Acum iarna, la -20*. Din moment ce un Ford 1.8 din 2000 cu baterie veche de cativa ani (44Ah, nu stiu ce firma e da nu rupe gura targului) porneste dimineata la 8 fara probleme e clar ca daca mai e si noua dormi linistit. Si baiatul foloseste parbriz incalzit, scaune incalzite, dotari care consuma mult si uite ca merge si fara baterie de TIR.
@ Ivan - sau nu. Vezi ca la pornire nu conteaza Ah ci curentul ala, degeaba iti iei tu una de 75 daca e relativ ieftina ca o baterie buna de 60 ii da clasa la orice ora.
60 Ah cu 680A curent la rece vs una mai ieftina de 75A dar 600 si ceva curent la rece. Oare care e mai buna ? Luati-va Ah fara numaaaaar dar sa nu fie scumpa ca e criza. Si o sa porneasca perfect cu o baterie de 40Ah/400A, chiar si la -25*.
@ Ivan - sau nu. Vezi ca la pornire nu conteaza Ah ci curentul ala, degeaba iti iei tu una de 75 daca e relativ ieftina ca o baterie buna de 60 ii da clasa la orice ora.
60 Ah cu 680A curent la rece vs una mai ieftina de 75A dar 600 si ceva curent la rece. Oare care e mai buna ? Luati-va Ah fara numaaaaar dar sa nu fie scumpa ca e criza. Si o sa porneasca perfect cu o baterie de 40Ah/400A, chiar si la -25*.
Comment