am si eu o problema cu loganul meu.am schimbat un senzor si sa rupt o bucatica din el si a cazut in admisie.de atuncii motoru are o intrerupere.am fost cu ea la reprezentanta si baietii de acolo au pus testarul si le-a dat ardere incompleta.ei au zis ca bucatica de plastic a fost trasa in motor si a ramas blocata pe o supapa pe avacuare si din cauza asta are intreruperea asta.intrebarea mea e se merita sa desfac motoru sa curat scaunele supapelor sau sa merg asa o perioada si o sa se curate de la frecat.astept parerile voastre
Probleme Motor
Collapse
X
-
Dacă demontarea motorului costă prea mult, o soluţie este să mergi aşa, dar nu garantează nimeni că supapa respectivă nu se strică şi tot va trebui să desfaci motorul.
E fix random, nu ai de unde să ştii ce se întâmplă.
-
Cred ca totusi supapa e mai tare decat un plastic.am facut vreo 500km cu ea asa si tot nu si-a revenit.cand e rece intrerupe rau de tot knd se incalzeste isi revine.intrerupe doar foarte putin.dar se simte leganat in masina si consuma si cu 1-2litri mai mult.demontatu chiuloasei si curatat scaune ma costa undeva la 250-300 lei.Last edited by 77sky; 4 July 2013, 19:58.
Comment
-
Salut.
Nu vreau sa te dezamagesc, dar te va costa ceva mai mult de atat.
Gandeste-te ca demontarea chiulasei presupune din start garnitura de chiulasa noua si cel putin cureaua de distributie, daca nu kitul complet.
Apoi e manopera: normativul indica undeva intre 4 si 5 ore de manopera pentru operatiunea asta. La un cost de cca. 40 lei/ora de manopera, cam cat e la logan....deja faci banii aia din manopera.
Sigur, varianta asta pica daca faci lucrarea la un 'nea meserie acasa, dar nu recomand pentru asa ceva....
Comment
-
Originally posted by mariusnicolae View PostSalut.
Nu vreau sa te dezamagesc, dar te va costa ceva mai mult de atat.
Gandeste-te ca demontarea chiulasei presupune din start garnitura de chiulasa noua si cel putin cureaua de distributie, daca nu kitul complet.
Apoi e manopera: normativul indica undeva intre 4 si 5 ore de manopera pentru operatiunea asta. La un cost de cca. 40 lei/ora de manopera, cam cat e la logan....deja faci banii aia din manopera.
Sigur, varianta asta pica daca faci lucrarea la un 'nea meserie acasa, dar nu recomand pentru asa ceva....
Comment
-
daca tie prin filtrul de aer iti trec particule de ordinul micronilor, un cap de senzor cu garnitura chiar crezi ca face bine motorului? parerea mea este sa te duci la acei lopatari/pseudo mecanici sa iti dea jos chiuloasa si sa elimine acea bucata. si daca tot esti acolo poti sa verifici injectoarele si axa cu came. dar ma repet trebuie eliminata bucata aia pentru ca nu sti unde ajunge si reparatia se poate sa coste mai mult decat te-ar costa acum.
Comment
-
probleme umezeala la motor
De la un timp motorul merge putin neuniform - atat pe benzina cat si pe gaz-iar daca masina sta pe o zi ploioasa nepornita , a doua zi merge foarte neregulat - nu sta nici in relanti-parca ar merge in doua pistoane , o tine asa o jumatate de ora de porniri si accelerari pana se incalzeste.Am verificat mufele ,le-am dat cu spray contra umezelii ,am inlocuit bujiile,am verificat furtunele,nu mai stiu ce sa-i fac.Am rugamintea ,daca stie cineva unde ar trebui sa mai umblu sau, daca a mai patit cineva asa ceva, sa ma ajute si pe mine. Am un Logan 1,4 din 2005 cu instalatie GPL pusa ulterior cumpararii. Multumesc.
Comment
-
Originally posted by neos View Postdaca tie prin filtrul de aer iti trec particule de ordinul micronilor, un cap de senzor cu garnitura chiar crezi ca face bine motorului? parerea mea este sa te duci la acei lopatari/pseudo mecanici sa iti dea jos chiuloasa si sa elimine acea bucata. si daca tot esti acolo poti sa verifici injectoarele si axa cu came. dar ma repet trebuie eliminata bucata aia pentru ca nu sti unde ajunge si reparatia se poate sa coste mai mult decat te-ar costa acum.
Originally posted by neos View Postdaca tie prin filtrul de aer iti trec particule de ordinul micronilor, un cap de senzor cu garnitura chiar crezi ca face bine motorului? parerea mea este sa te duci la acei lopatari/pseudo mecanici sa iti dea jos chiuloasa si sa elimine acea bucata. si daca tot esti acolo poti sa verifici injectoarele si axa cu came. dar ma repet trebuie eliminata bucata aia pentru ca nu sti unde ajunge si reparatia se poate sa coste mai mult decat te-ar costa acum.
Originally posted by bibi2 View PostDe la un timp motorul merge putin neuniform - atat pe benzina cat si pe gaz-iar daca masina sta pe o zi ploioasa nepornita , a doua zi merge foarte neregulat - nu sta nici in relanti-parca ar merge in doua pistoane , o tine asa o jumatate de ora de porniri si accelerari pana se incalzeste.Am verificat mufele ,le-am dat cu spray contra umezelii ,am inlocuit bujiile,am verificat furtunele,nu mai stiu ce sa-i fac.Am rugamintea ,daca stie cineva unde ar trebui sa mai umblu sau, daca a mai patit cineva asa ceva, sa ma ajute si pe mine. Am un Logan 1,4 din 2005 cu instalatie GPL pusa ulterior cumpararii. Multumesc.
Comment
-
am facut 200km.mers turat dat in gura.da tot nu si-a revenit.are cnva idee cat se deschide o supapa la admisie.bucata care mi-a cazut avund undeva la 1.5cm pe 2 cm.nu cred ca a ajuns in capu pistonului.acolo il ardea.cred ca a ramas undeva pe traseu si obtureaza aerul.
va rog frumos zicetimi si mie cat deschide o supapa la admisie???
Comment
Comment