Verdict Dacia Logan

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • o sa raspund eu in locul lui alin, asta ca oarecum impartim aceleasi impresii
    cand mi-am luat loganul mi s-a parut extrem de scump la 9200 de euro (ambition 1.6mpi) cand cu un an si ceva inainte nasu-meu a dat cu aprox 600 de euro mai putin si avea butoane cu impuls. ca sa vezi, cost reduction, but price erection asta in conditiile in care "m*****i" aia de la dealer mi-au spus ca 16v nu se va fabrica decat dupa un an si l-au scos la 3 luni...iti dai seama ce bucuros am fost ca m-am tapit. credeau ca daca nu-mi iau atunci ambitionu imi cumpar intre timp altceva? faza nr2: la fel am patit cadn mi-am luat partenerul 16v, cu 3 saptamani inainte de lansarea ph2, despre care n-au spus ca 16v ar fi pe laureate...m****i din nou...inclusiv veceul (vocea clientului) a ezitat sa dea un raspuns clar (ca de obicei cand au ceva de ascuns sau habar n-au; chiar, aia pt ce-s pusi acolo, ca-n general nu stiu pe ce lume traiesc sau isi inchipuie ca posesorii de logan sunt completamente idioti?). intre timp, preturile n-au scazut, dar calitatea masinilor incepe sa fie mai slaba decat cele din 2006 sa zicem, iar pretul in euro se pastreaza cand creste euro, iar cand scade euro, se pastreaza pretul in lei...astia in ce moneda 3.14zdii calculeaza tabla aia? alta politica dacia: uleiul elf si palcutele de clio duc la pierderea garantiei. cum mama dracu', mah, cand masina aia e facuta din bucati de clio? discurile se schimba la 40000km, asa zice fabrica, pai alea nu-s facute din margarina? la dacia 1300 dupa 80000km am schimbat discurile in conditiile in care de aia am tras mai tare decat de logan pe considerentul ca asta e masina noua...revin la prestige, care dupa 10000 de km a fatat un greieras. ambitionul din 2006 n-a avut absolut nimic 41000km...
    acum sa-ti zic de ce am luat logan: pt ca la vremea respectiva fordul focus era 15000euro, iar loganul 10100. acum, cand de pe logan se scot piese si calitatea finala scade, ford face reduceri, chiar renault face reduceri, opel face reduceri. o masina mai bine inchegata la numai 3000 de euro diferenta, in conditiile in care dacia duce politica pe care o duce, nu mi se pare mult. atunci n-am vrut sa dau 5000 in plus, dar acum as da 3200 mai mult pt airbaguri cortina, 5 cai in plus, climatronic, full airbaguri, esp, suspensie independenta spate, suspensii sport, scaune incalzite, materiale peste alea din logan, imbinari la fel, peste orice imbinare din logan, 5 stele ncap in loc de 3, tabla galvanizata si vopsita calumea, nu cu tempera ...astea or veni pe logan in 20 de ani, la un pret de ford focus. oricum n-o sa merite o diferenta de 500 de euro sa iei o masina facuta in spiritul "merge si-asa" cand poti lua un focus la aceeasi bani. problema e simpla: eu consider ca m-am "pestit" cu dacia si astia nici nu le pasa, sfideaza pur si simplu piata. uite ca unii care si-au permis sa dea mai mult pe o masina si n-au facut-o, o fac acum. daca vor lua teapa, ramane de vazut...si ca sa inchei, repet ceea ce-am spus mai demult, in nenumarate randuri: nu masina logan e problema in sine, doar ca in conditiile actuale, din cauza politicii firmei, masina aia nu mai are cel mai bun raport pret/dotari/calitate...si eu si alindrgn avem ceva cu firma, nu cu masina. da, e lighean, e dulap, dar e dulapul meu. am fost multumit pana la urma de masina, dar acum o varianta de top de la dacia nu se mai merita, daca-ti permiti diferenta.
    LE: nu mi-as lua sh indiferent de marca. cat de mult am eu ceva cu dacia, oricand m-as pune cu loganul sa le scot cursele din cap la aia cu roabe 316i sau tedei de 90 de cai si 2 tone
    Last edited by Seba; 5 February 2009, 18:16. Reason: Automerged Doublepost
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • mi-am tras secreta. asa seba ai explicat foarte bine. am vrut sa dau replica dar in timp ce scriam m-am enervat si am iesit. la mine e prima masina pe care am pus mana, si e buna. am spus ca a doua oara nu mai iau masina de la ei, si nu m-am referit la logan, ci la firma. ca poate loganul iese din productie pana sa ma gandesc sa imi iau eu o masina. de logan 2 m-as mira sa iasa ceva apropiat de calitatea lagunei, asa ca sa nu mai luam apararea celor de la dacia. ph2-urile sunt mult mai prost imbinate, cand am inchis o portiera la un ph2, am observat ca freca usa de maneta de care trebuie sa se prinda ca sa se inchida, si mai mult de asta, nu mai avea protectia de cauciuc. practic era fier pe fier. cand sa inchid usa de la portbagaj, a trebuit sa dau cu ea mai rau ca la o supernova. foarte slab. si am auzit ca in unele sandero ploua, asa ca nu cred ca trebuie sa-ti mai dau explicatii de ce nu-mi mai place dacia, si ce am eu cu ei. mi-as lua, da, un model de export, sau unul adus din germania, unde sti frate, ca e masina...are pe ea functii activate ce nu are prestige-ul in romania, si capace tiranti(nu sa dau eu pe ei 35 lei + transport) si lista poate continua
      Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

      Comment


      • @Seba
        la fel am patit cand mi-am luat partenerul 16v, cu 3 saptamani inainte de lansarea ph2, despre care n-au spus ca 16v ar fi pe laureate
        Stiai ca se va lansa ph2, zvonuri erau de mult chiar si in ceea ce priveste motorizarile. Nu este vina Dacia ca tu te-ai grabit.

        inclusiv veceul (vocea clientului) a ezitat sa dea un raspuns clar
        Ia incearca tu la Ford sau la oricare producator si vezi daca iti da informatii despre un produs a carei lansare oficiala nu a avut loc. Crezi cumva ca cei de la VC ar trebui sa fie membrii LC (a se citi prieteni) si sa informatii "din prietenie" inainte de lansarea oficiala? Este adevarat ca nu toti sunt competenti (dar care sunt? vezi rel. clientii vodafone, orange, cosmote, rds etc) insa au si ei unele rigori ale postului.

        intre timp, preturile n-au scazut, dar calitatea masinilor incepe sa fie mai slaba
        Preturile au ramas aceleasi!!! Nici nu aveau cum sa scada (daca vorbim la trecut, acum probabil ca se vor face ceva discount-uri)! Cat despre calitatea produsului . Eu spun ca de la F1 la F2 s-a facut un salt calitativ pozitiv.

        iar pretul in euro se pastreaza cand creste euro, iar cand scade euro, se pastreaza pretul in lei...astia in ce moneda 3.14zdii calculeaza tabla aia?
        Din cate stiu Dacia vinde Logan in E, daca nu ma insel si vechea berlina era vanduta in $. Eu chiar nu stiu sa se fi vandut vreodata in alta moneda decat euro. Tot in euro s-a vandut cand acesta era 3 lei (am cunostinte care au luat Logan atunci), tot in E se vindea cand am luat-o eu (3.6 lei cursul), tot in E si acum. Este de vina Dacia ca a crescut cursul euro? Nu uita (cum fac majoritatea) ca Dacia este o companie privata, nu de stat. In ce moneda platesti abonamentul la mobil?

        alta politica dacia: uleiul elf si palcutele de clio duc la pierderea garantiei. cum mama dracu', mah, cand masina aia e facuta din bucati de clio?
        Simplu! Dacia trebuie sa-si protejeze furnizorii. Logan nu este Clio (la nivel de marketing), asadar cat timp masina este in garantie trebuie sa respectam indicatiile constructorului! Nu asa este normal?!
        P.S.: Aici ai un avantaj, ca in cazul in care respecti indicatiile date de constructor si ai probleme il poti trage la raspundere.

        revin la prestige, care dupa 10000 de km a fatat un greieras
        E bine, mie de pe la 1500 mi-au aparut 1-2-3 greisrasi. Unii se rezolva, unii nu. What the fuck? La ce drumuri avem nici nu mira, plus ca am mers cu masini mult mai titrate care aveau greieri. Asa ca ...
        P.S.: Nu inseama ca mie imi plac greierasii, ii detest, insa atat mi-am permis. Data viitoare o sa incerc sa-mi iau un Maybach si sofer

        am luat logan: pt ca la vremea respectiva fordul focus era 15000euro, iar loganul 10100. acum, cand de pe logan se scot piese si calitatea finala scade, ford face reduceri
        M-ai facut curios, asa ca am intrat pe site-ul Ford ca sa ma conving si eu. Scurt, fara sa pierdem vremea: un Focus sedan 1.4-80cp cu dotarile pe care eu le am pe Laureate costa 12.700E fara TVA, asta inseamna 15.113E. Eu am dat pe Logan 8750E, rezulta o diferenta de 6363 (interesant, exact cat costa un Logan entry level). Concluzie: NO COMMENT!

        @alindrgn
        mi-am tras secreta
        Super!

        la mine e prima masina pe care am pus mana, si e buna. am spus ca a doua oara nu mai iau masina de la ei, si nu m-am referit la logan, ci la firma
        De ce? Parca spuneai ca masina e buna... Ti-au spus vecinii ca da prost sa ai Dacia?
        P.S.: Nici eu nu stiu daca imi voi mai lua Dacia, trag sperante ca poate in viitor imi voi permite macar un Renault. Insa daca tot Dacia imi voi permite, nu am nimic impotriva.

        de logan 2 m-as mira sa iasa ceva apropiat de calitatea lagunei
        Te anunt eu ca nu va iesi! Ce treaba are una cu alta ? A... inteleg, defapt tu vrei o Laguna la pret de Logan! Cred ca toti am vrea, dar logica imi spune ca nu se poate!

        ph2-urile sunt mult mai prost imbinate
        Banuiesc ca decat Ph1... de data asta mai facut sa caut in lista cu smyles... D. Fara suparare fata de colegii cu Ph1, dar aici chiar nu am ce comenta.

        am observat ca freca usa de maneta de care trebuie sa se prinda ca sa se inchida
        Ce maneta frate? Eu la masina mea nu inchid usa de la nici o maneta , asa ca habar nu am cine de cine se freaca.
        P.S.: Intradevar ma enerveaza ca (virgula) cupla centurii de siguranta freaca de husa de la scauna si deja a ramas "urma". Noroc ca nu vad decat atunci cand fac cura in masina.

        nu mai avea protectia de cauciuc. practic era fier pe fier
        Te-ai gandit ca poate au corectat ceva? Cati dintre cei cu Ph1 nu au banda izoliera acolo? Deaia e fier pe fier!

        cand sa inchid usa de la portbagaj, a trebuit sa dau cu ea mai rau ca la o supernova. foarte slab. si am auzit ca in unele sandero ploua,
        "Usa" de la portbagaj este intradeva foarte usoara, insa nu trebuie sa fi facut culturism ca sa o poti tranti puternic astfel incat sa se inchida. Daca o trantesti de la o distanta rezonabila se inchide fara probleme. Chiar nu ma deranjeaza.
        P.S.: Cat despre partea a doua... da-mi voie sa nu comentez, din nou. Povesti romanesti, tipice, cred ca ni se trage de la povestirile lui Ion Creanga si Petre Ispirescu invatate in scoala primara.

        mi-as lua, da, un model de export, sau unul adus din germania, unde sti frate, ca e masina
        Da frate, e masina , e a naibii de ACEEASI masina . Din nou, amintiri ramase de pe vremuri mult apuse. Apropo... la aia Loganul pleaca de pe la 8000, probabil deaia e mai dotat. Nu ti se pare normal?

        si lista poate continua
        Sunt convins!


        L.E.: Uite ce ma enervat pe mine pana acum (3500km):
        - m-a enervat atitudinea unui ciufut de la VC, insa pana la urma mi s-a rezolvat elegant problema.
        - m-a enervat ca a trebuit sa schimb ceasurile de bord si sa demontez jumatate de bord pt a le schimba
        - m-a enervat si mai tare cand a trebuit sa schimb a doua oara ceasurile de bord datorita nesimtirii unor angajati din service.
        - ma enerveaza unii greieri si ma mai enerveaza ca la unele gropi mai mare, masina zdrancane cam mult.
        Oarecum ma asteptam la astfel de neplaceri, multe nici nu au legatura cu Dacia, insa asta e. Tara este aceasi, oamenii sunt aceasi, asa ca pana acum sunt multumit.

        L.E.2: Ma mai enerveaza criza asta financiara si ca trebuie sa platesc rata luna de luna. Dar cred ca nu este Dacia de vina
        sigpic

        Comment


        • Loganul este o masina in care nu trebuie sa bagi prea multi banu numa consumabile stiu pe cineva care a facut in 2 ani 65000 km si nu i s-a stricat nimica numa acuma din cauza drumurilor din romania trebuie sa schimbe un capat de bara care costa 200 ron eu zic ca e o masina care nu mananca bani eu unul am 10000 km facuti intr-un an si sunt multumit.

          Comment


          • Oameni buni sunt atatea controverse si pe acest subiect se poate discuta la nesfarsit. Fiecare dintre noi a stiut la momentul respectiv ce cumpara, sau ma rog aproximativ. Se poate spune ca atunci in 2004, parca, Dacia a abuzat de reclame si a stiut, prin ele, sa ne ia mintile noua romanilor, satui pana-n gat de dacia 1310 cu injectie si satui de sh (a se citi gunoaie pe vremea aia).
            Cand fiecare a mers la dealer, (pot spune ca nici astia nu stiau prea bine ce vand), a vrut o masina noua. Eu cel putin asta am vrut. Satul de rablele lu' tata, am hotarat cu nevasta-mea ca e timpul pt ceva nou, chiar daca incepand de atunci se auzeau diferite zvonuri despre "calitatea" de la Dacia. Am trecut peste toate astea si am luat, dupa putinta, un Preference (rate, pe un singur salar). S-a comportat bine timp de 3 ani, chiar nesperat, in conditiile in care auzeam una si alta. Am mai spus doua masini scoase una dupa alta pe poarta fabricii NU seamana din multe puncte de vedere: la aia ambreiajul tinea foarte sus, la cioara asta invers foarte jos. Si pot da o multime de exemple. Dar nu asta a contat. Nu m-a interesat zvonistica, sa fim seriosi, era ceva NOU.
            E adevarat ca sunt multe probleme si ele s-ar fi putut rezolva in timp, chiar inainte de ph2, daca vreun idiot de la Dacia si-ar fi aruncat ochii pe acest site sa vada multitudinea de probleme cu care ne confruntam noi. Dar nu ii intereseaza. Masina se vinde f. bine si datorita faptului ca Dacia a incheiat contracte cu BRD, pe atunci singura banca, care ofera credite auto. Loganul se va vinde inca la fel de bine pt exista inca suficienti romani care gandesc cum am gandit noi atunci. Am colegi care vor Logan, dar unul asa mai de mijloc gen Preference sau chiar Laureate. Am colegi care vor Logan pt simplul fapt ca urasc sh-urile. Asta in conditiile in care la 120 sufla vantul pe langa masina destul de tare, la 130 ti-e frica sa intri intr-un viraj de vreo 75 de grade, se nasc greierasi destul de repede dupa ce vii cu ea de la dealer, barele alea incep sa cada si vezi sistemele de prindere si exemplele pot continua. Dar costa 10000. Credeti-ma, dupa ce am vandut preference-ul, am batut in lung si-n lat dealerii auto in cautarea unei masini daca nu ceva mai buna, macar cu mai multe dotari, dar care sa bata in max 10000. Canci! Abia aparuse Ceed-ul, In accent nu aveam incredere (deh, zvonistica) si sincer am cautat si ceva ieftin in intretinere, capitol la care Logan exceleaza. Parere strict personala!
            Pana acum super multumit si de aia dinainte si de cioara asta. Multumesc lui Dumnezeu ca nu am avut alte necazuri in afara de greierele ala nenorocit care vad ca tinde sa se asocieze cu marca Dacia Logan! Fiecare garantie, de 15000 la cealalta si de 20000 la asta nu a luat pielea de pe mine (un coleg de munca a dat la Renault, in garantia de 15000 parca vreo 1800 de lei). Am avut si noroc de rude si am stiut unde sa merg pt a fi treaba in regula si ca executie si ca garantie pe viitor.
            Cu scartaiala din bord, se desface coasca de la ceasuri si are dedesubt 2 surubele care in general sunt slabe. La mine asa a fost. Apoi se poate scoate protectia aia de plastic de la stalpul din dreapta si mai are si acolo unul si ala destul de slab.
            Iar daca vreun "ciufut" de la Dacia citeste aceste randuri: Faceti ceva fratilor cu greierele asta. In rest masina e OK!

            Mare e gradina Ta Doamne;
            Poarta e deschisa, dar toti sar gardul.

            Comment


            • @ catalinux: pana in 31 decembrie ford a avut reduceri de 25%. atat a iesit un focus la ei la reprezentanta, 13000 si cateva sute, cand loganul era 10000. oricum, la reducerile aplicate de renault acum, cu 3000 in plus iti iei megane. ori, sa ma ierti...dar nu se compara. pt mine lucrurile sunt simple: acum nu pot decat sa astept sa vad cum evolueaza piata, daca dacia va face reduceri, daca intra "rabla" si la alte versiuni decat cele de top, ce reduceri fac ceilalti. dacia acum nu e prima optiune, mai ales ca am avut ocazia sa fac naveta 2 ani de zile inainte de a-mi lua loganul cu un megane. si megane-ul merita 14000, loganul zic eu ca nu merita 10000 acum.
              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

              Comment


              • @Seba eu te inteleg perfect. Orice masina mai buna merita 2000, 3000, 4000 de € in plus, insa atunci cand nu ii ai situatia este alta si vorbesc din proprie experienta.

                P.S.: Chiar sunt curios sa vad ce masina o sa-ti iei pana la urma. Eu iti urez bafta si sa ai parte de %%% reduceri.
                sigpic

                Comment


                • ei da...eu am catalogat masina ca mediocra datorita , lipsei de stabilitate, se vede si in materialele folosite atat la Ext. cat si la Int.(detaliile ne mananca), prea mult plastic si ala e calitate "foarte buna", consumabile si piese cam scumpe, si ce mai mare problema a masinii mele este "RUGINA" plus refuzul de remediere in service! Apropo cum scrie in carnetul de garantie???? 6 ANI garantie la coroziune..... daca nu as fi in situatia asta ..as rade!

                  ...Dar are si parti bune: se tine bine la drum "plaiurile mioritice romanesti" , suspensii off road avand in vedere ca eu fac naveta pe drum placat cu beton (Brasov - Sf. Gheorghe...unii stiu la ce ma refer); un consum acceptabil motorul destul de fiabil (cu toate ca nu a mai pornit cand era rece afara- gasesc eu de ce si remediez); portbagaj si sapatiu Kkklau; garda la sol BUUUNA; revizii la un pretz acceptabil; in concluziel.....Km multi (135000) fara probleme de motor , mecanica sau transmisie.

                  Comment


                  • Originally posted by catalinux View Post
                    @Seba

                    Ia incearca tu la Ford sau la oricare producator si vezi daca iti da informatii despre un produs a carei lansare oficiala nu a avut loc. Crezi cumva ca cei de la VC ar trebui sa fie membrii LC (a se citi prieteni) si sa informatii "din prietenie" inainte de lansarea oficiala? Este adevarat ca nu toti sunt competenti (dar care sunt? vezi rel. clientii vodafone, orange, cosmote, rds etc) insa au si ei unele rigori ale postului.

                    Nici un dealer daca mai are pe stoc vechiul model nu iti spune mai stai 3 zile . Dar in schimb cei adevarati baga reduceri .


                    Din cate stiu Dacia vinde Logan in E, daca nu ma insel si vechea berlina era vanduta in $. Eu chiar nu stiu sa se fi vandut vreodata in alta moneda decat euro. Tot in euro s-a vandut cand acesta era 3 lei (am cunostinte care au luat Logan atunci), tot in E se vindea cand am luat-o eu (3.6 lei cursul), tot in E si acum. Este de vina Dacia ca a crescut cursul euro? Nu uita (cum fac majoritatea) ca Dacia este o companie privata, nu de stat. In ce moneda platesti abonamentul la mobil?

                    Intradevar , preturile sunt in euro dar cand iti da factura ti-o da in ron la cursul BNR de vineri sau luni , nu mai stiu cand schimba cursul .

