Originally posted by IancuMIC
View Post
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
-
Originally posted by big_electro61 View PostVreau sa vad proportionalitatea dintre turatie si curentul generat de alternator...!
Curentul este o componenta a puterii (I=P/U), nu poate fi livrat separat, fara tensiune. Curentul care circula, prin cabluri, depinde de consumatori, aici se aplica regula nu ai consumatori, nu ai circulatie de curent.Attached FilesDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
te contrazici si ne cam dai dreptate;.
alternatorul ca sa produca trebuie sa consume la randul lui; asta e clar ;iar daca nu este alimentat sau legat la vreo sursa de curent/tensiune va scoate ceva infirm la borne datorita campului electromagnetic realizat la o turatie;
poti face proba daca vrei sa te convingi ,ii vei scoate toate firele de pe el si masori ce tensiune/curent ai ;
Comment
-
Originally posted by romeo-alex View Postnu ai consumatori nu genereaza curent
Alternatorul de pe logan este de fapt un generator cu autoexcitatie, daca ai auzit de asa ceva; nu are nevoie de curent de excitatiei, nici de perii colectoare.
El genereaza curent de la primele rotatii, daca nu are cureaua rupta.
Imi sugerezi sa dezleg toate firele sa vedem daca mai produce curent?
Amice, ca sa verifici curentul printr-un conductor trebuie sa ai consum; neavand consum, n-ai nici circulatie de curent.Dar asta nu inseamna deloc. ca generatorul nu-l produce.
Spune-mi cine opreste producerea curentului, permitand doar producerea tensiunii; doar nu o sa sustii ca nici tensiune nu sa produce fara consum?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by romeo-alex View Postnu ai consumatori nu genereaza curent
Iar eu revin si spun ca el genereaza neintrerupt, ata timp cat este invartit de o sursa externa.
In acceptiunea mea genereaza=produce
Originally posted by romeo-alex View Postt
r ;iar daca nu este alimentat sau legat la vreo sursa de curent/tensiune va scoate ceva infirm la borneDegradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
nu acolo ,mai jos cu un post ;;(acolo am facut referire la circuitul masinii dar se intelege altceva )
ai masurat sa vezi ce si cum scoate scoate in ''gol''?vad ca doar spui dar nu esti sigurLast edited by romeo-alex; 21 February 2012, 22:14.
Comment
-
Originally posted by romeo-alex View Post.
alternatorul ca sa produca trebuie sa consume la randul lui; asta e clar ;iar daca nu este alimentat sau legat la vreo sursa de curent/tensiune va scoate ceva infirm la borne datorita campului electromagnetic realizat la o turatie;
poti face proba daca vrei sa te convingi ,ii vei scoate toate firele de pe el si masori ce tensiune/curent ai ;
Acum am inteles la ce te refereai cand ai spus de alimentarea alternatorului; ai crezut ca are nevoie de curent de excitatie sa produca; ei bine NU ARE.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by liviu_roro View PostBateria de la loganul meu a tinut (saraca) 6ani. Nu`mi venea sa cred cand mi`au zis cei de la service. Si`a facut treaba f bine. Dupa 3zile in care masina nu a fost pornita, nici macar un beculet nu se mai aprindea, nici sa inchid usile, nimic. A fost in perioada in care au fost -15/-20 grade noaptea.
Schimbat baterie - pret: 280lei.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostAsta chiar e ceva inedit, merita consemnat.
Alternatorul de pe logan este de fapt un generator cu autoexcitatie, daca ai auzit de asa ceva; nu are nevoie de curent de excitatiei, de la baterie, adica din sursa externa, asta inseamna autoexcitatie.
El genereaza curent de la primele rotatii, daca nu are cureaua rupta.
Imi sugerezi sa dezleg toate firele sa vedem daca mai produce curent?
Amice, ca sa verifici curentul printr-un conductor trebuie sa ai consum; neavand consum, n-ai nici circulatie de curent.Dar asta nu inseamna deloc. ca generatorul nu-l produce.
Spune-mi cine opreste producerea curentului, permitand doar producerea tensiunii; doar nu o sa sustii ca nici tensiune nu sa produce fara consum?
Originally posted by romeo-alex View Posteu zic ca are nevoie de curent/tensiune de excitatie ca sa produca putere
alternatorul de pe logan este cu excitatie electromagnetica! lesne de inteles nu?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment