Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eu ma intreb ce greutate are ca sa aiba aderenta aia
    In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

    Comment


    • Cine stie,,,dar uita-te la filmuletele de pe acolo ca ramai masca la ce JUCARII au oamenii aia !!

      Comment


      • e cu motoras, nu cu baterie. are baterie numai pt telecomanda. am vrut sa iau din germania o masina de curse pt copil si mi-a zis ala ca sunt modele pt oameni mari, cae cu motor si atinge100 km/ h
        genul asta http://www.youtube.com/watch?v=aCByY...eature=related

        Originally posted by mr.K View Post
        Bateriile cu gel costa exorbitant de scump. Cumperi 4 baterii normale de banii pe una cu gel. Te tine aia cu gel 20 de ani (5ani Rombat X 4)? Hai, macar 12 ani.

        Intrebare: tii masina macar 12 ani, cat bateria cu gel?

        Bateriile cu gel se folosesc la masinile de curse, pentru a preintampina diverse incidente daca masina e lovita. In civilie, cine are bani poate sa puna si baterie cu carcasa de aur+platina.

        uite ca nu costa asa scump si ca sunt proiectate sa tina exact 12 ani aici ai nimerit-o

        Baterii auto pentru toate motoarele - brand-uri, tipuri, caracteristici.


        "Alegerea

        Alegeti corect tipul de acumulator potrivit masinii sau motocicletei dumneavoastra (amperaj, dimensiuni). Intotdeauna este binevenit un plus de capacitate pentru automobilul sau motocicleta dumneavoastra, dar nu mai mult de 30% decat cea prescrisa de fabricant. Nu achizitionati niciodata o baterie sub necesitatile automobilului sau motocicletei dumneavoastra!"
        Last edited by B997NDL; 3 February 2012, 16:52. Reason: Automerged Doublepost

        Comment


        • Alea tin 12 ani ca "deep cycle", nu ca SLI pe masina. PE masina ai noroc sa tina 2.
          Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

          Comment


          • Duminica trecuta am pus si eu bateria pe redresor...am un Rombat Premier de 70Ah pe al meu 1,6 mpi,baterie veche de 2 ani si jumatate.Fiindca a stat cam 1 luna in service masina,s-au frecat usile,sutele de leduri de prin masina au mai stat aprinse consumand bateria...ochiul magic era negru si am zis sa o pun la incarcat.Indicatorul de pe redresor arata ca e putin peste jumate...dupa o noapte de stat la incarcat,ochiul s-a facut iar verde...
            Attached Files
            sigpic

            Comment


            • Originally posted by dmihailidis View Post
              Ma minunez vazind ce durata de viata au unele baterii
              de pe aici.6 ,7 ani ,deci bateria de logan tine cit mai mult
              de la post la post.
              Daca era o iarna blanda ,bateria mea care avea aproape 7 ani mai ducea cel putin 3-4 luni.In dimineata cand a picat (ieri ) temperatura era de -26,5"!
              Am zis doar cele intamplate in mod real . Crezi ca daca ma tinea 8 ani luam vreo medalie de la administratorul forumului ??

              Exista mai multi factori ca bateria sa te tina mult :

              a). conteaza mult ce nivel de echipare are masina pe care o detii .
              b). conteaza cati consumatori ai in plus pe masina fata de cati a avut ea din nastere.
              c). conteaza ce temperaturi sunt afara .
              d). ai lasat vreodata masina pornita vreo 5 minute cand ajungi seara acasa fara niciun consumator activat ??

              Comment


              • @ einstein84
                daca astia spun clar: Durata de viata proiectata este de 12 ani, iar garantia de 30 de luni. bine ca s-a gasit inca un destept sa conteste. crezi ca au proiectat viata din debara?! sau ca inchid fabrica si vor sa mai vanda din ele 12 ani?! nu mai ai loc de iluminati

                Comment


                • B997NDL poate citesti ce e aia o baterie deep cycle ca alea de mai sus si ce e aia o baterie SLI. Eventual si cum difera utilizarea ca UPS fata de aia de baterie de pornire.
                  Stiam eu ca sunt multi habarnisti pe aici, dar nu stiam cat de fuduli sunt.