                    Simplu! Dacia trebuie sa-si protejeze furnizorii. Logan nu este Clio (la nivel de marketing), asadar cat timp masina este in garantie trebuie sa respectam indicatiile constructorului! Nu asa este normal?!
                    P.S.: Aici ai un avantaj, ca in cazul in care respecti indicatiile date de constructor si ai probleme il poti trage la raspundere.

                    E bine ca te poti duce macar cu uleiul tau . La Ford ca tot s-a scris pe aici de el , daca nu vrei placute originale Motorcraft dar vrei producator ca astea sunt mai moi si tocesc discurile mai greu iti monteaza producator dar pierzi garantia la sistemul de franare sau la toata masina .

                    E bine, mie de pe la 1500 mi-au aparut 1-2-3 greisrasi. Unii se rezolva, unii nu. What the fuck? La ce drumuri avem nici nu mira, plus ca am mers cu masini mult mai titrate care aveau greieri. Asa ca ...
                    P.S.: Nu inseama ca mie imi plac greierasii, ii detest, insa atat mi-am permis. Data viitoare o sa incerc sa-mi iau un Maybach si sofer

                    Eu am 18000 cu harbul meu si nu am greieri . Poate sunt un caz fericit .

                    M-ai facut curios, asa ca am intrat pe site-ul Ford ca sa ma conving si eu. Scurt, fara sa pierdem vremea: un Focus sedan 1.4-80cp cu dotarile pe care eu le am pe Laureate costa 12.700E fara TVA, asta inseamna 15.113E. Eu am dat pe Logan 8750E, rezulta o diferenta de 6363 (interesant, exact cat costa un Logan entry level). Concluzie: NO COMMENT!

                    Se gasesc masini la 13000 mai dotate ca un Focus , Megane , Octavia ( vechiul model ) , Astra Classic 2 ..........Vreti exemple ?

                    "Usa" de la portbagaj este intradeva foarte usoara, insa nu trebuie sa fi facut culturism ca sa o poti tranti puternic astfel incat sa se inchida. Daca o trantesti de la o distanta rezonabila se inchide fara probleme. Chiar nu ma deranjeaza.

                    La mine din pozitia ridicat o trag un pic cu un deget si se inchide . Prin propria greutate , fara sa bubuie , fara sa ..........


                    Si ca update la problemele mele cu un BMW X3 care este o masina varza , ultima bomba : are doar 28400 km si dupa ce duminica seara a urcat o amarata de bordura au aparut problemele la ambreiaj . Nu mai tine jos ca inainte , tine de la jumatate in sus . Bmw . 28000 km . Daca la Dacia avem pretentiile astea la Bmw ce sa zicem .
                    Last edited by FLORIN77; 9 February 2009, 13:41.
                    B -X X - DDF x 2

                    :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                    Comment


                    • x3 e un fiasco, se stie de mult, de cand a aparut...ori loganul la inceput a fost parca mai "mult" decat asta de acum. calinux, din nou, repet, nu am probleme mari cu masina, ci cu politica dusa de cei care-o fabrica. cat despre ce-o sa-mi iau, sa vad ofertele de paste...daca dacia mai lasa din pret, probabil tot logan, altfel, pana in 13000; sa vad ce iese.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • Pai Seba , multi oameni gandesc si stiu ca este un fiasco dar totusi nu gandesc ca multi 'romani 'nu imi mai iau Bmw in viata mea ( in loc de Bmw puteti citi Dacia ) . Repet , am mai scris undeva , greseala multora este ca la acest pret au asteptari mult mai mari de la masina decat poate ea oferi .
                        B -X X - DDF x 2

                        :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                        Comment


