If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
eu cred ca suv'ul o sa stea lejer pe la 15000 iepuroi. ca deh...e suv. stau si ma intreb cu stabilititatea cum o sa fie...tot asa inalt si scurt ca latime? si cu jentile...cred ca o sa ma pis pe mine de ras daca pun pe el jante de tabla la versiunea standard...si de 15"
ghost...se pare ca ai avut mare ghinion....stiu cum te simti cand vezi atatea probleme.....eu am un loganel din octombrie 2005 si ...am avut doar doua probleme cu el....una a fost bobina aia de la cutie,sonda de marsalier...si a doua problema .. niste puncte de rugina pe usa....trebuie sa ma cheme la uzina pentru remediere pe garantie....eu zic ca nu sunt mari probleme...depinde si cum intretii masina....numai bine tuturor
ghost se pare ca ai aut mare ghinion cu masina cu toate problemele tehnice insa trebuie sa iei in considerare ca sunt cazuri foarte rare si din cate se pare sunt masini destul de fiabile. raportul calitate pret este dupa parerea mea ok. numai bine
raportul calitate pret nu mai este bun dupa parerea mea. pentru ca pentru acelasi coteţ platesti mult mai mult, datorita cursului euro+1% de la dealer. de ce mama ei de de treaba nu au pus preturile in lei? macar angajatii DACIA Mioveni iau salarii in euro? nu cred...deci uite alt profit al celor de la dacia, dupa ce ca si asa nu fac reduceri cu tot cu criza asta. pe mine m-a dezamagit. bate crivatu' prin masina la 90 la ora pe la usile din spate pentru faptul ca sunt foarte bine gandite. de capete seci desigur. trebuie sa imi pun eu chedere suplimentare daca gasesc. in rest, partea mecanica nu am avut probleme, sunt multumit. dar nu acopera dezamagirile care le-am mentionat mai sus.
cand o sa fie salariile si preturile in euro, atunci o sa fie un pret corect. pana atunci peste tot ti se iau bani in plus degeaba. vorbim la toate la care platim in euro, desi salariile sunt in lei.
celalalte sa spunem ca au o scuza, ca sunt produse in afara. dar DACIA este produs romanesc, asamblat in romania, de ce nu vinde in lei? de ce trebuie in euro? sunt mai cu motz sau cum? si nu exceptam ofertele altor dealeri, ca macar ei fac reduceri considerabile si au preturi in euro. ei de fapt nu pierd mare lucru fata de cat luau anul trecut pe vremea asta. cand mi-am luat eu masina un prieten si-a luat aveo hatch si pret de lista avea 11000 euro. cat a dat pe el??? 8200 si ceva. deci se poate nu? numa' la romani nu se poate. trag cu dintii ca nehalitii. sa nu uitam ca si dealerii sunt nesimtiti, ca au voie sa faca 15% reducere din pretul masinii, reducere oferita de dealer. dar dealerii dacia de ce sa piarda chiar si 1 leu? cu siguranta a doua oara nu imi mai iau masina marca DACIA. tocmai ca sa nu le mai fac vanzare. mai bine iau un renaul si gata, sau o bicicleta cu 3000 de euro. n-are decat sa imi faca reducere 25%, sa si-o tina. ca sia asa e asamblata de ochii lumii, si trec toate alizeele prin ea la 100 la ora. VERDICT: proasta calitate. asa muncitori(romani), asa rezultat. si mai au pretentii sa nu ii mai bage in somaj tehnic sau sa nu scoata premierul taxe tripla pentru SH. stie romanu de ce nu e bun loganul nici acuma. la sectiunea 'spolier fata renault si altele' este un user care are un logan care se poate numi MASINA!!! face parte dintr-un lot de 50 masini pentru export. e laureate parca, si are tot ce vrei pe el. chiar si ce nu gasesti pe ale noastre, versiune de echipare prestige. loganele noastre nu se pot numi masini.
asta din fericire nu mai este problema mea...n-au decat sa le cumpere si cu aur ca nu ma doare. eu vreau pret in lei sa zicem ca e buna ideea ta. dar daca tot vand masinile cu euro, de ce nu platesc angajatii in euro? ca sa mai bage aia de sus ceva in buzunar. ceva mai mult
nu ma intereseaza cum sunt platiti angajatii dacia. traim in romania si ne luam salariul in lei. nu cred ca v-ar fi convenit sa va scada salariul cand a fost euro mic. sau !? ideea e sa nu scoata din dotari si sa urce pretul in lei pt a face o falsa reducere de preturi, ideea e sa scada pretul cu 10-15% macar, ca sa aibe clienti. concurenta nu doarme si ford-ul focus deja semnalizeaza bucuros din curtea vecinilor...pro-ceed-ul la fel, marea si punto nu dorm nici ele...acum, in conditiile de fata, dacia nu mai e cea mai buna varianta de pe piata. parerea mea...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
chiar daca va mai fi vreodata dacia cea mai buna oferta, mai bine raman fara masina decat sa mai cumpar masina de la ei. sa se invete minte sa faca masini bune nu rebuturi. am o parere mai proasta decat aveam inainte sa o iau pe asta de acum.
aceeasi senzatie de lehamite o am si eu...si din pacate nu e vina masinii, e vina firmei. masina va avea insa de suferit (downgrade, ca sa pastreze pretul) si in final firma va avea si ea de suferit (scadere de vanzari). pt 1-2 milioane in plus/luna la rata, mai bine altceva, vorba ta, numai sa invete ca exista si alte motive sa-ti iei o masina decat ca e dacie...
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
chiar daca va mai fi vreodata dacia cea mai buna oferta, mai bine raman fara masina decat sa mai cumpar masina de la ei.
Asa, si? De ce nu o vinzi de acum pe asta? Gandire tipic romaneasca! Te obliga cineva sa cumperi Dacia sau te-a obligat cineva sa-ti iei Logan? Este democratie frate, poti alege ce vrei!
P.S.: Daca crezi ca ai gresit cumparand Logan, rememoreaza te rog si spune-mi ce ti-ai lua acum daca atunci nu ai fi ales Logan. Sunt tare curios!
P.S.: Exact cum am mai spus, nu am nici un interes la Dacia, insa parerile gen celei de mai sus, ca si posesor de Logan ma irita. Eu am schimbat ceasurile de bord la 2 luni de la achizitie si nu ma mai agit atat, plus ca sunt destule aspecte care ma mai deranjeaza. Dar sunt realist, stiam pe ce dau banii. Dar asa suntem noi romanii, vrem BMW la pret de bicicleta. Trist!
SSO, stiam de topul ala si mai stiu ca in Franta a fost declarata cea mai fiabila masina. Dar na, la aia sunt bune, la noi Loganul este sifonier, cutie, cotet pt ca la 8000E nu are clima trizonica, cutie secventiala, tri-xenon, pozitii si stopuri cu leduri, afisaj 3D, motoare intre 100 si 250cp, piele Alcantara, insertii de aluminiu sau lemn, forma aerodinamica demna de o masina de F1 si consum de scuter.
P.S: Cred ca daca era fabricat in Germania si il cumparam SH la 100.000km si peste 5 ani vechime era cea mai buna masina : )))))))))))))))))))
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment