Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Astea fara intretinere cand pica, pica!Nu mai ai ce sa le faci...si daca ne gandim i-a cam sosit timpul...ii ajung 4 ani jumate...atat are si a mea.A mea insa nu a crapat de tot...doar iarna moare la frig.Oricum in toamna cumpar alta!
    sigpic

    Comment


    • Ms mult

      Originally posted by Dragman View Post
      Astea fara intretinere cand pica, pica!Nu mai ai ce sa le faci...si daca ne gandim i-a cam sosit timpul...ii ajung 4 ani jumate...atat are si a mea.A mea insa nu a crapat de tot...doar iarna moare la frig.Oricum in toamna cumpar alta!
      Nu ma pricep prea mult la asta ... dar imi faceam griji daca sa merg la service sa verific sistemul electric Mersi mult ... deci sa inteleg ca cere alta noua (alti bani , alta distractie) ok...ms inca o data

      Inca o intrerbare si nu mai stresez lumea ! Mi-a murit bateria cam la o luna dupa ce mi-am schimbat sistemul audio care era in 2 boxe fata si un radio-casetofon! Am pus un Sony X-plod pe 4 boxe destul de mari si puternice ! Este cazul sa imi iau si baterie mai puternica? sau sa pun pe ea o baterie la fel?
      Last edited by nanedragos; 26 June 2009, 14:48. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • 4 ani si ceva are si a mea............dar e pe duca......daca merge cd-playerul 2 - 3 ore nu mai pornesc motorul cu ea. este fara intretinere asa ca nu m-am uitat daca mai are ceva prin ea.

        Comment


        • a mea a facu 3 ani, se comporta bine, am descarcat-o o singura data, am lasat farurile aprinse, si acum o luna, cu toata ca scrie pe ea fara intretinere, i-am desfacut capacelele si i-am completat cu apa deionizata sau distilata. si a intrat ceva, se cam evaporase. destul de mult pentru rombat-ul nostru autohton.
          sigpic
          The MVP

          Comment


          • Cine are bateria pe duca nu va mai chinuiti cu ele, nu se merita. O baterie se poate pune in scurt sau se poate intrerupe legatura intre elementi, elementi-borne. Chiar daca o incarcati ii mai lungiti viata cu cateva saptamani sau luni si este posibil sa cada dintr-o data. Pot apare probleme, prin lipsa curentului necesar uzati electromotorul atat mecanic cat si electric, se poate arde releul de incarcare, se poate arde grupul de diode si de ce nu chiar alternatorul. Sunt situatii clare cand o baterie este terminata sau poate da impresia ca este terminata, adica nu este bine incarcata sau la pornire electromotorul se roteste greu dar asta nu din cauza bateriei. Cel mai corect, pana sa cumparati o baterie noua luati o baterie buna de la un cunoscut si masurati cu un aparat de masura la bornele bateriei daca releul-alternatorul incarca corect, daca totul functioneaza bine si incarcarea este corecta atunci este clar ca va trebuie o baterie noua. Nenegragos daca cumperi o baterie de amperaj mai mare cu atat mai bine, numai sa intre in locasul destinat acesteia.

            Comment


            • Daca martorul luminos al bateriei din bord ramane aprins, care schema???

              Am patit azi de dimineata.
              Am pornit masina si cand am dat sa plec am observat ca martorul bateriei nu se mai stingea. In mai putin de 5 secunde de la plecare volanul s-a intarit (cred ca nu mai functioneaza servo-directia). Ce poate fi? E bateria descarcata?

              Comment


              • Daca a pornit si dupa aia s-a aprins becul inseamna ca nu incarca. Problema e la alternator sau releu. Verifica si sigurantele din compartimentul motor.
                INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

                Comment


                • Originally posted by Florin-Daniel View Post
                  Am patit azi de dimineata.
                  Am pornit masina si cand am dat sa plec am observat ca martorul bateriei nu se mai stingea. In mai putin de 5 secunde de la plecare volanul s-a intarit (cred ca nu mai functioneaza servo-directia). Ce poate fi? E bateria descarcata?
                  Ai verificat cureaua de accesorii? La benzina, servodirectia e actionata direct de motor prin intermediu unei curele...nu prea vad legatura cu bateria, sau poate nu-ti mai invarte nici alternatorul Daca e vorba de un diesel, servodirectia este actionata de un motor electric...acolo, da, pierzi servodirectia daca nu mai incarca alternatorul
                  In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                  Comment


                  • Cureaua de accesorii, la benzinare, invarte servo, compresorul de clima si alternatorul. Deci: nu se stinge becul, iar volanul e teapan, nu mai ai curea (s-a rupt).
                    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                    Comment


                    • Da, pai am zis asta, daca cureaua nu invarte toate astea e clar...dar nu pe parte electrica vine problema ci pe parte mecanica.
                      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                      Comment


                      • Originally posted by mishu_wrc View Post
                        ROMBAT...Ma tinut 3 ani si jumatate....Cand te lasa te lasa dintr-o data, nu te avertizeaza din timp (cel putin asa o fost la mine)
                        Asa e frate ... si pe mine m-a tinut 4 ani si jumatate (rombat 60 ah fara intretinere) si a murit dintr-o data... fara sa dea nici un semn (daca dadea vreun semn ma opream direct la un magazin auto)

                        Originally posted by marisan View Post
                        Cine are bateria pe duca nu va mai chinuiti cu ele, nu se merita. O baterie se poate pune in scurt sau se poate intrerupe legatura intre elementi, elementi-borne. Chiar daca o incarcati ii mai lungiti viata cu cateva saptamani sau luni si este posibil sa cada dintr-o data. Pot apare probleme, prin lipsa curentului necesar uzati electromotorul atat mecanic cat si electric, se poate arde releul de incarcare, se poate arde grupul de diode si de ce nu chiar alternatorul. Sunt situatii clare cand o baterie este terminata sau poate da impresia ca este terminata, adica nu este bine incarcata sau la pornire electromotorul se roteste greu dar asta nu din cauza bateriei. Cel mai corect, pana sa cumparati o baterie noua luati o baterie buna de la un cunoscut si masurati cu un aparat de masura la bornele bateriei daca releul-alternatorul incarca corect, daca totul functioneaza bine si incarcarea este corecta atunci este clar ca va trebuie o baterie noua. Nenegragos daca cumperi o baterie de amperaj mai mare cu atat mai bine, numai sa intre in locasul destinat acesteia.
                        A incaput frate am luat de 66 ah era cea mai mare care incapea fara sa ii modific nimic
                        Last edited by nanedragos; 29 June 2009, 15:12. Reason: Automerged Doublepost

                        Comment


                        • Bravo frate, sa te tina 10 ani !!!

                          Comment


                          • La mine "fratilor" mia incaput de 77Ah tot de la rombat,la fix nu asa , deci se poate si mai mare ))))
                            sigpic

                            Comment


                            • acum trei saptamani mi-a murit bateria originala de la fabrica ,a tinut 3 ani si 4 luni a murit instantaneu nu dadu-se pana atunci nici o simtoma , am cumparat acelasi fel de baterie Rombat de 62 A ,numai bine tuturor loganistilor si nu numai

                              Comment


                              • si mie mia murit azi bateria si nu are decat 9 luni si am inteles ca la masina noua garantia este de doar 6 luni pentru baterie cred ca este ghinion la celalalt logan a mers 3,5 ani fara probleme

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google