Verdict Dacia Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Cezar, nu te ambala asa. Am facut cu Dacia 1310 70.000km, crede-ma stiu ce vorbesc. Loganul e foarte foarte instabil. Am mai scris si intr-un alt post pe undeva, intr-o curba pe care o iau cu Skodita la 110-120km/h cu Loganul era sa o mierlesc la 90km/h. Ca si antifonare si tabla groasa nu inteleg ce vrei sa spui. Eu am zis doar ca la Logan mi-a ramas adancitura in usa de la un amarat de carucior de supermarket. In skoda a dat poarta mare si grea cu putere si nici o urma.
    De masini competitoare cu Logan am mai zis la locul dedicat.
    Cat despre celelalte maisini enumerate... no comment, cine nu si-ar dori un Seria 3? Daca aveam banii la momentul potrivit nu luam Octavia. Insignia a aparut dupa ce o cumparasem, iar Astra sau Vectra nu-mi ofera ce-mi ofera Octavia.
    Revenind la Logan, am bifat pozitia de mijloc desi tinde spre cea de jos. Cu riscul de a supara pe multi de aici.

    Comment


    • Scumpa... ca la banii pe care i-am dat imi luam Porsche nou...
      sigpic
      Ambition 1.5 dc

      Comment


      • cata treaba au romanii,acum inteleg de ce este tara asta unde este...toata lumea pe forum discuta de masini,multi fara o chiftea in burta sau apasati de chirie....de exemplu,am intrat de curiozitate pe forumul celor de la opel pe care eu ii "indragesc tare mult"...am vazut cat de terminati sunt,loganul si dacia in general,era vorba de duster in postul ala dar ei vorbeau cat de prost este "noul model de frgider arctic" si multe altele.....ca o idee am ban 7 zile sa imi corectez limbajul pe acel site....romanii chiar nu inteleg ca sunt un popor aflat la margine,suntem praf nu avem o autostrada dar vorbim de masini straine si de cat de bine stam in porche panamera....hai sa ne vedem lungul nasului si sa facem si altceva,nu doar comparatii intre masini...fiecare masina este buna in felul ei,e un fier de care trebuie sa te folosesti si sa bagi cat mai putini bani in intretinerea lui...asta este parerea mea,sper sa nu iau vacanta si aici!

        Comment


        • Verdict: Fiabila

          Din cati propietari de loganuri cunosc, nu se poate plange nici unul ca avut probleme de fiabilitate (unul reprezentativ are 310.000 km cu motor 1.4 MPI -masina de firma, si pana in 200.000 km mai multe altele printre care si dci-uri, maxim cu cate un injector schimbat).
          Avand in vedere drumurile noastre, rezista chiar bine la hartoape. Daca va plangeti ca nu are stabilitate, sugerez sa va verificati presiunea din pneuri! Pe usa soferului scrie cat trebuie umflate, nici mai mult si nici mai putin! Nu faceti nici o economie semnificativa la consum , dar ajungeti sa va plangeti ca nu puteti sta pe drum daca le umflati mai tare.
          Am condus multe tipuri masini care si nemtesti fiind (pentru cei impatimiti!) nu raman pe drumuri cu denivelari cand intri in curbe cu viteza mare. Pe privat va pot spune tipurile de masini, pe care unii le ridica in slavi, dar care nu fac mare branza in comparatie cu Loganul. Va intrebati oare de ce unele marci au ca optiune "pachetul de drumuri grele"? Va asigur ca nu doar garda la sol e mai mare!
          Iar in comparatie cu vechea Dacie, sau cu sh cu amortizoarele prastie, chiar aveti un umor dezvoltat, dragi forumisti!

          Comment


          • dragi colegi de forum cine imi zice si mie despre locatia dacia service din tulcea despre care toti au numai cuvinte de lauda?vreun nr de tel ceva?...astept pm de la unul din voi.(ma intereseaza ptr masina mea)

            Comment


            • Loganul este fiabil pana la urma

              Loganul este fiabil pana la urma.

              Este adevarat ca apar multe defectiuni minore - gen usi care scartaie sau troncane, scurgeri de ulei de motor sau de servo, contacte imperfecte la stopurile spate, scaune interioare cu joc sau cu reglaj lombar care cedeaza, pierderi de antigel (la cele cu GPL) etc etc insa sunt extrem de rare cazurile cand apar defectiuni ce te opresc in drum. Si in plus majoritatea defectiunilor sunt remediate in garantie asa ca nu consuma bani.

              Pe de alta parte, masinile second hand - cele care sunt adevaratele competitoare ale Loganului d p d v al pretului au probabilitatea mult mai mare de a prezenta o defectiune care sa te opreasca in drum. Cateva cazuri care imi vin in minte:

              - o ruda venea din Spania in Romania cu un BMW 320 D Touring. I-a crapat alternatorul. Paguba: 1000 de EUR + 2 zile pierdute in Ungaria pentru reparatii

              - tatal unui coleg de serviciu cu un Peugeot 307 diesel. I-a crapat un furtun de la turbo. A durat 2 luni pana a gasit un mecanic care i-a dat de capat problemei

              - experienta personala cu un Citroen BX. S-a rupt in mers cureaua de la pompa sistemului hidraulic. A trebuit sa merg 80 de km pana acasa fara frane (numai cu frana de mana) si cu suspensiile rigide ca la o caruta

              - un prieten cu Opel Vectra A venea de la Cluj la Sibiu. I-a crapat aeroterma si afara erau -15 grade. A ajuns la Sibiu mort de frig si cu ochii cat cepele pentru ca tot parbrizul era incetosat

              - cumnatul meu cu un Renault Megane diesel 1.9. S-a bagat in fata la o trecere la nivel cu calea ferata. Dupa ce a trecut trenul, a dat sa porneasca motorul ca sa plece inaintea tuturor. I-a crapat pompa de motorina asa ca nu a mai plecat nicaieri si au ras toti ceilalti de el

              In 3 ani de zile si 51 000 de kilometri nu am avut nici o problema cu Loganul care sa ma opreasca in drum asa ca sunt foarte multumit de masina.

