@ adidum, iti propun sa discutam AICI
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Am verificat si eu nivelu la baterie dupa 5 ani (si 5 ierni) , nu a trebuit completat.
Nivel uniform peste toti elementii, oricam m-am ''chinuit'' n-a intrat nici 100 gr apa distilata.
Deci personal merg pe mana lor, este fara intretinere.
Am verificat si incarcarea: nepornita de ieri, bateria are o tensiune de 12,4 V.
Cu motorul pornit : 14,4-14,5 V.
Comment
-
Originally posted by cristy plus View Postcati ani tine o baterie
am loganul din 2007
De obicei,prima data te face de minune si dupa aceea te lasa de tot.Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300
Comment
-
Originally posted by tavinush View Postvezi ca sunt 2120 posturi pe tema asta :P
Comment
-
Ar fi interesant de aflat daca bateriile astea "originale Dacia" tin la fel de mult ca astea pe care le avem majoritatea (60Ah 540A).
Vad ca la astea au pus puterea de descarcare la rece, de 600A.Attached FilessigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.
Comment
-
Vreau sa spun ca am avut o baterie identica pe masina de la munca. Pentru ca masina aia a stat cu lunile si a prins-o iarna, bateria (era noua) era pe ZERO, ba chiar inghetata, se vedea bruma pe ea.
Am pus-o pe redresor cu functie de desulfatare si dupa aproape 24 de ore, ghici ce? A pornit masina cu ea, la sfert. Si in ziua de azi, bateria aia functioneaza fara probleme.In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul
Comment
-
[QUOTE=IancuMIC;1191257]Pentru deplina intelegere;
-la 4000rpm alternatorul Bosch, poate genera 1450w; aceasta este disponibilitatea sa la aceasta turatie. , datorita caracteristicilor constructive, care nu se modifica, functie de consumatori.
-bateria isi va lua doar puterea necasara incarcarii; nu poate lua niciodata 90A, pentru motivul pe care l-ai subliniat; rezistenta sa interna si gradul de incarcare, nu-i permit acest curent; va lua sa zicem, succesiv 6A, 4,3A, 2.1A, tinzand spre 0 cand este full.
Inchei aici aceasta discutie,scuze tuturor pentru eventuale confuzii.[/QUO
alternatorul incepand cu 2800 de ture are un releu care il decupleaza si lasa motorul sa mearga lejer nu scoate 1440 de amp.(NU W?)
imi cer scuze daca te contrazic dar asta e adevarul.de la dacia am aflat si eu
poti accelera pana in 10.000 de ture tot pana in 3000 de ture incarca si dupa gata
BATERIA isi ia cand are nevoie si cand permite releul de incarcare
Comment
Comment