Si ai impresia ca un strain ti-ar da o suma mai mare, decat un roman?
Ce Pret Mai Iau Pe Logan?
Collapse
X
-
Un strain nu ar avea problema cu timbrul de mediu de 1300 EUR, in alta tara poate nu exista o taxa similara. Asa in Romania, un cumparator ar zice: valoarea corecta e 2500 EUR (sa zicem, masina e f. bine intretinuta) dar cum eu o sa platesc timbru de mediu 1300 EUR, atunci ramine sa iti dau tie 1200 EUR....
Comment
-
In concluzie, masina ta s-ar putea sa valoreze cat e timbrul de mediu ~2000 de euro.
Asa ca, n-are rost sa o vinzi, trage de ea cat se poate, daca iti cumperi alta masina, o folosesti pe asta pentru toate drumurile proaste, pe timp de iarna prin oras, etc. cu certitudinea ca nu te lasa in drum.
Parerea mea.
Comment
-
mr.K, cum iti explici faptul ca la ultimul test de noxe ligheanul meu a iesit ca ar fi euro4?
Daca o vinzi, sa-ti dea RAR-ul hartie ca e Euro 4 si viitorul client o sa sa aiba un avantaj la calculul timbrului de mediu
Comment
-
razvy, exact asa am patit si eu, nu numai la tine, a iesit euro 4 la test
conteaza enorm bujiile, uleiul si combustibilul cat si daca masina e alergata sau mearsa mai mult in oras
cred ca se poate face ceva in privinta asta la RAR, mai ales daca nu ai trecut pe carte norma de poluareLast edited by 827sam; 21 October 2013, 13:59.Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.
Comment
-
Cromatic hai serios? Si-a adus un vecin din germanica un mondeo ghia. In acte Euro4, la RAR, euro 3.
Deci la faza cu ce a omologat fabricantul fa-ma sa-ti spun ceva.
Daca imi aduc un mustang din america, il platesc ca non-euro desi el poate e Euro5 ?
sam, uleiul e Liqui Molly, Bujii NGK V-line iar masina e ciruclata cam 50-50 Circul mai mult in oras, dar cam la 3 luni face drum de 1000-1500 km in afara Iar talpa mea e destul de grea
Combustibil doar din lukoil si din cand in cand OMV sau aral pentru benzina. Gaz doar lukoil sau petrom.
Comment
-
Originally posted by Razvy View PostNiki, dincolo nu sunt taxele puse de retardati ca la noi.
Adica nu sunt asa mari.
mr.K, cum iti explici faptul ca la ultimul test de noxe ligheanul meu a iesit ca ar fi euro4?
Originally posted by Razvy View Post? Si-a adus un vecin din germanica un mondeo ghia. In acte Euro4, la RAR, euro 3.
Deci la faza cu ce a omologat fabricantul fa-ma sa-ti spun ceva.
Daca imi aduc un mustang din america, il platesc ca non-euro desi el poate e Euro5 ?
.
Originally posted by Cromatic View PostPoate sa iasa si euro6, in carte se va scrie ce-a omologat fabricantul si mai dai si 35lei pentru asta.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Razvy, pentru toate autovehiculele cu omologare CE sau CEE-ONU in cartea de identitate se inscrie doar ce-a omologat fabricantul.
La cerere, contra unei taxe, daca o persoana considera ca valoarea emisiilor combinate nu reflecta performantele autovehiculului in cauza, aceasta valoare se masoara, prin efectuarea incercarilor specifice, in conformitate cu prevederile Regulamentului (CE) nr. 715/2007 . In aceasta situatie, valoarea obtinuta prin masurare este valoarea care va fi mentionata in cartea de identitate a vehiculului. Cam asta zice in normele metodologice(HG 88).
N-am auzit pana acum sa iasa noxele la masurare de catre RAR mai mici si implicit euro mai mare ca la omologarea de tip;euro mai mic da dar mai mare nu.
Comment
-
Pai eu n-am inteles ca la RAR au fost masurate noxele si a iesit E4.
Dar concret, diferenta de timbru de mediu dintre un Logan 1.6 E3 si unul E4 e ~1000 euro, asa ca se merita platita taxa la RAR, poate se intampla minunea si din E3 iese E4. Cu 200-300 de euroi plasati cui trebuie.
Comment
Comment