Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Acu mai nou vad cartoane in fata grilei loganelor prinse intre capota si numarul de inmatriculare,,""cica protejeaza bateria de frig"" ! Deci mai nou degeaba avem baterie daca nu avem si carton la logan!

    Mai fratilor,,o baterie buna isi face banii pe acest frig si ger cumplit mai mult decat onorabil.
    E logic ca daca ai o baterie de 70/75 de amperi pe logan cu, curentul de pornire la rece cat mai mare si ala ,stai fara greturi in casa si nu ai frica,ca daca nu pornesti masina 2/3 zile la rand te lasa cand ti-e lumea mai draga.

    Cred ca astia cu baterii mici de 40 de amperi pornesc masina la doua ore de frica sa nu le mai invarta motorul dimineata cand vor pleca la munca.
    Morcovul cu tot cu frunze sigur dispare cand vad ger cumplit de 2 saptamani incontinuu si ca au baterii mici pe logan si se chinuie cu ele si nu lasa nici plafoniera aprinsa ca sa nu consume curent!

    Iar referitor la politica dacia referitor la baterii: cred ca multi ati fi vrut baterii rombat premier de 70/75 de amperi Daca astia ar fi pus asa ceva pe logane as fi vrut sa il vad pe ala care da bateria inapoi ca e prea mare si sa ceara una mai mica de 40 de amperi ca lui ii ajunge si aia .

    Si ca tot zicea un coleg de ce astia de la Dacia pun baterii mici pe logan,,CA SA AIBA COSTURI MICI DE PRODUCTIE ! Doar nu vroiati sa puna astia baterii de 4/5 milioane pe logane in loc de 2 milioane !
    Asa si cu OLOIUL de la dacia ca si pe ala il recomanda producatorul dar nimeni nu il mai pune. De ce?

    Comment


    • Faci poze celui care nu crede sau bateriei ???
      Nirvana. Kurt Cobain a arătat fanilor că faima nu înseamnă doar strălucirea scenei, adoraţia mulţimilor şi grămezile de bani.
      sigpic

      Comment


      • Se pare ca unii oricat le-ai explica tot nu vor sa inteleaga, desi afirmatiile lor nu au sens si a fost demonstrat contrariul cu argumente. Nici un desen nu cred ca i-ar ajuta.

        Se fac afirmatii din burta iar argumentele lipsesc cu desavarsire iar daca sunt te apuca rasul. Asta dupa 86 de pagini de discutii...cum sa nu te distrezi ?
        '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

        Comment


        • Eu cred ca ambele tabere se distreaza, fiecare pe seama celorlalti.
          Shakar, ce baterie ai pe masina? Ce capacitate?

          Aceeasi poveste ca mai sus.

          1) Asa cum a explicat darkside, trebuie facuta de personal autorizat nu de orice dorel.
          Si referitor la ce afirmatii din burta fac unii, ai facut si tu una, sa fii in trend. Personalul neautorizat poate sa desfaca foarte bine capacelele alea de la o baterie fara intretinere, sa arunce un ochi inauntru si apoi sa completeze de e necesar.

          Care am desfacut o baterie din aia sa ne simtim DOREI sau PERSONAL AUTORIZAT?
          Last edited by mr.K; 2 February 2012, 15:58.

          Comment


          • Rombat de 60Ah. Asta a venit pe masina.
            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

            Comment


            • Corect,,ambele tabere ne distram cum putem,unii pe seama celorlati si invers!

              Problemele le vedem fiecare la final cand pornim loganele de prin parcari care cum putem. Adica o tabara le pornim fara greturi prea mari iar cealalta tabara cu, curent de la altii !
              Cica cu,curent de la altii e mai sanatos pt motor si instalatia electrica a masinii

              La mine unul bateria este de 60 de amperi,cea originala a masinii si nici nu ma gandesc sa pun una de 70 cand ma va lasa asta de acum!

              Comment


              • Originally posted by Shakar View Post
                Rombat de 60Ah. Asta a venit pe masina.
                Cu prima ocazie pune de 55Ah, conform site Caranda e suficient.

