Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • asta cam asa e. noroc ca sunt bucurestean convis. nu prea ies cu ea din oras, dar asta nu inseamna ca nu mi-o pot ridica pana as da eu fuga sa salvez situatia

    Comment


    • Bateria originala din uzina ,6 ani acum in ianuarie!

      Comment


      • Bateria daca stii sa o protejezi te tine cum a spus si "72dcu" 6 ani.Bateria mea face 6 ani in martie

        Comment


        • Cateva din "secretele" pentru o viata cat mai lunga a bateriei constau in mentinerea acesteia cat mai mult timp incarcata, evitarea deci a autodescarcarii ,mentinerea instalatiei de incarcare in parametrii si, bineinteles mentinerea nivelului electrolitului.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • la orice masina noua la care nu exista contacte oxidate bateria tine peste termenul prescris de fabricant adica 3 ani bineinteles conteaza f. mult modul ei de exploatare daca stai mult la turatii joase cu consumatori porniti si faci numai drumuri scurte nu va rezista mult. mai baga si niste becuri si preoiectoare nehalite si un wofer zdravan si o termini rapid.

            Comment


            • Acum aprox una luna am tras pe dreapta la un accident si am lasat timp de ~15 minute avariile pornite si muzica pornita asa in surdina.
              Dupa 15 minute n-a mai invartit deloc, moarta bateria...Am pornit-o impins.
              Inca mai duce, dimineata porneste fara probleme, ar fi a 5-a iarna )
              Rombat 50Ah.

              Comment


              • La exact 3 ani a picat "mortal" fara nici un anunt prealabil, ledul este verde dar curent nu are deloc.

                Comment


                • foarte devreme zic eu. ce tip de baterie ai? firma? din curiozitate desfa dopurile si vezi cat electrolit ai in fiecare compartiment. poate fi una din cauze si poate la urmatoarea stii cum sa o intretii.

                  Comment


                  • traibun ...dai curent si mergi al durm lung vreo 2 ore
                    si o resucitezi un pic ,asa am facut eu dupa ce a decedat de 2x ,am si acum bateria pe masina.. cei drept la un ger puternic nu cred ca mai porneste!

                    Comment


                    • Rombat 60ah a picat brusc dupa 4 ani jumate , ochiul indicator era de un frumos verde nu ma atentionat cu nimic.

                      Comment


                      • Originally posted by traibun View Post
                        La exact 3 ani a picat "mortal" fara nici un anunt prealabil, ledul este verde dar curent nu are deloc.
                        Iti recomand (aducerea la nivel, daca este cazul) initializarea procesului de incarcare lenta, pe redresor, la un curent de max.2A si o tensiune de 14-14.4v, timp de cca.48 ore.La sfarsitul "resuscitarii", verifica densitatea electrolitului; ideal 1.28g/cmc.O pornire dimineata iti poate confirma sau nu daca te mai poti baza pe acea baterie.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • la vechea dacie am avut un rombat 6 ani. dupa primii 4 ani incepuse sa faca figuri. am rasturnat tot electrolitul intr-un lighean am lasat la decantat (se sulfatase), am turnat inapoi electrolitul si completat cu apa distilata apoi incarcat. dupa alti 2 ani am dat dacia la remat. bateria inca ducea bine.

                          Comment


                          • De regula, sulfatarea se produce cand bateria nu este incarcata suficient
                            In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                            Comment


                            • nu te contrazic. probabil asa a fost. nu se circula mult cu masina si ca sa o pornesti probabil iti dai seama cate automate dadeai iarna. de multe ori dadeam la automat pana murea bateria apoi o luam la impins .

                              Comment


                              • Originally posted by slim_daddy40 View Post
                                traibun ...dai curent si mergi al durm lung vreo 2 ore
                                si o resucitezi un pic ,asa am facut eu dupa ce a decedat de 2x ,am si acum bateria pe masina.. cei drept la un ger puternic nu cred ca mai porneste!
                                pai n-ai mai luat varta aia?!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google