Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by IancuMIC View Post
    Curentul generat de alternator este proportional cu turatia acestuia si nu depinde de puterea consumatorilor;
    In ideea ca,acest curent generat de alternator,nu depinde de puterea consumatorilor,eu propun sa-l consideram 0(zero),adica fara consumatori(relizabil prin demontarea conductorului gros de la "+" alternatorului).Indiferent de pragul de turatie folosit,curentul generat de alternator va fi 0(zero).Vreau sa vad proportionalitatea dintre turatie si curentul generat de alternator...!

    Comment


    • nu ai consumatori nu genereaza curent

      Comment


      • Logic, exact ca debitul intr-o conducta. Nu ai consumatori, curentul este 0.

        Comment


        • Originally posted by big_electro61 View Post
          Vreau sa vad proportionalitatea dintre turatie si curentul generat de alternator...!
          DA; generatorul produce putere, in functie de turatie. Cred ca nu am fost inteles; curentul pe care il produce generatorul NU depinde de consumatori, Puterea este daca vreti un parametru constructiv,, al generatorului, P=1400w, in conditiile in care Imax=100A si U=14v.
          Curentul este o componenta a puterii (I=P/U), nu poate fi livrat separat, fara tensiune. Curentul care circula, prin cabluri, depinde de consumatori, aici se aplica regula nu ai consumatori, nu ai circulatie de curent.
          Attached Files
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • te contrazici si ne cam dai dreptate;.
            alternatorul ca sa produca trebuie sa consume la randul lui; asta e clar ;iar daca nu este alimentat sau legat la vreo sursa de curent/tensiune va scoate ceva infirm la borne datorita campului electromagnetic realizat la o turatie;
            poti face proba daca vrei sa te convingi ,ii vei scoate toate firele de pe el si masori ce tensiune/curent ai ;

            Comment


            • Originally posted by romeo-alex View Post
              nu ai consumatori nu genereaza curent
              Asta chiar e ceva inedit, merita consemnat.
              Alternatorul de pe logan este de fapt un generator cu autoexcitatie, daca ai auzit de asa ceva; nu are nevoie de curent de excitatiei, nici de perii colectoare.
              El genereaza curent de la primele rotatii, daca nu are cureaua rupta.
              Imi sugerezi sa dezleg toate firele sa vedem daca mai produce curent?
              Amice, ca sa verifici curentul printr-un conductor trebuie sa ai consum; neavand consum, n-ai nici circulatie de curent.Dar asta nu inseamna deloc. ca generatorul nu-l produce.
              Spune-mi cine opreste producerea curentului, permitand doar producerea tensiunii; doar nu o sa sustii ca nici tensiune nu sa produce fara consum?
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • mosule si eu ce-am zis mai sus?

                Comment


                • Originally posted by romeo-alex View Post
                  nu ai consumatori nu genereaza curent
                  Asta ai spus.
                  Iar eu revin si spun ca el genereaza neintrerupt, ata timp cat este invartit de o sursa externa.
                  In acceptiunea mea genereaza=produce

                  Originally posted by romeo-alex View Post
                  t
                  r ;iar daca nu este alimentat sau legat la vreo sursa de curent/tensiune va scoate ceva infirm la borne
                  Nici asta cu alimentatul, n-am inteles-o.
                  Last edited by IancuMIC; 21 February 2012, 22:11. Reason: Automerged Doublepost
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • nu acolo ,mai jos cu un post ;;(acolo am facut referire la circuitul masinii dar se intelege altceva )
                    ai masurat sa vezi ce si cum scoate scoate in ''gol''?vad ca doar spui dar nu esti sigur
                    Last edited by romeo-alex; 21 February 2012, 22:14.

                    Comment


                    • Originally posted by romeo-alex View Post
                      .
                      alternatorul ca sa produca trebuie sa consume la randul lui; asta e clar ;iar daca nu este alimentat sau legat la vreo sursa de curent/tensiune va scoate ceva infirm la borne datorita campului electromagnetic realizat la o turatie;
                      poti face proba daca vrei sa te convingi ,ii vei scoate toate firele de pe el si masori ce tensiune/curent ai ;
                      Alternatorul produce putere, pe care o are disponibila in orice moment la bornele sale; ca sa pui in evidenta acest "produs", ii conectezi la borne un consumator., nu ca sa-l faci sa produca. Tu crezi ca alternatorul dispune de un sistem care il face sa produca doar atunci cand are consum?
                      Acum am inteles la ce te refereai cand ai spus de alimentarea alternatorului; ai crezut ca are nevoie de curent de excitatie sa produca; ei bine NU ARE.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • eu zic ca are nevoie de curent/tensiune de excitatie ca sa produca putere ,altfel nu are putere suficienta care sa asigure reincarcarea bateriei sau sa suporte consumatori
                        alternatorul de pe logan este cu excitatie electromagnetica! lesne de inteles nu?

                        Comment


                        • Originally posted by liviu_roro View Post
                          Bateria de la loganul meu a tinut (saraca) 6ani. Nu`mi venea sa cred cand mi`au zis cei de la service. Si`a facut treaba f bine. Dupa 3zile in care masina nu a fost pornita, nici macar un beculet nu se mai aprindea, nici sa inchid usile, nimic. A fost in perioada in care au fost -15/-20 grade noaptea.
                          Schimbat baterie - pret: 280lei.
                          o fi rombat din 2006 ? culmea e ca si a mea e din 2006 si merge perfect. dar cand a venit frigul am invelito bine cu un pantalon gros. si inca merge. cred ca a fost o serie reusita 2006

                          Comment


                          • a mea e din iulie 2007 si am pornit la -20 grade
                            nu da semne de imbatranire

                            Comment


                            • Originally posted by IancuMIC View Post
                              Asta chiar e ceva inedit, merita consemnat.
                              Alternatorul de pe logan este de fapt un generator cu autoexcitatie, daca ai auzit de asa ceva; nu are nevoie de curent de excitatiei, de la baterie, adica din sursa externa, asta inseamna autoexcitatie.
                              El genereaza curent de la primele rotatii, daca nu are cureaua rupta.
                              Imi sugerezi sa dezleg toate firele sa vedem daca mai produce curent?
                              Amice, ca sa verifici curentul printr-un conductor trebuie sa ai consum; neavand consum, n-ai nici circulatie de curent.Dar asta nu inseamna deloc. ca generatorul nu-l produce.
                              Spune-mi cine opreste producerea curentului, permitand doar producerea tensiunii; doar nu o sa sustii ca nici tensiune nu sa produce fara consum?
                              Vezi tabelul pe care l-am postat; curentul furnizat de alternator depinde doar de turatia acestuia.

                              Originally posted by romeo-alex View Post
                              eu zic ca are nevoie de curent/tensiune de excitatie ca sa produca putere
                              alternatorul de pe logan este cu excitatie electromagnetica! lesne de inteles nu?
                              Normal ca are nevoie de curent de excitatie; dar de tipul asteia denumita de tine, sincer n-am auzit.
                              Last edited by IancuMIC; 22 February 2012, 09:55. Reason: Automerged Doublepost
                              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                              Comment


                              • Dupa ce am citit ultimele pagini am fost putin dezorientat, se discuta depre bateria de pe Dacia Logan sau despre ultima naveta spatiala NASA?

                                E o baterie, fratilor!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google