Acu mai nou vad cartoane in fata grilei loganelor prinse intre capota si numarul de inmatriculare,,""cica protejeaza bateria de frig"" ! Deci mai nou degeaba avem baterie daca nu avem si carton la logan!
Mai fratilor,,o baterie buna isi face banii pe acest frig si ger cumplit mai mult decat onorabil.
E logic ca daca ai o baterie de 70/75 de amperi pe logan cu, curentul de pornire la rece cat mai mare si ala ,stai fara greturi in casa si nu ai frica,ca daca nu pornesti masina 2/3 zile la rand te lasa cand ti-e lumea mai draga.
Cred ca astia cu baterii mici de 40 de amperi pornesc masina la doua ore de frica sa nu le mai invarta motorul dimineata cand vor pleca la munca.
Morcovul cu tot cu frunze sigur dispare cand vad ger cumplit de 2 saptamani incontinuu si ca au baterii mici pe logan si se chinuie cu ele si nu lasa nici plafoniera aprinsa ca sa nu consume curent!
Iar referitor la politica dacia referitor la baterii: cred ca multi ati fi vrut baterii rombat premier de 70/75 de amperi Daca astia ar fi pus asa ceva pe logane as fi vrut sa il vad pe ala care da bateria inapoi ca e prea mare si sa ceara una mai mica de 40 de amperi ca lui ii ajunge si aia .
Si ca tot zicea un coleg de ce astia de la Dacia pun baterii mici pe logan,,CA SA AIBA COSTURI MICI DE PRODUCTIE ! Doar nu vroiati sa puna astia baterii de 4/5 milioane pe logane in loc de 2 milioane !
Asa si cu OLOIUL de la dacia ca si pe ala il recomanda producatorul dar nimeni nu il mai pune. De ce?
Mai fratilor,,o baterie buna isi face banii pe acest frig si ger cumplit mai mult decat onorabil.
E logic ca daca ai o baterie de 70/75 de amperi pe logan cu, curentul de pornire la rece cat mai mare si ala ,stai fara greturi in casa si nu ai frica,ca daca nu pornesti masina 2/3 zile la rand te lasa cand ti-e lumea mai draga.
Cred ca astia cu baterii mici de 40 de amperi pornesc masina la doua ore de frica sa nu le mai invarta motorul dimineata cand vor pleca la munca.
Morcovul cu tot cu frunze sigur dispare cand vad ger cumplit de 2 saptamani incontinuu si ca au baterii mici pe logan si se chinuie cu ele si nu lasa nici plafoniera aprinsa ca sa nu consume curent!
Iar referitor la politica dacia referitor la baterii: cred ca multi ati fi vrut baterii rombat premier de 70/75 de amperi Daca astia ar fi pus asa ceva pe logane as fi vrut sa il vad pe ala care da bateria inapoi ca e prea mare si sa ceara una mai mica de 40 de amperi ca lui ii ajunge si aia .
Si ca tot zicea un coleg de ce astia de la Dacia pun baterii mici pe logan,,CA SA AIBA COSTURI MICI DE PRODUCTIE ! Doar nu vroiati sa puna astia baterii de 4/5 milioane pe logane in loc de 2 milioane !
Asa si cu OLOIUL de la dacia ca si pe ala il recomanda producatorul dar nimeni nu il mai pune. De ce?
Comment