              De asta zic ca Loganul este fiabil pana la urma, pentru ca 99% din problemele care apar sunt minore sau medii, si departe de a te lasa in drum sau de a-ti cauza pierderi financiare serioase.
              Logan GPL 1.4

              Comment


              • vrabia malai viseaza si diliul..... la cat costa este o supermasina, mai ales pentru drumurile noastre.

                Comment


                • @GElu_R: mult succes cu rebutul ala tehnologic numit Polo. Dar deh, e facut de folxvagin...sa ne spui ce culoare are check engine-ul cand bagi benzina de 98. Fir-ar al dracu de coaja, alta masina mai rasarita n-ai gasit sa-ti cumperi? mai bine o Fabia...
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • Un unchi departat care sta de multi ani in germania, tinem legatura, "radea" de "noi" la faza cu loganurile si de cei care isi iau second-uri de la ei.
                    Ei, spune el, cumpara masina de nou, in 4 5 ani cat le tine garantie fac 100.000km+ si schimba masina...isi iau una noua, fiecare de care isi permite. Cum stit si voi, la ei loganul a dat lovitura si se bucura ca din 2 in 2 ani isi cumpara masina cu 0 km la bord.
                    Si masinile pe care le iau romanii second sunt fiabile, doar ca nu dupa ce ajung la noi...e cea mai mare prostie sa faci comparatie intre masina second si masina noua.
                    Eu ma bucur de ea cat merge si-mi permit s-o conduc
                    Asa ar trebui sa facem si noi daca ne-am permite, a tine masina 2-3 ani dupa care sa-ti cumperi una noua si astfel practic nici noi nu ne-am plange de fiabilitate, asa cum nu se plang nici ei

                    Comment


                    • DaniD uiti ca ei au drumuri nu santuri ca la noi iti garantez ca masina noua nu apuca sa faca 50 000 km pe drumurile noastre si o sa aiba nevoie de pivoti bucse ,etc+un set nou de anvelope.Ca o comparatie la ce pret ii un pivot de opel vectra???La logan ii 150 de lei original cu trapez cu tot.Masina fiabila si ieftina.Eu am 185 000 km reali cu 1.4 mpi din noembrie 2007.Am schimbat tot ce se putea pe ea amortizoare planetare trapeze pivoti bielete discuri de frana etc de motor nu m-am atins inca nici de ambreiaj si nu papa un gram de ulei.O mai tin pana la 300 000 km-mi s-a spus ca atunci ar trebui segmentat motorul

                      Comment


                      • Dragi loganisti am cumparat masina ( dacia logan ) in septembrie 2006 am 41.000 de km si nu am avut absolut nici o problema cu ea mai putin un capat de bara care l-am schimbat deoarece in Turcia pe autostrada era un ditamai gura de canal si acolo mi-am distrus capatul de bara dar in rest benzina_GPL si sandale la greu.Asa ca dragi loganisti sa nu va para rau sau sa fiti jenati ca aveti Dacia Logan,este o masina foarte buna pt. drumurile si salariile noastre.Si astea fiind zise drumuri bune sa aveti.

                        Comment


                        • Si eu sunt de parere ca este o masina fiabila am in prezent 41.000 si nu am avut probleme,
                          conteaza si felul in care este exploatata !
                          ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

                          Comment


                          • La 41 de mii km ce fiabilitate vrei sa vezi?Mai asteptati pana la 100 de mii si pe urma povestiti.
                            Welcome to the Club, We Have Jackets !

                            Comment


                            • 75.000 de km facuti pe drumuri grele, votat fiabil.
                              Schimbat un capat de bara, punct.

                              Cine vrea confort extra, butoane multe, sa isi ia o japoneza. Un prieten a schimbat la o Honda Acord capetele de bara si pivotii la 35.000 de km. Cred ca ma invidiaza ca am Logan.

                              In tara asta ar avea loc toti snobii din lume.
                              Cine vrea multe dotari sa scoata banutul si se rezolva . Si poate arunca un ochi pe testele facute de ADAC (un fel de ACR al nemtilor), pe celebrul traseu Grossglockner (cine nu stie, pe goagal o sa aflati ca e un drum de munte din Austria, mai tare decat Transfagarasanul ).
                              Concret, se iau multe masini si se coboara in frana permanenta, in ultima treapta de viteza, cu 60 km/h.
                              Loganul a trecut testul, dar un Lexus (oh my God, masina aia dupa care ar saliva multi pe aici) a ajuns jos cu DISCURILE DE FRANA SUDATE de placute.
                              Lexus incepe de pe la 35-40.000 de euro, calculati cate Logan va puteti cumpara de banii aia.
                              Hai noroc!
                              Last edited by mr.K; 11 February 2011, 16:12.

                              Comment


                              • Nu cred ca isi ia cineva masina ca sa mearga cu ea la vale sa vada cat tin franele. Eu cred ca asta nu are nicio relevanta. Ce vrei sa spui cu asta? Ca japonezii nu stiu sa faca masini? Ca asta inseamna ca loganu" e masina de vis? E o galeata care isi merita exact banii ei (cred ca deja au inceput francezii sa nu-si mai vada lungul nasului ca au inceput sa creasca preturile)

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google