                  12. What does deep cycle mean?
                  Deep cycle means using the battery in an application that will typically discharge 60% to 70% or more of the batter y capacity. An automotive battery is an SLI (starting, lighting, ignition) battery. It's plates are designed to deliver maximum power for a short duration. Starting a car typically discharges an SLI battery only 1% to 3%. When an SLI battery is used in a deep cycle application, or in a vehicle with heavy accessory loads, the battery life will be shortened proportionally to how deeply it is cycled on a regular basis.
                  15. How does a Gel Cell compare to your deep cycle?
                  Most gel batteries have a much higher internal resistance, meaning they will not be able to deliver and receive current as efficiently. This is especially apparent at higher amperage levels. For example, most gel batteries will not work successfully in engine starting applications.
                  Last edited by einstein1984; 3 February 2012, 18:22.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • @ einstein - pai asa se intampla, astia care habar nu au fac cele mai multe valuri si cand vine cineva care stie ce zice infrunta o turma de habarnisti si pana la urma trebuie sa cedeze in fata lor ca nu ai cu cine sa te intelegi. In mod normal, cand stii ca pe domeniul X esti pamant, stai de o parte si inveti de la aia care au ceva intre urechi, romanul insa se pricepe la toate si nu accepta ca nu are dreptate. Dai pace lui NDL ca o sa ii tot explici 5 pagini fara rezultate concrete. Macar te amuzi pe seama lui . Cu siguranta cand i-ai spus de baterii SLI sau Deep Cycle l-ai bagat intr-o ceata totala dar astea nu sunt argumente pentru el, insista in continuare .
                    '08 Logan Prestige PH1 - 1.6 16V - Mineral Blau Pearleffekt

                    Comment


                    • Originally posted by ROY View Post
                      Exista mai multi factori ca bateria sa te tina mult :

                      a). conteaza mult ce nivel de echipare are masina pe care o detii .
                      b). conteaza cati consumatori ai in plus pe masina fata de cati a avut ea din nastere.
                      c). conteaza ce temperaturi sunt afara .
                      d). ai lasat vreodata masina pornita vreo 5 minute cand ajungi seara acasa fara niciun consumator activat ??
                      Sfaturi pentru prelungirea duratei de viata a bateriei;
                      -verificati periodic sistemul de incarcare
                      -verificati integritatea conexiunilor, eventual asigurati lubrifierea acestora
                      -evitati descarcarea joasa a bateriei prin alimentarea prelungita, fara motor pornit, a unor consumatori( radio, tv, lada frigo, DVD player, etc)
                      - evitati conectarea unor noi consumatori, fara ca acestia sa fie debransati la luarea contactului (prin cheie)
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • logan laureat 1,4+gpl cumparat mai 2007 si acum porneste fara probleme

                        Comment


                        • La mine e cam gata...a 5-a iarna Rombat 50Ah.

                          Cert e ca dupa ce am observat la a mea, nu mai pot sustine ce spun alti colegi, si anume ca Rombat te lasa brusc.
                          A mea imi da semne e vreo doua luni.
                          Primul semn a fost cand dupa aprox 15 min de avarii pornite (si muzica data incet) n-a mai invartit demarorul si dimineata pe ger invarte greu...e cat se poate de clar ca e pe duca.

                          Comment


                          • Adevarul e ca si a mea mi-a cam dat emotii ieri.
                            Am pornit-o pe la ora 10, cand erau cam -24 de grade.
                            A invartit extrem de incet, chiar ma gandeam ca atunci moare. Insa a luat-o, am facut un drum la Suceava si dupa aia a pornit foarte lejer.
                            Oare cat mai duce bateria asta? Nici iarna asta nu moare?
                            Rombat calciu(cred...ca nu se mai vede nimic pe ea) 60 Ah din octombrie 2004

                            Comment


                            • -24 grC...inuman.
                              Eu fac pe mine la -11..-12 grC, invarte greu la prima cheie.

                              La tine ce sa mai...si facut treaba cu brio 7-8 ani, la mine e iarna 5 si cam gata.

                              Eu nu o las sa ma lase ea pe mine in drum, sapt viitoare iau una noua, Caranda preferabil )

                              Acum i-am dat o cheie (-11 grC) a invartit greu, si circul in fiecare zi.
                              Las vreo 15 min sa o mai incarce si gata.

                              Comment


                              • Nu toate cedeaza la fel. Daca ti-ar fi intrat doi electrozi in scurt ar fi murit subit.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google