Probleme Logan 1.4 MPi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme Logan 1.4 MPi

    am o problema ciudata cu Loganelu' . Azi dimineata am pornit-o fara probleme, la sfert de cheie. Am mers cu ea cca vreo 25 min, fara nicio problema, dupa care am oprit-o si cam dupa vreo jumatate de ora cand dau sa o repornesc, nu mai vrea s-o ia. pun contactul, astept sa se stinga tot ce e de stins pe bord, dau cheie, se aude o mica pocnitura in momentu' cand rasusesc cheia ( cred ca pocniura vine din cutia cu relee dar nu sunt sigur ) si atat, nu porneste, electromotorul nu face nimic, nu da se sa invarta. interesant e ca dupa ce se aude pocnitura, indicatoarele de pe bord se reaprind, ca si cum as fi repus contactul. impinsa porneste ( am inteles ca nu e prea indicat sa fac asta dar am incercat oricum ) dar nu sta pornita si asta ma duce cu gandu' ca ar fi ceva din calculator. e prima data cand patesc asta si nu stiu ce ar putea avea. daca are cineva vreo idee .... astept opiniile voastre. multumesc.

  • #2
    Parerea mea .. mai bine te duci la un electrician ..! sigur ii da de cap . O zi buna
    http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

    Comment


    • #3
      Pune-o pe tester si cu siguranta vei afla ce are, asta daca are vreo problema pe parte electrica.

      Comment


      • #4
        Ori ai borna slaba, ori bateria a decedat, incearca cu alta baterie.
        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

        Comment


        • #5
          cu bateria slaba(moarta mai degraba) eu nu am reusit s-o pornesc. daca nu sta pornita ma gandesc la alternator, dar du-te mai degraba la un service..
          " Nevastamea conduce atat de rau, incat GPS-ul i-a spus: in 50 metri trage pe dreapta ca vreau sa cobor "

          Comment


          • #6
            am fost la un service si stat de vorba cu mai multi oameni...informatiile ar fi urmatoarele, in primu rand baterie moarta ( curios este ca am incercat prima data cu o baterie de 75 Ah de la un alt Logan dCi si tot nu a vrut sa porneasca sub nicio forma ..anyway... ), a doua problema cu resetarea bordului ar fi fost un scurt-circuit in electromotor, din cauza depunerilor, acesta era blocat, nu se invartea si facea scurt, de aici rezulta si faptul ca dupa ce ii dadeam cheie s-o pornesc, masina era moarta din punct de vedere electric ( bateria se golea din cauza scurtului , dupa care isi revenea la cateva minute dupa ), am ciocanit usor in electromotor sa-l deblochez si a mers ( oricum zilele astea dupa ce-mi cumpar baterie o duc in service pentru o revizie a electromotorului ) ..si ultima problema, motorul nu-si mentinea relantiul, era din cauza unei mufe aflate undeva in partea dreapta a filtrului de aer, mai in jos, recomandat era sa scot de tot mufa si s-o curat, am incercat s-o scot, n-am reusit, locul fiind foarte stramt, nu m-am prins exact cum se scoate ( are o clema cumva pe acolo ), presat si de timp m-am multumit doar s-o misc fara sa zmintesc ceva pe acolo si a functionat, urmeaza oricum s-o scot si sa curat bine pe acolo.
            cat despre baterie, ce pot sa spun, dupa ce pun alta, ii fac rama si o agat de perete, are 7 ani toamna aceasta, e bateria originala de cand am cumparat masina , si chiar daca are doar 40k kilometri facuti, a avut momente cand a functionat in regim de taxi, cu 10-12 porniri pe zi + iarna porniri la sfert de cheie de erau invidiosi vecinii, si avand in vedere ca e doar de 55 A eu zic ca merita sa o tin ca trofeu .

            Comment


            • #7
              legat de mufa aia, e senzorul de turatie si are streulea un tutorial cum sa il desfaci ca sa il poti curata. oricum fara zgarieturi pe maini nu scapi.
              Dacia Logan Abs Plus 1.4 2008 / Dacia Duster Black Touch 1.6 16v 2017 -- BV 83 RMJ / BV 84 RMJ --

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google