Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Am o intrebare, daca poate sa imi raspunda cineva , sa ma ajute astazi ar fi perfect... Maine o sa merg sa cumpar o baterie noua, cea din fabrica m-a lasat dupa 5 ani jumatate , o sa merg tot pe rombat ... intrebarea este: care e diferenta dintre Rombat Calciu si Rombat Cyclon ? Multumesc
    Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

    Comment


    • Daca vrei neaparat Rombat,ia Premier(cea verde)
      Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

      Comment


      • Originally posted by kubala7 View Post
        intrebarea este: care e diferenta dintre Rombat Calciu si Rombat Cyclon ? Multumesc
        Diferenta dintre cele 2 modele consta in ceea ce priveste gabaritul. Cyclon, are latimea mai mare, 242x175x190mm , iar Calciu, 207x175x190m. In rest alte diferente notabile nu sunt, cu mentiunea ca la varianta Calciu, capacitatile disponibile sunt, 42Ah, 52Ah, 62Ah si 72Ah, iar la Cyclon gasim capacitati de 33ah, 44Ah, 55Ah si 66Ah.
        Last edited by IancuMIC; 6 March 2012, 21:25.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • ok, multumesc, o sa iau Calciu de 62Ah ...
          inca o intrebare: auzisem la cineva intamplator, zicea ca daca capacitatea e mai mare, scade durata de viata a becurilor , farurilor etc... e adevarat ? pana acum cu cea de 50Ah din fabrica am schimbat in 5 ani jumatate doar 2 becuri.
          Pe luneta mea sta semnu de la ''naic'' bine lipit

          Comment


          • As completa, pentru intelegere deplina ca acele cote apartin celor 2 modele, avand capacitati apropiate respectiv Cyclon 55Ah si Calciu 52Ah.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Originally posted by kubala7 View Post
              Am o intrebare, daca poate sa imi raspunda cineva , sa ma ajute astazi ar fi perfect... Maine o sa merg sa cumpar o baterie noua, cea din fabrica m-a lasat dupa 5 ani jumatate , o sa merg tot pe rombat ... intrebarea este: care e diferenta dintre Rombat Calciu si Rombat Cyclon ? Multumesc
              Nu lua ciclon pentru ca mai mult de 2 ani jumate nu te tine, pe cand calciu te poate tine mult mai mult.

              Comment


              • Originally posted by kubala7 View Post
                ok, multumesc, o sa iau Calciu de 62Ah ...
                inca o intrebare: auzisem la cineva intamplator, zicea ca daca capacitatea e mai mare, scade durata de viata a becurilor , farurilor etc... e adevarat ? pana acum cu cea de 50Ah din fabrica am schimbat in 5 ani jumatate doar 2 becuri.
                NU e adevarat.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Originally posted by galeo View Post
                  Nu lua ciclon pentru ca mai mult de 2 ani jumate nu te tine, pe cand calciu te poate tine mult mai mult.
                  eu am Cyclon de 66, pe ce te bazezi cand spui asta?

                  Comment


                  • Originally posted by lord_wader View Post
                    eu am Cyclon de 66, pe ce te bazezi cand spui asta?
                    La dacia veche am luat de 3-4 ori la rand baterii rombat ciclon pentru ca erau cele mai ieftine.Toate au murit dupa aproximativ 2 ani.

                    Originally posted by galeo View Post
                    La dacia veche am luat de 3-4 ori la rand baterii rombat ciclon pentru ca erau cele mai ieftine.Toate au murit dupa aproximativ 2 ani.
                    La masina care o am acum, am rombat calciu care are deja 4 ani aproape si inca nu da semne de oboseala
                    Last edited by galeo; 18 March 2012, 03:41. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • E posibil sa fie doar o pura intamplare; nu cred ca sunt baterii Rombat care tin doar 2 ani in timp ce altele 4.
                      Stim cu totii ce probleme aveau daciile cu incarcarea (o mica atingere si iti iesea firul de la excitatie, sa nu mai vorbim de releu, electromotor care "fura" mai mereu curent), asa ca ...
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • M-am uitat si eu astazi la nivelul electrolitului din baterie, plusul si minusul au nivelul mic, mult mai mic decat la ceilalti elementi, trebuie sa completez cu apa distilata.Bateria are 4 ani in cap, dar nu a dat semne de oboseala, sper sa ma tina inca un an.

                        Comment


                        • eu am completat cu apa si dupa un timp a inceput sa dea afara pe furtun la greu.nu stiu daca din cauza bateriei sau nu ,mi s-au topit mufele de la becurile de la faruri.s-au smuls picioarele becului cand am incercat sa scot mufele ,ramanand in mufa.am schimbat de urgenta bateria si becurile inclusiv.bateria veche avea aproape 5 ani.
                          Welcome to the Club, We Have Jackets !

                          Comment


                          • eu cu bateria de 50ah am 4 ani si 9 luni si nu da semne de oboseala si e rombat cu calciu fara intretinere

                            Comment


                            • Stiti daca bateria rombat de fabrica se poate reincarca?Nu am mai pornit masina de aproape 2 luni, iar azi cand m-am dus sa o pornesc s-a auzit demaratorul tic tic si atat. Banuiesc ca e de la baterie, ciudat este ca atunci cand dau la cheie mi se aprind avariile.

                              Comment


                              • O pui pe redresor sau o pornesti cu cabluri, de la alta masina. Trebuie sa mergi minim o ora fara oprire, ca sa se incarce bateria in parametri normali.
                                Last edited by darksid3; 25 March 2012, 16:07.
                                In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google