Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Chestia asta n-am facut-o. Prima incercare am lasat la relanti dar nu i-a pornit, apoi am turat putin peste relanti(~1100-1200) si i-a pornit. Nu stiu cum era mai bine dar eu nu am oprit imediat ce a pornit el, a mai mers masina vreo 20s, banuiesc ca pe curentul meu au mers ambele, nu?

    Comment


    • Daca bateria lui e pe zero, trebuie lasata putin conectata la bateria ta, abia apoi sa-i dea la automat. Am patit sa dau curent la un Cielo si a luat-o abia dupa 3-4 minute, eu cu motorul pornit, turat, relanti, nu pornea si pace. A luat-o dupa.
      In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

      Comment


      • Originally posted by huffy View Post
        @B997NDL se pare ca nu sint singurul care are aceeasi parere.
        Treaba asta se intimpla si la nemti.Bateriile Bosh sau Varta cu care echipeazaa masinile din fabrica,tin mai mult decit cele care le cumperi,dupa aceea,cu aceleasi specificatii si de aceeasi firma,dar fara sigla marcii auto.
        Mai nou avem si noi baterii Rombat Dacia,de 12V 60A(Acumulator auto Original Dacia LOGAN / SANDERO 60AH),care se gaseste in reprezentante,fiind acumulatorul recomandat pentru motorizarile de 1.4.Oare de ce nu mai pun ei pe masina asa ceva de la inceput?
        Uite aici si pozele cu bateriile Rombat Dacia si Varta BMW.
        pentru ca varta se fabrica in mai multe tari de aia difera calitatea.este aceeasi treaba cum era q nokia

        Comment


        • Originally posted by lord_wader View Post
          Chestia asta n-am facut-o. Prima incercare am lasat la relanti dar nu i-a pornit, apoi am turat putin peste relanti(~1100-1200) si i-a pornit. Nu stiu cum era mai bine dar eu nu am oprit imediat ce a pornit el, a mai mers masina vreo 20s, banuiesc ca pe curentul meu au mers ambele, nu?
          Pai nu... Nu pui cablurile, pornesti motorul tau si gata - cel cu probleme da la automat -, ci conectezi calburile, lasi motorul tau sa mearga vreo 5 minute astfel incat alternatorul tau sa bage curent si in bateria moarta. Dupa 5 minute de asteptat, in care se presupune ca bateria "bonlava" s-a mai "resurcitat" putin, poate da la automat.
          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

          Comment


          • Am inteles, dar de stricat ceva la masina ce da curent se poate? ca sincer de masina lui putin imi pasa fiecare cu tigaia lui. Eu asta intrebasem ca am auzit diverse mituri de masini care "fura" curent din cauza electromotorului sau de diverse stricaciuni. Sper sa nu plictisesc prea tare.

            Comment


            • Originally posted by vitriol View Post
              Pai nu... Nu pui cablurile, pornesti motorul tau si gata - cel cu probleme da la automat -, ci conectezi calburile, lasi motorul tau sa mearga vreo 5 minute astfel incat alternatorul tau sa bage curent si in bateria moarta. Dupa 5 minute de asteptat, in care se presupune ca bateria "bonlava" s-a mai "resurcitat" putin, poate da la automat.
              E periculos sa lasi vreo 5 min cablurile puse pe bateria descarcata, fara sa incerce sa porneasca motorul cel ''bolnav''.
              Gandeste-te ca tu bagi in bateria descarcata cativa zeci de amperi instant. Daca bateria descarcata mai are viata in ea, cu cat o ti mai mult conectata la cabluri, cu atat ii scurtezi viata, risti sa o fierbi.
              De asemenea recomandat ca masina donatoare sa aibe toti consumatorii opriti, sa nu se forteze alternatorul inutil.

              Am pornit prin donatie de curent turism, microbuz, stivuitor, camion (donator tot un camion desigur).
              In 90% din cazuri n-a fost nevoie mai mult de 1 minut, adica cat am pus cablurile, am trecut la masina bolnava, m-am scarpinat in nas si dat cheie.
              Last edited by Octavian; 19 February 2012, 09:51.

              Comment


              • Multumesc tuturor pt. raspunsuri!
                Nu ca asteptam raspunsul care sa ma multumeasca, dar cel mai mult imi convine postul lui Octavian
                Unii zic ca 5 minute trebuie lasat pornit, in fine adevarul il stie probabil doar vreun inginer cu studii in domeniu. Nu ma vreau sa poluez cu intrebari off-topic, desi e bine de stiut pt. toti cum se face treaba asta, ca nici nu stii cand ai nevoie.

                Comment


                • rombat sunt baterii bune, acum depinde si cum stii sa o exploatezi. Exemple: un vecin cu logan 1.4 din 2005, are 80.000 km cu aceeasi baterie din fabrica. un alt vecin cu logan din 2007 55 000 km care porneste masina cu muzica, iarna ii da cheie cu ventilatorul pornit si-a cumparat in decembrie baterie, deci totul tine de cum o exploatezi.

                  Comment


                  • Originally posted by Octavian___32 View Post
                    m-am scarpinat in nas.
                    Urit obicei...!

                    Originally posted by lord_wader View Post
                    Unii zic ca 5 minute trebuie lasat pornit, in fine adevarul il stie probabil doar vreun inginer cu studii in domeniu.
                    Plecind de la ideea ca adevarul este relativ,sunt curios cum va expune subiectul "INGINERUL cu studii in domeniu",eu accept explicatii si de la cei ce au ca hobby,domeniul auto,de multe ori fiind mai doxati decit unii specialisti cu diplome...
                    Last edited by big_electro61; 19 February 2012, 14:10. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • cat tine bateria la logan???

                      bateria o am de cand e masina ,adica de 4 ani si inca mai tine .depinde de...

                      Comment


                      • Eu o am din Iunie 2008 si inca merge , daca ai girja de ea te tine cat de mult .

                        Comment


                        • Originally posted by olcu iulic View Post
                          bateria o am de cand e masina ,adica de 4 ani si inca mai tine .depinde de...
                          a mea (aia veche) avea 5ani jumate anul trecut in august si mergea f bine(chiar ziceam ce baterie buna, trec si iarna asta si fac 6ani), era verde indicatorul, pana intr-o zi cand am dat da deschid un geam si a ramas la jumate Apoi cand sa pornesc "tic" si gata alta baterie. Indicatorul ala tot verde ramasese

                          Comment


                          • Originally posted by sebikka View Post
                            un alt vecin cu logan din 2007 55 000 km care porneste masina cu muzica, iarna ii da cheie cu ventilatorul pornit si-a cumparat in decembrie baterie, deci totul tine de cum o exploatezi.
                            parca ai fi taica-miu.
                            sa nu tii prea mult pe demaror, sa nu mergi cu farurile ziua,sa opresti ventilatorul, sa nu asculti muzica tare, eventual sa-i faci si o m _ _ _ e scurta la masina dimineatza.....
                            Last edited by NerviiMei; 20 February 2012, 14:26.
                            Fuarte Nervos !!!

                            Comment


                            • pai nerviimei, stie tatu ce spune, asa te tine o baterie, invata de la oameni cu experienta ca nu te-ai nascut invatat sa le stii pe toate iar pt lord_wader daca vrei sa te tina bateria tre sa folosesti consumatorii numai cu motorul pornit, altfel are viata mai scurta

                              Comment


                              • da, clar si pana cobor din masina ma apuca pastele.
                                n-a zis nimeni ca-s nascut invatat, dar nici paranoia asta cu aeroterma, farurile, muzica...nu o inghit. daca era asa , faceau astia din fabrica aeroterma pe contact, asa cum au facut ac-ul/clima sa nu porneasca daca ventilatia e oprita.

                                pe principiul asta , ar trebui sa nu mai criculam cu masina ca stricam pivotii, rulmentii, tocim ambreiajul, anvelopele...etc. toate astea, ca si bateria, sunt CONSUMABILE!

                                p.s. solutiile astea erau valabile pe vremea masinilor pe carburatie, cu pompe mecanice de combustibil. acum cand toate sunt controlate de prietenul computer, metodele astea nu fac vreo mare diferenta in durata bateriei. ia un mercedes, un bmw, un fiat si lasa-l o luna nepornit in parcare si vezi daca mai porneste. eu iti zic aici din experienta si cu mercedes e klass si cu fiat linea. ambele stock< fara larma, casetofon aftermarket> dupa maxim o luna n-a mai porniti niciuna, asa ca ce pretentii sa am de la logan la care si producatorul te trimite la garantie la baterii cu mufa de la uch scoasa ca sa te incadrezi in consumul cerut de Rombat/Caranda in standby.....
                                Last edited by NerviiMei; 20 February 2012, 16:00. Reason: Automerged Doublepost
                                Fuarte Nervos !!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google