Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • a si pe utilajul unde lucrez eu am tot rombat si dupa un an imi cam da emotii.este exploatata zilnic cel putin 7 ore

    nu stiu ce sa zic dar oricumdaca erau corectii macar cei de la garantie poate mai laudam rombat dar asa full

    parca citisem pe undeva ca o baterie de sta mai mult de 9 luni nefolosita trebuie pusa pe redresor inainte de a o monta pe masina

    ciclon se numea bateria scuze
    Last edited by biancamarius5; 16 February 2012, 00:46. Reason: Automerged Doublepost

    Comment


    • Adevarul este ca astia nu dau garantie decat daca bateria este pusa inr-un in service autorizat, sau in maxim 48 de ore de la cumparare, sa treci pe la service-ul autorizat cu factura (chitantza) de cumparare a bateriei si masina pentru verificare. Daca este in regula iti pun stampila pe certificatul de garantie. La fel se procedeaza si la bateriile varta.

      Comment


      • @ huffy: si daca in regim taxi, garantia e numai de 6 luni, stiu ei de ce
        chiar sunt curios cat o consuma aparatul.. plus asteptat in statii taxi cu plafonierele ca sa mai citesti sau cu muzica. oare conteaza ?!

        Comment


        • La Taxi-uri e problema pornirilor dese...
          In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

          Comment


          • Originally posted by Octavian___32 View Post
            Daca as porni masina numai o data/de doua ori la saptamana, nu mi-as mai fi luat masina.
            Tot atehnic iti spun si eu ca mi se pare aiurea sa car dupa mine 10 kg in plus asa gratuit.
            Si ce sa fac? Sa las masina de serviciu acasa doar de dragul de a merge cu cea personala?
            Am dat exemplu, pot fi perioade in care sa nu o pornesc 2-3 zile la rand. Si cum spunea un coleg mai sus, in afara de pretul de achizitie, nu vad alta problema.

            Sa sti ca dpdv al dimensiunilor este cam la fel cu Rombatul pe care la inlocuit.

            Comment


            • Pentru cei care considera ca bateriile de pe Logan, in speta cele ale producatorului autohton nu sunt tocmai fiabile, cateva consideratii despre producator;
              -55% din productie merge la export in tari ca Franta,spania,Italia, Portugalia, Grecia
              -10% din piata franceza este ocupata de acesta
              - face parte din "Clubul 2.000.000", (productie/an)
              -este furnizor Peugeot-Citroen
              - acreditat ca furnizor regional in panelul Renault
              Last edited by IancuMIC; 16 February 2012, 12:37.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • Rombat

                Am deja 4 ani cu bateria originala a masinii (65 000 de km, 1.4 MPI)

                Din cate am vazut, durata medie de viata a bateriei originale este de 5 ani.

                Din punctul meu de vedere 5 ani este o durata de utilizare foarte decenta.

                Cand va veni vremea sa schimb bateria, voi lua tot ROMBAT. Am vazut ca au preturi bune. Si in plus este un produs romanesc. De ce sa dam mai multi bani pe marci straine, numai de dragul ca Varta sau Bosch suna mai frumos ?\
                Logan GPL 1.4

                Comment


                • Originally posted by B997NDL View Post
                  @ huffy: si daca in regim taxi, garantia e numai de 6 luni, stiu ei de ce
                  chiar sunt curios cat o consuma aparatul.. plus asteptat in statii taxi cu plafonierele ca sa mai citesti sau cu muzica. oare conteaza ?!
                  Si cum iti explici ca 3 baterii Rombat la un loc au tinut mai putin decit o baterie Caranda de acelasi amperaj,in acelasi regim de taxi?Consumatorii au fost aceeasi,alternatorul acelasi,dar mai batrin si totusi Caranda a batut 3 baterii Rombat.Ori am eu ghinnion cu Rombatul,ori sint exagerat de proaste.
                  Limitele de incarcare pentru garantie sint intre 13,8-14,6V cu motorul pornit.La fiecare verificare am avut 14,2-14,3V cu si fara consumatori.In plus de asta,am voltmetru instalat in masina si vad exact in timp real voltajul pe baterie.
                  Culmea este ca nu sint singurul care am avut probleme cu bateriile Rombat si pe aceeleasi masini cu alte baterii,Tudor,Caranda,Bosh,Varta,Topla,nu au fost probleme mai repede de minim 12 luni,in regim taxi,la masini care lucreaza 24 din 24,7 zile din 7.In regimul acesta,media de viata la o baterie este de 16-18 luni.
                  Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                  Comment


                  • daca citesti posturile de pana acum o sa fi surprins sa aflii ca pe f multi, rombatul i-a tinut 5-6 -7 ani. eu am doar trei cu cea din fabrica. oi fi tu ghinionist

                    Comment


                    • Cea din fabrica a rezistat pe Logan(masina de familie) 5 ani fara probleme,dar a picat brusc.Pe Solenza in regim de taxi,e vai de steaua lor fata de alte baterii.
                      Pe Logan,utilizat in regim de taxi,masina de scola,agent distributie sau ceva de genul asta,masini la care bateriile au doar 6 luni garantie,Rombatul e VARZA !
                      Last edited by huffy; 16 February 2012, 22:01.
                      Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                      Comment


                      • Originally posted by B997NDL View Post
                        daca citesti posturile de pana acum o sa fi surprins sa aflii ca pe f multi, rombatul i-a tinut 5-6 -7 ani. eu am doar trei cu cea din fabrica. oi fi tu ghinionist
                        Am mai avut discutia asta. Nu compara bateriile OEM cu cele care se gasesc in comert.
                        Cand vor aparea baieti care spun ca a doua baterie Rombat a tinut 5 ani, atunci putem discuta despre asta. Pana atunci eu ii dau dreptate lui Huffy.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • de caranda nu stiu nimic decat ca sunt romanesti... nu am auzit sa fie asa laudate. tudor costa o caciula de bani. varta black costa cat un premier si nu cred ca e la fel de buna. eu merg tot pe rombat.

                          Comment


                          • Caranda nu mai gasesc in Sibiu,asa ca urmatoarea o sa fie Bosh Siver.Am asa ceva timp de 3 ani pe Dacie 1310 care a ajuns la REMAT si bateria a mai rezistat pe masina (taxi) unui coleg aproape 18 luni.
                            Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

                            Comment


                            • Eu azi mi-am schimbat bateria 'moarta'.Bateria e din fabrica(octombrie 2008).Mi-am luat Rombat Champion de 60 amperi.

                              Comment


                              • Si aia de fabrica ce caracteristici avea?
                                sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google