                        • Eu am doua loganuri:
                          1.Prestige 1.6 16v,februarie 2007,(sofer tata)aprox 40000 km la bord,toti acesti km facuti roma-suceava(2350 km),singura piesa care sa defectat a fost bulbul pentru retur care sa schimbat imediat pe garantie,in rest reviziile facute din 10.000 in 10.000 km doar cu ulei elf.Am ales sa fac reviziile mai repede pentru ca zic eu ca se merita,nu ma fac 200 de lei un schimb de ulei si filtre.Vreau sa mentionez ca placutele de frana a masinii sunt originale!!!dar trebuiesc cat de curand inlocuite.
                          2.Kiss 1.4,iulie 2008,21000 km,85 % facuti in oras,(sofer eu)nu am avut absolut nici o problema cu ea,nici macar scurgeri de ulei pe la distributie cum se mai intampla,iam facut recent revizia la 20.000 km si vreau sa mentionez ca placutele de frana erau varza,rezultat al stilului meu de condus,schimbat viteze la 5-6000 rpm la plecarile de la semafor,franari bruste,intoarceri cu frana de mana fara numar,etc etc.La revizie totul perfect,nici un joc pe la suspensie/directie,nici o scurgere de ulei pe nicaieri.
                          Parerea mea e una f buna pentru Logan,sau poate inca nu am dat de probleme,dar momentan sunt foarte multumit de amandoua si pot spune ca sunt foarte fiabile,consumurile zic eu ca sunt decente la ambele,dar aici e o singura problema pentru unii,se cheama DACIA.Cat despre proprietarul masinii acestea cu probleme nu stiu ce sa zic,in primul rand e cam generalizat....ar mai fi niste chestii dar ma abtin......dak ai grija de un Logan te asigur eu ca o sa mergi cu el pana la pensie;)...numai bine

                          Comment


                          • Eu cand am luat Loganul meu,Ambiance,la 56000 km,anul 2006,am dat pe el 3000 de euro,cand era euro 3.5 ron,deci cam in banii aia atunci mai mult de un matiz nu-mi luam.Masina e ok,daca avea servo eram marfa,bordul troncane,distributia trebuie schimbata logic,si problema probabil de la caseta de directie pe ca nu ma gandesc sa o rezolv acum.Per total,la ce bani am dat eu pe Logan se merita,daca as fi dat banii pe ea de noua,probabil ca as privi altfel problema.

                            Comment


                            • Io am ulei Elf si nu am pierdut nici o garantie. De unde ati scos-o si pe-asta?
                              Cel mai lent 1,6 8v

                              Comment


                              • Originally posted by gionik View Post
                                1.Cea mai non-economica masina pe care am avuto (tinind cont de clasa)
                                Nu stiu ce stil ai tu de mers, dar eu in Buc, de cand a venit caldura obtin in mod constant consum mediu de 8-8.2 %.
                                2.Cea mai prost conceputa din punct de vedere al caroseriei si al stabilitatii -- Nu pot spune ca este conceputa bine dpdv al stabilitatii, dar in niciun caz nu pot spune ca ESTE cea mai prost conceputa dpdv al stabilitatii. Nici eu nu sunt ff multumit de stabilitatea masinii, mai ales dupa 120km/h...dar nu am cum sa am pretentii de la o mashina de 5800e NOUA (atat am dat eu pe ea -2005)
                                4.Piesele sunt de o calitate si rezistenta egala cu ZERO Piesele nu sunt atat de proaste.....Eu abia la 50000Km am schimbat bieletele si capetele de bara, si pana la 50000 masina a vazut niste drumuri.....Vai vai ( a fost la o firma de cadastru, masuratori TOPO) -- Poate ai avut tu ghinion.
                                6.Reviziile MULT prea scumpe pt clasa ei inexistenta -- Da, si parerea mea este ca sunt cam scumpe....Mai ales la anumiti dealeri.
                                Am si eu o masina mai veche, cu 260.000Km facuti....Si intr-adevar pot sa spun ca sta mai bine pe drum ca Loganul, merge mult mai bine, dar este adevarat....Este din cu totul alta clasa, plus ca masinile noi nu se mai fac la fel de bine ca acum cativa ani.....Ideea este pur economica ;)
                                Si nu poti sa compari un audi 100 cu logan, sunt alte clase, chiar daca este diferenta ff mare de vechime, compara cu un opel kadett, un audi 80, fiat tempo (parca), renault 19....Si mai discutam atunci.....
                                Concluzia.....NU sustin ca Loganul este o masina ffff buna, dar Nu este nici o masina atat de rea, face cat dai pe ea (ca masina noua), iar faptul ca tu ai avut parte de ghinioane, asta nu inseamna ca asa sunt toate loganurile, dar cu toate ca esti indreptatit sa fii asa pornit impotriva acestei masini, incearca totusi sa fii obiectiv!!!

                                ce model de masina ai ? cum de a costat asa putin ?

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google