Logan Cu Cutie Automata....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    1ooo de eura ca o mie de euro dar nu o sa ii scada din performante daca ar fi adevarat ca se pune?
    sigpic
    !

    Comment


    • #17
      Ba da. Dar iti dai seama ca nu se va pune pe 1,4 MPI sau dCi70.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #18
        Si pe langa ca ar fi ceva diferenta cum e romanul si se uita la 100g de benzina atunci ar fi mari discutii despre consum care din cate stiu eu la o masina care are cutie de viteze automata e putin mai mare.

        Comment


        • #19
          Ar fi super o cutie automata dar si calutzii sa fie mai multi,cu 75 de cai plus cutie automata nustiu cum va merge loganul.INCEPATOR(scuze daca scriu cu greseli sau unde nu trebuie )

          Comment


          • #20
            Nu exista.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Cutie automata? Dar ce ii dau lu` strabunikmea sa conduca..La o depasire nu face fata..Mai ales cu motoarele astea..O`m trai si`o`m vedea..Oricum nu as suporta cutie automata..Alta senzatie cand ii dai turatie si alta e cand iti skimba ea..
              " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

              Comment


              • #22
                Cum ziceau si altii :de ce nu?Bine nu cu motorasele astea .Sigur sunt care ar cumpara la fel ca cei care ar da bani si pe un logan cu motor mai mare.Personal eu unul vreau sa mestec eu benzina,e mai fain.
                Welcome to the Club, We Have Jackets !

                Comment


                • #23
                  @tzony: nu cred sa puna e logan secventiala semiautomata, dar chiar as fi curios cum poti tu cu manuala sa bati secventiala de xemplu o cutie dsg accelereaza mai bine decat o cutie manuala.
                  Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                  Comment


                  • #24
                    @csebalyn nu iti convine sa "mesteci tu in mamaliga" ? Mie imi place mai mult ..Dau turatie cat vreau cam la asta ma refeream..Eu mi-am exprimat dorinta..Nu mi-as lua automata
                    " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                    Comment


                    • #25
                      Si la cutia automata cine te tine sa nu apesi pe acceleratie incat sa schimbe la turatie ridicata?
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #26
                        Cumnatul meu are a6 cu cv dasta smechera.El zice:hai dute si fa o tura!M-am suit si mi s-a parut asa de complicat parca eram intr-un Tupolev.MA GANDEAM CA CICA ZIC UNII CA E PENTRU GAGICI IAR EU ....
                        Welcome to the Club, We Have Jackets !

                        Comment


                        • #27
                          @andrei..Din cate stiu cutia automata nu iti schimba viteza la turatia la care vrei tu(la care ii trebuie masinii) corecteaza-ma daca gresesc te rog.
                          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                          Comment


                          • #28
                            Am un prieten care si-a cumparat un opel astra 1.9 120 de cai care are cutie semiautomata si i-am condus-o asa in plimbari ca el nu are carnet si sincer nu e senzatia ca pe una manuala, adik daca o lasi pe automata schimba la 2000 si daca o dau pe manuala, care e tot un fel de automata pot sa schimb la max 4500, deci nu e mare chestie, pe logan nu stiu cum s-ar comporta o astfel de cutie, nu cred ca ar face fatza la motorasele astea...
                            ---== LoGaN dRiVeR ==---

                            Comment


                            • #29
                              Tzony, cutia automata are doua moduri de functionare, normala si sport. Daca apesi progresiv pedala de gaz, schimba la o turatia normalapt un consum decent, daca apesi brusc pana la podea, singura retrogradeaza si schimba superioara exact unde trebuie ca sa ai acceleratia maxima; singura conditie e sa nu lasi gazul sa se dezlipeasca de podea
                              Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                              Comment


                              • #30
                                In oras e minunata o automata.
                                Afara prefer foarte mult manuala.
                                Ok, schimba ea inferioara cand ii arati podeaua (spre ex la BMW o ducea pana pe la 5000 in modul normal, pe sport se ducea la 6500-7000) dar, se intapla sa vreau sa o duc numai pana in 4500 spre exemplu, eeeee...Atunci o calci la podea, schimba inferioara, se duce la 4500, tre sa lasi un pic gazul si daca ai rabdare ii da tr superioara. Nu-mi place.
                                Plus ca nu o data s-a intamplat sa se ''gandeasca'' ce treapta inf sa-i dea.
                                La automata intotdeauna (mai ales cand faci o depasire si nu umbli la modul de functionare) tre' sa anticipezi cu 2-3 sec mai devreme urmatoarea manevra, asta ca sa stie cutia de viteze ce vrei sa faci. Altfel te trezesti ca te bagi in depasire si dupa ce esti in depasire atunci schimba si ea inferioara (depasire mai in forta).

                                Toate astea se elimina oarecum daca dispui de un motor generos (cum era la mine cazul BMW-ului V8 286 cp).
                                Last edited by Octavian; 2 September 2008, 09:52.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google