If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am o intrebare, daca poate sa imi raspunda cineva , sa ma ajute astazi ar fi perfect... Maine o sa merg sa cumpar o baterie noua, cea din fabrica m-a lasat dupa 5 ani jumatate , o sa merg tot pe rombat ... intrebarea este: care e diferenta dintre Rombat Calciu si Rombat Cyclon ? Multumesc
intrebarea este: care e diferenta dintre Rombat Calciu si Rombat Cyclon ? Multumesc
Diferenta dintre cele 2 modele consta in ceea ce priveste gabaritul. Cyclon, are latimea mai mare, 242x175x190mm , iar Calciu, 207x175x190m. In rest alte diferente notabile nu sunt, cu mentiunea ca la varianta Calciu, capacitatile disponibile sunt, 42Ah, 52Ah, 62Ah si 72Ah, iar la Cyclon gasim capacitati de 33ah, 44Ah, 55Ah si 66Ah.
ok, multumesc, o sa iau Calciu de 62Ah ...
inca o intrebare: auzisem la cineva intamplator, zicea ca daca capacitatea e mai mare, scade durata de viata a becurilor , farurilor etc... e adevarat ? pana acum cu cea de 50Ah din fabrica am schimbat in 5 ani jumatate doar 2 becuri.
Am o intrebare, daca poate sa imi raspunda cineva , sa ma ajute astazi ar fi perfect... Maine o sa merg sa cumpar o baterie noua, cea din fabrica m-a lasat dupa 5 ani jumatate , o sa merg tot pe rombat ... intrebarea este: care e diferenta dintre Rombat Calciu si Rombat Cyclon ? Multumesc
Nu lua ciclon pentru ca mai mult de 2 ani jumate nu te tine, pe cand calciu te poate tine mult mai mult.
ok, multumesc, o sa iau Calciu de 62Ah ...
inca o intrebare: auzisem la cineva intamplator, zicea ca daca capacitatea e mai mare, scade durata de viata a becurilor , farurilor etc... e adevarat ? pana acum cu cea de 50Ah din fabrica am schimbat in 5 ani jumatate doar 2 becuri.
NU e adevarat.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
E posibil sa fie doar o pura intamplare; nu cred ca sunt baterii Rombat care tin doar 2 ani in timp ce altele 4.
Stim cu totii ce probleme aveau daciile cu incarcarea (o mica atingere si iti iesea firul de la excitatie, sa nu mai vorbim de releu, electromotor care "fura" mai mereu curent), asa ca ...
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
M-am uitat si eu astazi la nivelul electrolitului din baterie, plusul si minusul au nivelul mic, mult mai mic decat la ceilalti elementi, trebuie sa completez cu apa distilata.Bateria are 4 ani in cap, dar nu a dat semne de oboseala, sper sa ma tina inca un an.
eu am completat cu apa si dupa un timp a inceput sa dea afara pe furtun la greu.nu stiu daca din cauza bateriei sau nu ,mi s-au topit mufele de la becurile de la faruri.s-au smuls picioarele becului cand am incercat sa scot mufele ,ramanand in mufa.am schimbat de urgenta bateria si becurile inclusiv.bateria veche avea aproape 5 ani.
Stiti daca bateria rombat de fabrica se poate reincarca?Nu am mai pornit masina de aproape 2 luni, iar azi cand m-am dus sa o pornesc s-a auzit demaratorul tic tic si atat. Banuiesc ca e de la baterie, ciudat este ca atunci cand dau la cheie mi se aprind avariile.
O pui pe redresor sau o pornesti cu cabluri, de la alta masina. Trebuie sa mergi minim o ora fara oprire, ca sa se incarce bateria in parametri normali.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment