Probleme Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by o8MeLC View Post
    1 cm.. spun si eu aproximativ din ce am vazut la motorul vechi dat jos.
    Enorm spun eu; cel mult 3mm la deschiderea maxima.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      Originally posted by bibi2 View Post
      De la un timp motorul merge putin neuniform - atat pe benzina cat si pe gaz-iar daca masina sta pe o zi ploioasa nepornita , a doua zi merge foarte neregulat - nu sta nici in relanti-parca ar merge in doua pistoane , o tine asa o jumatate de ora de porniri si accelerari pana se incalzeste.Am verificat mufele ,le-am dat cu spray contra umezelii ,am inlocuit bujiile,am verificat furtunele,nu mai stiu ce sa-i fac.Am rugamintea ,daca stie cineva unde ar trebui sa mai umblu sau, daca a mai patit cineva asa ceva, sa ma ajute si pe mine. Am un Logan 1,4 din 2005 cu instalatie GPL pusa ulterior cumpararii. Multumesc.
      vezi ca e posibil sa fie de la bobina de inductie asa facea si a mea, si am dat jos bobina si era fisurata pe la colturi pe spatele ei.am umplut fisurile cu gasket dintrala negru de 3 lei tubul si de atunci nu mai am probleme.,sau poti s-o inlocuiesti daca e fisurata ca sigur este din cauza ei.

      Comment


      • #18
        Originally posted by ryla91 View Post
        am si eu o problema cu loganul meu.am schimbat un senzor si sa rupt o bucatica din el si a cazut in admisie.de atuncii motoru are o intrerupere.am fost cu ea la reprezentanta si baietii de acolo au pus testarul si le-a dat ardere incompleta.ei au zis ca bucatica de plastic a fost trasa in motor si a ramas blocata pe o supapa pe avacuare si din cauza asta are intreruperea asta.intrebarea mea e se merita sa desfac motoru sa curat scaunele supapelor sau sa merg asa o perioada si o sa se curate de la frecat.astept parerile voastre
        Motorul trebuie desfacut 100 %.Bucata de plastic a impiedicat una dintre supape sa se inchida ,a prins-o pistonul deschisa si a strambat-o.
        Nu ai ce-i mai face.Daca erai "pe faza",slabeai culbutorii la maxim,scoteai bujiile si invarteai in prima faza motorul sa vezi daca agata ceva ,dupa care dadeai la automat,poate o sufla compresia afara !
        Pentru a afla cat deschide o supapa se masoara inaltimea camei ce o actioneaza.Nu este complicat ! Cama descide supapa nu datul cu presupusul(2-3 mm).De regula la orice motor cu 8V, supapele se deschid aproximativ 8-12 mm.

        Comment


        • #19
          daca stramba supapa de ce intrerupe doar cand e rece???cand e cald isi revine???si la drum merge.trage nu face urat.daca supapele deschid 8-12 mm tot nu a pris bucata d spastic ea avand undeva la 15-20mm...eu zic ca obtureaza aerul.bobina e buna am desfacut-o.dadea la tester eroare electronica daca era ea.asa a dat ardere incompleta adica sonda lamda capatizator sau supupa sau admisie infundata.azi am programare la mecanic la 5.incep cu sonda.apoi dau jos admisie sa vad ce e acolo la supape...
          Last edited by 77sky; 20 September 2013, 10:10.

          Comment


          • #20
            Ardere incompleta poate fi in doar in lipsa compresiei sau aprinderii.La cald nu se mai simte pronuntat ,insa tot intrerupt merge.Nu simti diferente mari la drum daca este doar o supapa cu probleme.La rece este amestecul bogat si nu reuseste sa-l comprime corect.Daca ar obtura aerul,nu ar da "ardere incompleta" ,motorul nu ar intrerupe,pentru ca plasticul scapat,nu a inchis aerul de tot,iar sonda lambda ar citi un amestec prea bogat.Supapa se deschide 8-12 mm,dar gaura de admisie este conica,diametrul este mare si piesa scapata trece cu usurinta,aspirata de piston.Vorbim dupa ce desfaci !

            Comment


            • #21
              compresie au masurat cei de la reprezentanta.e buna compresia nu papa ulei deloc.are 10000km motorul p benzina nu se duc segmentii asa repede.cea mai sigura varianta spusa si de ei este mizerie pe o supapa.a tras plasticu a facut explozie si mizeria sa depus pe scaunu la supapa.o sa vad azi despre ce e vorba...baietii astia de la reprezentanta mii se mai seriosi.la totii care am fost mi-au zis schimba MPP,schimba buji,regleaza tachetii si multe si tot la fel face.

