Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Operatie facuta in decembrie, rezultatul foarte bun.
    Nu stiu daca mai duce inca o iarna, insa iarna asta cu temperaturi destul de scazute a facut fata foarte bine, masina are acum 5 ani si un pic si este folosita mai mult in oras.
    Cred ca merita efortul de a desface 6 dopuri si completat cu atentie, iar apa distilata nu este scumpa deloc!
    Poti vedea postul 1406 !
    ''Dacă votul nostru ar putea schimba ceva, nimeni nu ne-ar mai lăsa să votăm'' Mark Twain.

    Comment


    • are rost sa umblu la ea sa completez cu apa distilata ? bateria e originala pe masina(02.2006) si nu da semne de oboseala. nu de alta dar vreau sa intru in cartea recordurilor(glumesc). cred ca am avut noroc ca am mers mai mult afara decat in oras.

      Comment


      • Nu pierzi nimic daca faci o verificare, eventual completare; rezultatul e incert, avand in vedere ca ai deja 6 ani cu ea, asa ca probabil in orice moment poti avea o surpriza.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Salut,

          Am un logan 1.6 mpi are 3ani
          In urma cu 2 sapt am vrut sa o pornesc dar surpriza nu se mai aprindeau nici becurile din bord in urma cu 5 sapt a pornit fara probleme (bateria s-a descarcat pt ca nu am facut km cu ea, am o masina de servici si pe a mea o tin in garaj).
          Am cumparat un redresor si am pus bateria la incarcat (in weeked-ul asta) in prima faza am tinut-o 10 ore (bateria e de 60A si redresorul e de 6A)
          -Problema e ca dupa incarcare nu am pus bateria pe masina (am asteptat sa se faca verde ochiul magic dar, nu s-a facut desi era scoasa de la incarcat de 11ore, am mai bagat-o inca 3 ore pana s-a facut verde)
          A II zi am pus bateria pe masina desi ochiul magic nu mai era verde era alb
          Astept niste sfaturi de la voi, va rog
          P.S. Voi ce credeti sa mai completez cu apa distilata ( pe baterie scrie ca e FARA intretinere)

          Comment


          • Exista o oarecare inertie in afisarea corecta a ochiului magic, respectiv grad incarcare , stare electrolit; in orice caz el are un caracter informativ.
            Daca ai incarcat atata timp bateria, nu astepta sa se faca imediat verde; culoarea pe care spui ca o afiseaza insamna ca electrolitul e sub nivel.
            Bateriile fara intretinere, sunt intr-adevar cu un consum de apa scazut, dar asta nu inseamna ca nu se pot produce si consumuri exagerate; daca nu ai folosit un redresor care are control automat al incarcarii, e posibil sa fi "fiert" un pic bateria; desfa capacele si vezi.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • Merci pt raspunsul tau rapid.
              Crezi ca mai am ceva de verificat?

              Comment


              • Pentru orice eventualitate, masoara tensiunea de incarcare; baterie pe masina,motor pornit la relanti ar trebui sa ai ~13.8v; baga si consumatori sa vezi reactia regulatorului; dar nu cred sa ai aceasta problema.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • Multumesc mult pentru sfaturi

                  Comment


                  • eu am depasit 5 ani cu bateria originala si mai e putin si implineste si 6 ani

                    am o rugaminte, unde se afla senzorul de pornire la logan?
                    Last edited by bodi11; 12 May 2012, 21:25. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • Loganul lui taicameu:iul 2005 pref 1.4 inca merge.

                      Comment


                      • diesel 2007 inca rezista...dupa ce am resuscitat bateria de 2 ori in iarna!

                        Comment


                        • Ai grija la sezonul rece-viitor, nu cred ca te mai duce prea mult, din pacate
                          A tinut suficient.
                          A mea, este sub observatie, porneste bine, dar nu o sa mai reziste cine stie ce, la cate starturi a dat.. (62kkm, predominant urban, curse scurte)
                          Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                          Comment


                          • Originally posted by Gamezcdr View Post
                            Loganul lui taicameu:iul 2005 pref 1.4 inca merge.
                            In orice moment, nu conteaza ca s-a incalzit, poti avea o surpriza, care, avand in vedere varsta acestei baterii, n-ar trebui sa fie chiar ceva neprevazut.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • si eu am logan 1.4 din 2005 si bateria e cea din fabrica masina are 82k km si porneste fara probleme chiar si iarna nush daca conteaza dar s-a mers zilnic cu masina cu mici exceptii.

                              Comment


                              • am mai zis ca in general, cel mai mult rezista bateriile pe 1,4 si eventual cu consumatori stoc. daca mai ai o statie, sub, 2 din...etc...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google