o sa raspund eu in locul lui alin, asta ca oarecum impartim aceleasi impresii ![Smile](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/smile.gif)
cand mi-am luat loganul mi s-a parut extrem de scump la 9200 de euro (ambition 1.6mpi) cand cu un an si ceva inainte nasu-meu a dat cu aprox 600 de euro mai putin si avea butoane cu impuls. ca sa vezi, cost reduction, but price erection
asta in conditiile in care "m*****i" aia de la dealer mi-au spus ca 16v nu se va fabrica decat dupa un an si l-au scos la 3 luni...iti dai seama ce bucuros am fost ca m-am tapit. credeau ca daca nu-mi iau atunci ambitionu imi cumpar intre timp altceva? faza nr2: la fel am patit cadn mi-am luat partenerul 16v, cu 3 saptamani inainte de lansarea ph2, despre care n-au spus ca 16v ar fi pe laureate...m****i din nou...inclusiv veceul (vocea clientului) a ezitat sa dea un raspuns clar (ca de obicei cand au ceva de ascuns sau habar n-au; chiar, aia pt ce-s pusi acolo, ca-n general nu stiu pe ce lume traiesc sau isi inchipuie ca posesorii de logan sunt completamente idioti?). intre timp, preturile n-au scazut, dar calitatea masinilor incepe sa fie mai slaba decat cele din 2006 sa zicem, iar pretul in euro se pastreaza cand creste euro, iar cand scade euro, se pastreaza pretul in lei...astia in ce moneda 3.14zdii calculeaza tabla aia? alta politica dacia: uleiul elf si palcutele de clio duc la pierderea garantiei. cum mama dracu', mah, cand masina aia e facuta din bucati de clio? discurile se schimba la 40000km, asa zice fabrica, pai alea nu-s facute din margarina? la dacia 1300 dupa 80000km am schimbat discurile in conditiile in care de aia am tras mai tare decat de logan pe considerentul ca asta e masina noua...revin la prestige, care dupa 10000 de km a fatat un greieras. ambitionul din 2006 n-a avut absolut nimic 41000km...
acum sa-ti zic de ce am luat logan: pt ca la vremea respectiva fordul focus era 15000euro, iar loganul 10100. acum, cand de pe logan se scot piese si calitatea finala scade, ford face reduceri, chiar renault face reduceri, opel face reduceri. o masina mai bine inchegata la numai 3000 de euro diferenta, in conditiile in care dacia duce politica pe care o duce, nu mi se pare mult. atunci n-am vrut sa dau 5000 in plus, dar acum as da 3200 mai mult pt airbaguri cortina, 5 cai in plus, climatronic, full airbaguri, esp, suspensie independenta spate, suspensii sport, scaune incalzite, materiale peste alea din logan, imbinari la fel, peste orice imbinare din logan, 5 stele ncap in loc de 3, tabla galvanizata si vopsita calumea, nu cu tempera ...astea or veni pe logan in 20 de ani, la un pret de ford focus. oricum n-o sa merite o diferenta de 500 de euro sa iei o masina facuta in spiritul "merge si-asa" cand poti lua un focus la aceeasi bani. problema e simpla: eu consider ca m-am "pestit" cu dacia si astia nici nu le pasa, sfideaza pur si simplu piata. uite ca unii care si-au permis sa dea mai mult pe o masina si n-au facut-o, o fac acum. daca vor lua teapa, ramane de vazut...si ca sa inchei, repet ceea ce-am spus mai demult, in nenumarate randuri: nu masina logan e problema in sine, doar ca in conditiile actuale, din cauza politicii firmei, masina aia nu mai are cel mai bun raport pret/dotari/calitate...si eu si alindrgn avem ceva cu firma, nu cu masina. da, e lighean, e dulap, dar e dulapul meu. am fost multumit pana la urma de masina, dar acum o varianta de top de la dacia nu se mai merita, daca-ti permiti diferenta.
LE: nu mi-as lua sh indiferent de marca. cat de mult am eu ceva cu dacia, oricand m-as pune cu loganul sa le scot cursele din cap la aia cu roabe 316i sau tedei de 90 de cai si 2 tone
![Smile](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/smile.gif)
cand mi-am luat loganul mi s-a parut extrem de scump la 9200 de euro (ambition 1.6mpi) cand cu un an si ceva inainte nasu-meu a dat cu aprox 600 de euro mai putin si avea butoane cu impuls. ca sa vezi, cost reduction, but price erection
![Smile](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/smile.gif)
acum sa-ti zic de ce am luat logan: pt ca la vremea respectiva fordul focus era 15000euro, iar loganul 10100. acum, cand de pe logan se scot piese si calitatea finala scade, ford face reduceri, chiar renault face reduceri, opel face reduceri. o masina mai bine inchegata la numai 3000 de euro diferenta, in conditiile in care dacia duce politica pe care o duce, nu mi se pare mult. atunci n-am vrut sa dau 5000 in plus, dar acum as da 3200 mai mult pt airbaguri cortina, 5 cai in plus, climatronic, full airbaguri, esp, suspensie independenta spate, suspensii sport, scaune incalzite, materiale peste alea din logan, imbinari la fel, peste orice imbinare din logan, 5 stele ncap in loc de 3, tabla galvanizata si vopsita calumea, nu cu tempera ...astea or veni pe logan in 20 de ani, la un pret de ford focus. oricum n-o sa merite o diferenta de 500 de euro sa iei o masina facuta in spiritul "merge si-asa" cand poti lua un focus la aceeasi bani. problema e simpla: eu consider ca m-am "pestit" cu dacia si astia nici nu le pasa, sfideaza pur si simplu piata. uite ca unii care si-au permis sa dea mai mult pe o masina si n-au facut-o, o fac acum. daca vor lua teapa, ramane de vazut...si ca sa inchei, repet ceea ce-am spus mai demult, in nenumarate randuri: nu masina logan e problema in sine, doar ca in conditiile actuale, din cauza politicii firmei, masina aia nu mai are cel mai bun raport pret/dotari/calitate...si eu si alindrgn avem ceva cu firma, nu cu masina. da, e lighean, e dulap, dar e dulapul meu. am fost multumit pana la urma de masina, dar acum o varianta de top de la dacia nu se mai merita, daca-ti permiti diferenta.
LE: nu mi-as lua sh indiferent de marca. cat de mult am eu ceva cu dacia, oricand m-as pune cu loganul sa le scot cursele din cap la aia cu roabe 316i sau tedei de 90 de cai si 2 tone
![Smile](https://www.loganclub.ro/forum/core/images/smiley/smile.gif)
Comment