              Comment


              • #22
                Originally posted by ryla91 View Post
                am si eu o problema cu loganul meu.am schimbat un senzor si sa rupt o bucatica din el si a cazut in admisie.de atuncii motoru are o intrerupere.am fost cu ea la reprezentanta si baietii de acolo au pus testarul si le-a dat ardere incompleta.ei au zis ca bucatica de plastic a fost trasa in motor si a ramas blocata pe o supapa pe avacuare si din cauza asta are intreruperea asta.intrebarea mea e se merita sa desfac motoru sa curat scaunele supapelor sau sa merg asa o perioada si o sa se curate de la frecat.astept parerile voastre
                Da, merita.
                Nu poti sa mergi cu motoru schiopatand.
                Fa-o in service particular, pretul e mai bun mult, doar sa stii unde sa mergi.

                Comment


                • #23
                  Multumesc Ioonell , nevazand nimic suspect la bobina ,nu am facut decat sa dau cu spray mufa de comanda.Acum am sa o dau jos complect sa o studiez mai cu atentie
                  . Mai vb.

                  Comment


                  • #24
                    daca ai vazut bucata de plastic cazand pe admisie numai trebuia sa pornesti motorul, scote-ai bujiile si bagai un aspirator de camera puternic si se rezolva problema din fasa.. aspirai pe gaurile unde vin bujiile in chiuloasa.. asta daca nu pornei motorul deloc..

                    Comment


                    • #25
                      problema sa rezolvat sper.adica momentan merge ceas motorul.un drum craiova-bucuresti dus intors si o solutie de curatzat recomandata de cei de la redac si putina talpa au rezolvat problema.oricum nu cred ca a fost supapa de avacuare din moment ce m-am dus cu 34litri in 550km.consum de 6.daca era supapa papa de rupea pamantul.am mai fost la un service top-speed si cei de acolo au zis ca nici de cum supapa.ca ar fii tensiune mare.habar nu am.pana nu ma lasa sa numai porneasca numai umblu la ea...

                      Comment


                      • #26
                        Bine ca ai fost incapatanat si n-ai desfacut motorul, asa cum ti-au sugerat unii .
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • #27
                          Salut baieti!

                          De 4 zile am o problema la motor si anume, nu tine la relanti, moare foarte usor motorul. Se intampla total aleator, dar parca mai des cand e rece si daca am AC pornit si sta la relanti 90% sanse sa moara. In mers nu are probleme, trage foarte bine. Ce ar putea sa aibe?

                          Motorul este 1.6 MPI.

                          Multumesc!

                          Comment


                          • #28
                            La prima vedere pare sa fie MPP-ul
                            .http://www.loganclub.ro/forum/motoru...hlight=motoras
                            Last edited by IancuMIC; 8 September 2013, 17:13.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #29
                              Salut,
                              Am si eu urmatoarea problema: In ultima vreme imi porneste foarte greu motorul, dar treaba e aleatoare. Adica nu intampin aceasta problema la fiecare pornire. In special problema apare dimineata. Dau la automat insistent pret de vreo 4-5 reprize. Dupa ce porneste merge perfect ca si cum ar fi pornit la sfert. Mi s-a mai intamplat sa porneasca greu si dupa-amiaza (cald afara). Cand dau la automat am impresia ca nu ii vine benzina deoarece atunci cand reuseste sa porneasca o ia imediat ca si cum atunci i-as fi dat cheie. In timpul mersului nu sunt probleme. Aaaa... o singura data, acum o luna si jumatate am mers pana nu am mai avut nici un strop de benzina in rezervor, adica mi s-a oprit motorul in mers. E vreo problema ca s-a intamplat asta? Este vorba de un logan 1.4 mpi din 2004 cu 60.000 km, ulei schimbat acum 150 km, filtre, bujii. De la ce ar putea fi?

                              Comment


                              • #30
                                Curata sau schimba senzorul de pe cutie. Nu mai stiu cum ii zice.
                                Cipul de pe cheie , imobilizatorul , ti-l recunoaste nu? Adica nu clipeste des becul rosu din centrul bordului.

                                Ps: senzor de turatie
                                o/____\o
                                (i)
                                .........

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google