Probleme Motor

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Cam pe unde e localizat senzorul asta de turatie de pe cutie (volanta)? SAu e doar un singur senzor pe acolo? Adica ar trebui sa il identific fara probleme? Cu imobilizatorul nu cred ca e problema. Am inteles ca daca nu ti-l recunoaste nu se invarte electromotorul. Cel putin asa se comporta la un renault clio cand a avut problema cu cip-ul din cheie fratele meu. In orice caz, o sa verific si treaba asta. Mersi.

    Comment


    • #32
      Ia vezi mata acilea.
      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

      Comment


      • #33
        Iti multumesc IAncuMIC pentru informatie.
        L-am desfacut azi, avea ceva pilitura pe el. L-am dat cu spray de curatat/uns, apoi l-am curatat cu o perie, sters cu carpa, montat la loc. Testez de luni sa vedem daca mai face figuri ori ba.
        PS: Am incercat sa pornesc motorul cu mufa decuplata de la senzor. Nici o sansa sa porneasca motorul.
        Last edited by joy4all; 21 September 2013, 20:45.

        Comment


        • #34
          Si asa pentru cultura generala a celor care mai citesc p'aci daca nu-ti recunoaste cipul de pe cheie invarte, dar nu porneste nici trasa.
          o/____\o
          (i)
          .........

          Comment


          • #35
            La o saptamana dupa ce am curatat senzorul de turatie si folosit masina zilnic (pornire dimineata la 9 si la 17), motorul porneste perfect. Sunt incantat pentru ca am scapat "ieftin", mai bine zis, fara sa bag nici un ban. Multumesc colegilor de pe forum pentru ajutorul acordat.

            Comment


            • #36
              Salut ,
              Am si eu o priblema la un logan 1.5 dci din 2007 , ii dau la automat sa il pornesc si nu porneste dar nici sunetul pe care il face cand ii da la automat nu in mai scoate ...

              Comment


              • #37
                Verifică bateria sau efectuează o testare prin OBD.
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #38
                  salut

                  am si eu o problema cand e umiditate in aer, in special dupa ploaie, cand pornesc masina tremura, da sa moara motorul dupa 5 minute dupa ce se incalzeste merge perfect masina nu mai intrerupe nu nimic sa fie bobina inductie am demontat-o si e ceva crapata la un colt

                  Comment


                  • #39
                    Salut,bobina de inductie sau fise bujii.
                    "light up the darkness" Bob Marley

                    Comment


                    • #40
                      Şi eu suspectez bobina de inducţie.
                      Cel mai nou proiect auto din România!
                      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                      Comment


                      • #41
                        posibil de la umiditate. dar daca nu-i bobina,fisele (faci proba cu altele bune) si bujii noi , sa-ti regleze un mecanic bun culbutorii la rece. aer fals nu cred ca trage pe nicaieri nu ?
                        o/____\o
                        (i)
                        .........

                        Comment


                        • #42
                          compresie au masurat cei de la reprezentanta.e buna compresia nu papa ulei deloc.are 10000km motorul p benzina nu se duc segmentii asa repede.cea mai sigura varianta spusa si de ei este mizerie pe o supapa.a tras plasticu a facut explozie si mizeria sa depus pe scaunu la supapa.ryla 91.daca era supapa, aveai explozii, nu aveai compresie buna(daca supapa nu etansa).cu o supapa care nu etanseaza,explozia se propaga in galerie

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google