Astea fara intretinere cand pica, pica!Nu mai ai ce sa le faci...si daca ne gandim i-a cam sosit timpul...ii ajung 4 ani jumate...atat are si a mea.A mea insa nu a crapat de tot...doar iarna moare la frig.Oricum in toamna cumpar alta!
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Ms mult
Originally posted by Dragman View PostAstea fara intretinere cand pica, pica!Nu mai ai ce sa le faci...si daca ne gandim i-a cam sosit timpul...ii ajung 4 ani jumate...atat are si a mea.A mea insa nu a crapat de tot...doar iarna moare la frig.Oricum in toamna cumpar alta!
Inca o intrerbare si nu mai stresez lumea ! Mi-a murit bateria cam la o luna dupa ce mi-am schimbat sistemul audio care era in 2 boxe fata si un radio-casetofon! Am pus un Sony X-plod pe 4 boxe destul de mari si puternice ! Este cazul sa imi iau si baterie mai puternica? sau sa pun pe ea o baterie la fel?
Comment
-
a mea a facu 3 ani, se comporta bine, am descarcat-o o singura data, am lasat farurile aprinse, si acum o luna, cu toata ca scrie pe ea fara intretinere, i-am desfacut capacelele si i-am completat cu apa deionizata sau distilata. si a intrat ceva, se cam evaporase. destul de mult pentru rombat-ul nostru autohton.sigpic
The MVP
Comment
-
Cine are bateria pe duca nu va mai chinuiti cu ele, nu se merita. O baterie se poate pune in scurt sau se poate intrerupe legatura intre elementi, elementi-borne. Chiar daca o incarcati ii mai lungiti viata cu cateva saptamani sau luni si este posibil sa cada dintr-o data. Pot apare probleme, prin lipsa curentului necesar uzati electromotorul atat mecanic cat si electric, se poate arde releul de incarcare, se poate arde grupul de diode si de ce nu chiar alternatorul. Sunt situatii clare cand o baterie este terminata sau poate da impresia ca este terminata, adica nu este bine incarcata sau la pornire electromotorul se roteste greu dar asta nu din cauza bateriei. Cel mai corect, pana sa cumparati o baterie noua luati o baterie buna de la un cunoscut si masurati cu un aparat de masura la bornele bateriei daca releul-alternatorul incarca corect, daca totul functioneaza bine si incarcarea este corecta atunci este clar ca va trebuie o baterie noua. Nenegragos daca cumperi o baterie de amperaj mai mare cu atat mai bine, numai sa intre in locasul destinat acesteia.
Comment
-
Daca martorul luminos al bateriei din bord ramane aprins, care schema???
Am patit azi de dimineata.
Am pornit masina si cand am dat sa plec am observat ca martorul bateriei nu se mai stingea. In mai putin de 5 secunde de la plecare volanul s-a intarit (cred ca nu mai functioneaza servo-directia). Ce poate fi? E bateria descarcata?
Comment
-
Daca a pornit si dupa aia s-a aprins becul inseamna ca nu incarca. Problema e la alternator sau releu. Verifica si sigurantele din compartimentul motor.
Comment
-
Originally posted by Florin-Daniel View PostAm patit azi de dimineata.
Am pornit masina si cand am dat sa plec am observat ca martorul bateriei nu se mai stingea. In mai putin de 5 secunde de la plecare volanul s-a intarit (cred ca nu mai functioneaza servo-directia). Ce poate fi? E bateria descarcata?In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
Cureaua de accesorii, la benzinare, invarte servo, compresorul de clima si alternatorul. Deci: nu se stinge becul, iar volanul e teapan, nu mai ai curea (s-a rupt).The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson
Comment
-
Originally posted by mishu_wrc View PostROMBAT...Ma tinut 3 ani si jumatate....Cand te lasa te lasa dintr-o data, nu te avertizeaza din timp (cel putin asa o fost la mine)
Originally posted by marisan View PostCine are bateria pe duca nu va mai chinuiti cu ele, nu se merita. O baterie se poate pune in scurt sau se poate intrerupe legatura intre elementi, elementi-borne. Chiar daca o incarcati ii mai lungiti viata cu cateva saptamani sau luni si este posibil sa cada dintr-o data. Pot apare probleme, prin lipsa curentului necesar uzati electromotorul atat mecanic cat si electric, se poate arde releul de incarcare, se poate arde grupul de diode si de ce nu chiar alternatorul. Sunt situatii clare cand o baterie este terminata sau poate da impresia ca este terminata, adica nu este bine incarcata sau la pornire electromotorul se roteste greu dar asta nu din cauza bateriei. Cel mai corect, pana sa cumparati o baterie noua luati o baterie buna de la un cunoscut si masurati cu un aparat de masura la bornele bateriei daca releul-alternatorul incarca corect, daca totul functioneaza bine si incarcarea este corecta atunci este clar ca va trebuie o baterie noua. Nenegragos daca cumperi o baterie de amperaj mai mare cu atat mai bine, numai sa intre in locasul destinat acesteia.
Comment
Comment