Logan Cu Cutie Automata....

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    @tzony: ai condus vreo masina ce avea cutie automata? Iti zic eu ca mesteci si aici in mamaliga e chiar mai placut.Nu se compara.Spui si tu cum ziceau si altii:ce e aia ma,ca nu mai are niciun farmec condusul cu automata,e plictiseala.Asteapta sa conduci una si o sa-ti schimbi parerea.
    La Dacia nu cred ca va aparea asa ceva in urmatorii 10 ani.Mi se pare prea ingenioasa treaba pentru ei .
    @octavian: frate cred ca BMW ala era stricat sau era setat pe alta functie decat normal(drive).Eu am mers recent cu un seria5,motor de 2500 diesel,si pe modul drive(condus normal),o schimba in jur de 2300-2500,sarea putin de 2500 cand apasam eu brusc acceleratia.Pe modul sport ii dadea aproape in cap,si mai avea un mod nu l-am incercat.Data viitoare o sa ma interesez mai bine,dar sigur nu era modul normal ala.La modul normal ai cel mai bun consum.
    Last edited by Pacco; 2 September 2008, 10:30.
    sigpic

    Comment


    • #32
      Originally posted by Pacco View Post
      La Dacia nu cred ca va aparea asa ceva in urmatorii 10 ani.Mi se pare prea ingenioasa treaba pentru ei .
      Ba va aparea, si nu in urmatorii 10 ani, ci in urmatorii 2-3 ani.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #33
        Sa o vad si pe asta.
        sigpic

        Comment


        • #34
          Poate trebuia sa mentionez (pt tine) ca era benzinar BMW-ul ala (540i), doar nu crezi ca se duce dizalu la 6000-7000 rot/min.... ))

          Comment


          • #35
            Si daca era benzinar ce?Crezi ca sub 4500 nu se poate schimba?Sigur nu era ala modul normal.
            sigpic

            Comment


            • #36
              Tu cauti zanzanie de ceva vreme si nu e bine. Ti-am mai spus si pe alt subiect sa citesti tot si cu atentie daca se poate ce scriu (daca ti se pare interesant, daca nu, las-o balta).
              Uite ce am spus eu:
              Ok, schimba ea inferioara cand ii arati podeaua (spre ex la BMW o ducea pana pe la 5000 in modul normal, pe sport se ducea la 6500-7000) dar, se intapla sa vreau sa o duc numai pana in 4500 spre exemplu, eeeee...Atunci o calci la podea, schimba inferioara, se duce la 4500, tre sa lasi un pic gazul si .................................................. .......

              Deci nu stiu unde am spus eu ca nu ar schimba si in ture mai joase o tr superioara.(poate schimba si la 2000 rot/min daca vrei).

              Dar afirmatia ta ca '' Sigur nu era ala modul normal'' imi lasa adanci suspiciuni ca ai avea vreo experienta cat de cat in d-ale masinilor, mai ales in cele cu transmisie automatata.

              Comment


              • #37
                Da sry man nu am citit bine.Am crezut ca nu schimba mai jos de 4500.;)
                sigpic

                Comment


                • #38
                  Originally posted by Pacco View Post
                  @tzony: ai condus vreo masina ce avea cutie automata? Iti zic eu ca mesteci si aici in mamaliga e chiar mai placut.Nu se compara.Spui si tu cum ziceau si altii:ce e aia ma,ca nu mai are niciun farmec condusul cu automata,e plictiseala.Asteapta sa conduci una si o sa-ti schimbi parerea.
                  .
                  da am condus un audii 100 parca..Intr`adevar vechiut dar in rest mere..Insa era lenesa tare cutia .. Ma rog , fiecare cu preferintele lui nu? Io daca intr`o depasire vreau sa tin a 4 a in cap o tin .. La cutie automata o tine ?
                  " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                  Comment


                  • #39
                    Da, o pui pe sport (daca n-are, oricum o tine) si bagi acceleratia la podea.
                    Nu schimba pana nu i se ''termina'' turatiile.
                    Asta e un caz fericit, dar ce te faci cand NU vrei sa duca tr 4 pana la capat??? (cum am spus eu mai sus).
                    O calci la podea pt ca vrei demaraj ca lumea, urci sa spunem pana in ~4500 rot/min si vrei sa schmbi...Pai daca nu slabesti acceleratia n-ai sa vezi vreo schimbare, si automat apare o intarziereee...Cam aiurea.

                    Asta este situatia pt cei ''caposi'' si pt cei care vir ei sa conduca masina, NU masina pe ei ))

                    In oras DA, e minunata automata (sa vezi ce timpi buni scoti la plecarea de la semafor, daca altii au cutie manuala langa tine si tu automata, te asigur ca pleci primul).
                    Last edited by Octavian; 2 September 2008, 19:10.

                    Comment


                    • #40
                      Originally posted by Octavian___30 View Post

                      In oras DA, e minunata automata (sa vezi ce timpi buni scoti la plecarea de la semafor, daca altii au cutie manuala langa tine si tu automata, te asigur ca pleci primul).
                      eu cand vad ca mai sunt 5 sec pe rosu deja masina sa misca incet incet ca sa nu mai stau dupa aia si la verde pan ce bag in viteza..Etc .. :P

                      in leg cu cutia automata am incredere in tine da` tot nu mi`as lua )
                      bft
                      " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

                      Comment


                      • #41
                        Acum hai sa nu mai vb in general despre cutii "automate", ci sa si specificam.
                        Exista cutia cu variatie continua ( de raha*), cutia hidramata ( tot de raha*), si acel DSG ( care de fapt e cea mai buna cutie de viteze, chiar superioara celei manuale).
                        Eu am avut ocazia sa conduc din toate cel putin cate o masina, dar DSG ramane fabulos.
                        Insa sa revenim la on topic: loganul ar putea primi o cutie hidramata. Corect Andrei? Ca doar din aceea cu variatie continua nu cred ca exista pe vreun model renault.

                        Comment


                        • #42
                          Da, e posibil sa fie una hidramata, ca despre CVT nu se aude nimic, si probabil cu 4 trepte.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #43
                            CVT=continuously variable transmission
                            Ca sigur apar intrebari

                            Comment


                            • #44
                              Asa-i...Ai dreptate.....
                              http://www.loganclub.ro/forum/ms_41_nzn-t12171.html? Logan 2000 16v

                              Comment


                              • #45
                                O sa fiu rau:...Cum functioneaza o cutie hidramata si una cvt? Dar una dsg?
                                Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google