Imi intrerupe alimentarea

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Imi intrerupe alimentarea

    Salut ! Am si eu o MARE PROBLEMA : imi intrerupe alimentatia , acum o saptamana am schimbat toate releele de la motor si degeaba , dupa 120 ( mai nou si daca sar de 80 ) mi-a taiat-o si pe urma nici ca mai pot sa merg , motorul nu se opreste , dar pur si simplu nu mai pot sa il turez ... daca il opresc si il pornesc iar , merg putin , dupa care iar nu mai trage , plus ca nu mai imi scadea nici la 2 liniute la apa cum o facea inainte ( desi e schimbat si sonda aia de la temperatura apei de la motor ) ... chiar nu stie nimeni de la ce mama ei poate sa imi faca asa ceva ??


    imi cer mii de scuze ca am postat unde nu trebuie , dar nu stiu unde ... plus ca simt ca o iau razna cu masina asta ... nimeni nu a mai "auzit" sau " vazut " asa ceva

  • #2
    incearca cu alta pompa de benzina ,poate asta o fi cauza

    Comment


    • #3
      Sau filtrul de benzina prima data

      Comment


      • #4
        Regulator pompa benzina; presiune <3.5 bari; o parere.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          pompa de benzina e noua si tot asa face ... loganul nu are filtru de benzina ... la tester imi zica ca totul merge perfect , am fost o data cu ea exact cand imi facea , la care raspunsul lor a fost de genul : nu ai presiune in pompa ( popma fiind nou nouta )
          Last edited by maf1688; 13 August 2013, 14:56.

          Comment


          • #6
            Masoara tensiunea care ajunge la pompa. Verifica si mufa de imbinare a cablajului electric (la baza stalpului central pe stanga, sub mocheta). Se mai intampla acolo sa fie mufa oxidata.
            Verifica si pinii sigurantei de 5A din cutia cu relee de la motor, la fel, dupa urme de oxid in soclul sigurantei.
            Daca pompa e noua si originala nu are de ce sa nu aiba presiunea necesara.
            GL-22-TOF

            Comment


            • #7
              incearca cu alte fise si o alta bobina

              Comment


              • #8
                Frate loganul are filtru de benzina se afla la rezervor cica se schimba odata la 120.000 km...

                Comment


                • #9
                  mafule vi la mine ca am facut eu o cheie ca sa poti da filtrul afara
                  Mobila la Comanda(Pal melaminat de 18mm)
                  Cine este interesat ma poate contacta pe privat
                  sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Recomand diagnoza la service cu mecanici adevarati, nu la de-aia abia iesiti din porumb...

                    Sondele sunt in buna stare?
                    Taie alimentarea cum? La ce turatie? In ce treapta/trepte? Taie alimentarea complet, sau pur si simplu nu mai are putere sa urce mai mult in ture? Clapeta de aer s-a verificat pe tester? Senzorul ei de pozitie mai indica ce trebuie?
                    Ulei in motor ai?

                    Compresie mai are motorul tau?

                    Sunt, dupa cum vezi, cativa pasi de verificat pana sa ajungi sa schimbi niste piese.

                    Testerul nu trebuie "sa-ti dea", ci mecanicul trebuie sa citeasca pe tester. Mecanicul trebuie sa stie ce sa verifice, trebuie sa cupleze testerul pe masina si sa mearga cu tine la drum. In acest timp, el trebuie sa citeasca niste parametri pe care apoi sa-i interpreteze si sa-i transforme in info utile viitoarei reparatii.

                    Doamne, daca nici la motorul asta super simplu nu se gasesc meseriasi, mi-e groaza sa ma gandesc cum repara unii marci mai pricopsite.


                    @geniul cu filtrul de benzina : te invit sa ne arati la 120 000 km sa desfaci filtrul ala de benzina si sa ne arati cat de murdar e!

                    Pana una alta, afla ca in rezervor nu e decat o sita foarte rara, care nu filtreaza mare lucru.
                    Last edited by dsign; 13 August 2013, 19:28.
                    _
                    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      dsign ... tot ce trece de 80 - 90 , nu mai are nici o vlaga in ea .... ramane la "relanti" , apas pedala la fund ca sa o turez si degeaba , o tureaza sa zic pe la 3000 si apoi scade inapoi , eventual mai imi da si cate un rateu dupa care se opreste motorul ... ulei in motor am iar restul nu s-au verificat la tester .... am mai si dat o caruta de bani la SERUS ( marele kkt de service autorizat renault si nissan )

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google