, cand este cald binenteles, de mine binenteles, in functie si de timp.... La spalatorie merg cam la 2 saptamani.Attached FilesLast edited by Archangel80; 19 June 2013, 22:56.
Comment
-
SH sunt cumparate fie pentru pret redus, fie de unul care cauta o masina buna la un pret mai ridicat. Nu exista mijloc, ci extreme. In plus cel care cauta o masina bine intretinuta este cel care nu vrea sa faca un credit auto si sa stea fara griji. Deci ori au o masina care face cu ochiul, ori una modesta. Cand am luat masina am oscilat intre una noua cu credit bun ca erau hamesiti aia de la leasing sa dea credite, ori una foarte bine intretinuta. Am optat pentru una noua, am negociat leasingul si am avut masina in garantia care am controlat-o cu carte de service.
Totul este la noroc pentru cumparator. Dar un meserias isi poate da seama de starea masinii in urma unei verificari mai atente. Ce poate fi mai sublim decat sa constati ca vaporizatorul este fisurat si pierzi freon, ca masina a avut incident cu curea rupta de distributie in mers, cu accident in care nu s-a refacut bine geometria masinii. Dupa parerea mea cine are 3000 sau 5000 Euro se indreapta catre leasing, mai ales cand vrei o masina autohtona cum e Dacia.
Comment
-
@archanghl: nu conteaza daca s-a mancat sau daca e spalat motorul. Pe "serviciile" astea sa stii ca nu-ti mai iei banii.
E o tampenie sa vinzi o masina cu doar 29.000 km, decat daca efectiv ai nevoie de bani, daca iesi din tara sau daca ti-ai dat seama ca ai facut o alegere eronata.
Altfel sa crezi ca poti lua ceva bani pe ea ca sa-ti iei alta mai buna, in niciun caz.
Cazul meu, Mercedes CLK 280, "full cu piele" (cum ar zice samsarul) vreau sa o dau rapid. Care o fi pretul corect? In Germanica vad ca sunt 18.000, la noi vad ca se cere 15.000. Pana acum am primit 2 oferte de 7000 respectiv 8000
Comment
-
Da-o cu 8 mii, am mai vorbit noi despre situatia masinii tale. Scapa de ea pentru ca pe cat trece timpul pe atat vei lua mai putin pentru ca imbatraneste.
Asta este, ai pierdut niste bani insa mai recupereaza acum cand mai poti cate ceva ...Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
Comment