Becurile prin bord se mai aprind cand pui contactuL? semnalizarile merg? Ledul antidemaraj clipeste, se stinge? Poate ai prajit ori injectia ori UCHul.
Ajutor! Borne Inversate La Baterie
Collapse
X
-
Nu te supara,dar este pe dinafara rau. Daca chiar nu te pricepi opreste toate sistemele si verifica toate sigurantele de la motor. Ai grija sa le pui in acelasi loc inapoi. Daca nu sunt arse este alternatorul. Sau ma bine cheama un electrician sa verifice totul.( ca sa nu o tractezi degeaba)
Comment
-
Cand masina e incuiata, ai un led rotund in mijlocul tabloului de bord care clipeste rar. Cand pui contactul si recunoaste cheia, e stins. Ala clipeste fara contact? Se stinge cand pui contactul?
Cand zic ca ai prajit injectia sau UCHul ma refer la 2 calculatoare de pe masina. Altfel zic mai bine sa iei sfatul colegului de mai sus cu electricianul care se pricepe, altfel ii faci munca mai grea schimband tu sigurante.Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.
Comment
-
Mai mult ca sigur ai arsa acea siguranta de 5A, F2 parca (G plus) de la injectie, din cutia din stanga, in habitaclu, al 2-lea rand de sus.
In orice caz aveam mari dubii in privinta modului cum ai controlat sigurantele.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by mpowersms View PostAm schimbat o siguranta de 5A si acum porneste. Sa o duc totusi la un electrician pt controlul alternatorului?
Eu am fost la reprezentanta, pe preciziei, si decat mi.au schimbat siguranta, nu au verificat alternatorul, bine siguranta arsa au gasit.o cu calculatorul si poate ca arata si defectiune la alternator, daca ar fi fost...
Oricum, bine ca ai facut.o si de acum, la fel ca si mine grija mare la borne!!!sigpic
Comment
-
-
un electician bun , care sa faca toata instalatia unui logan , stie careva ?? si daca da , cam cat cere daca aveti idee ?? de preferat in ploiesti
cat despre problema mea cu intreruptul alimentatiei , azi am schimbat toate releele de la motor si degeaba , dupa 120 mi-a taiat-o si pe urma nici ca mai pot sa merg , motorul nu se opreste , dar pur si simplu nu mai pot sa il turez ... daca il opresc si il pornesc iar , merg putin , dupa care iar nu mai trage , plus ca nu mai imi scadea nici la 2 liniute la apa cum o facea inainte ( desi e schimbat si sonda aia de la temperatura apei de la motor ) ... chiar nu stie nimeni de la ce mama ei poate sa imi faca asa ceva ??
imi cer mii de scuze ca am postat unde nu trebuie , dar nu stiu unde ... plus ca simt ca o iau razna cu masina asta ... nimeni nu a mai "auzit" sau " vazut " asa ceva
am uitat sa mai precizez ca releul de la pompa de benzina mi-l incinge rau de tot
Comment
-
de pornit porneste. odata sau 2 ori ca dupa aia nu mai vrea, daca nu incarca alternatorul. daca vrei sa vezi daca iti incarca alternatorul, iei un multimetru, il dai pe V si pui pe bornele de baterie ( de indicat sa ai toti consumatori porniti , c sa vezi cum se comporta in sarcina ). aici nu conteaza cum pui bornele, daca pui invers arata cu minus si trebuie sa ai undeva la 14si ceva. Toata treaba asta se face cu motorul pornit desigur.
spor!
Comment
Comment