                Comment


                • @ ivan - Io zic sa nu risti, adica asta de fabrica tine ~5 ani si porneste fara niciun stres la -25*, mergi la sigur - recomand o Varta de 80Ah, curent de pornire la rece 800A. Dai 200 de euro pe ea dar stii ca pornesti !

                  @ mr.K - atata timp cat bateria e buna clar nu o schimb dar cand o sa ma lase sa fii sigur ca o sa iau una mai mica. Nu Caranda fiindca eu optez pentru consumabile de cea mai buna calitate, o sa merg pe Varta. E suficient si 40-45Ah.
                  '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                  Comment


                  • Pe o Varta de 40Ah o sa dai cat pe o Caranda de 62Ah.
                    In Romania, Varta de 40Ah se recomanda pentru Tico/Matiz. Si costa in jur de 220-240 lei.

                    Varta de 80Ah, curent de pornire la rece 800A. Dai 200 de euro pe ea dar stii ca pornesti
                    E doar 100 de euro.
                    Last edited by mr.K; 2 February 2012, 16:06.

                    Comment


                    • Nu vad asta un impediment, ma intereseaza calitatea nu cantitatea. O baterie tine mult si nu te lasa la greu daca este de calitate nu daca are Ah fara numar.

                      LE - am luat ieri Varta Blue Dynamic (seria de mijloc), 80Ah (740A) - 110 euro (fara bateria veche la schimb). Eu ma refeream la gama de top, care la 80Ah are 800A dar costa ~200 euro, +/- 10.
                      Last edited by Shakar; 2 February 2012, 16:09.
                      '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                      Comment


                      • Nu uitati ca in ecuatia pornirii mai intra si demarorul, care nu poate sa "inghita" tot ce-i puneti la dispozitie. Ce faci cu 800A, care ti-i pune la dispozitie o baterie de 80Ah? Daca va trebuie o astfel de baterie doar pentru pornire, sunt bani aruncati.
                        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                        Comment


                        • Gama de top la Varta nu include si 80Ah.

                          Gama StartStop PLus e pentru autovehicole cu dotari intensive: BMW seria 7, Audi A8, Mercedes-Benz S-, E-, SL-Klasse, VW Phaeton, Rolls Royce, Porche Cayenne sau VW Touareg.

                          70Ah si 90Ah, 800-1000 de lei.

                          Comment


                          • Iti place sa ma contrazici chiar daca nu ai dreptate ? Bineinteles ca e pentru masini de genu' dar un fanatic cu baterii mari in cap nu ar avea retineri sa puna o baterie ca aia pe Logan, ea exista. Tot pentru masini cu motoarem ai mari si dotari multe sunt si bateriile de 70-75 dar uite ca unii viseaza la ele.

                            PS - cu baterie buna de 40Ah iti pornesc 2.0 benzina la sfert asa ca nu merge doar pe Matiz, stai linistit.
                            Attached Files
                            '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                            Comment


                            • baterie buna de 40Ah iti pornesc 2.0 benzina la sfert asa ca nu merge doar pe Matiz, stai linistit
                              Vara, cred ca pornesti si un 2.5 diesel.

                              Comment


                              • Originally posted by Shakar View Post
                                @ ivan - Io zic sa nu risti, adica asta de fabrica tine ~5 ani si porneste fara niciun stres la -25*, mergi la sigur - recomand o Varta de 80Ah, curent de pornire la rece 800A.
                                Ca sa nu risc mai bine iau una de 100 de amperi,dar risc apoi sa fiu hulit de altii pe aici

                                Asa ca o iau de 75 ca sa nu fie nici de 70 nici de 80
                                Cand vei pune tu o baterie de 40 de amperi pe logan sa ai grija sa ne spui cum pornesc valvele tale pe un ger ca asta !
                                Vara stiu,pornesc fara probleme, dar sa te vad iarna ce pareri o sa ai de CALITATEA si CANTITATEA aia de amperi pe care ii ai tu la una de 40 !

                                Mai bine dai loganul tau 1.6 16 v pe unul 1.2 16 v ca si asa diferenta nu e prea mare referitor la CANTITATE si CALITATE.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google