Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • @ham04: dupa cumpararea bateriei(si montarea ei) ai un termen de 5 zile in care trebuie sa mergi la un centru autorizat sa-ti verifice tensiunea de incarcare.
    Doar acele centre au dreptul de a stampila certificatul de garantie(de obicei este vorba despre service-uri autorizate), si nu orice magazin care doar vinde baterii.
    Garantiile se fac tot prin acele centre, chiar daca tu aduci bateria defecta la magazinul de unde ai luat-o, acel magazin o preda la un service autorizat care se ocupa de garantii.
    Nici un importator de baterii nu solutioneaza cereri de garantie de la magazinele de piese auto, ci doar de la centrele lor.
    P.S.: deja a intrat spaima in mine: stiu ca tu ai masina cu doua luni mai veche decat mine

    Comment


    • Schimb-o de pe acum. Ce ţi-e că dai 250 de lei acum, ce ţi-e că îi dai peste x săptămâni sau x luni? Măcar nu te lasă în drum, pe urmă dacă ai nevoie şi de tractare dai nişte bani în plus.
      http://www.youtube.com/watch?v=pvSt-c_YkTQ

      Comment


      • Am gasit un centru din asta (banuiesc ca e Rombat) in Piatra Neamt si ma duc maine chiar cu masina. Mi-a imprumutat un vecin bateria lui si am pus-o pe masina. Maine ma duc si cu bateria veche acolo, le-o las lor, si montez bateria noua, o verific, tot tacamul. Asta e, i-au ajuns cei 7 ani si 9 luni.

        Comment


        • Pai am deja banii pusi deoparte.
          M-am hotarat la un rombat premier, numai ca oscilez intre 55Ah si 60 Ah. Culmea e ca aia de 55 are curent de pornire cat a mea, adica 540 A.
          Cat ma mai fatai prin oras o mai tin pe asta veche, dar inainte de a pleca in concediu, in august, o s-o schimb.
          Sa fim doi cu baterii de 7 ani si 9 luni vechime, acum am doar 7 luni.....
          Poate daca suntem doi intram in Cartea Recordurilor

          Comment


          • Vecinul ala care mi-a imprumutat bateria, un Calciu de 60 Ah pe care o foloseste la centrala de incalzire, a zis ca are pe masina sa, un Audi A4 1.9 TDI din 2000 bateria originala, deci 12 ani, pe moment n-am bagat de seama ce a zis, dar acasa mi-am adus aminte, si ma gandeam daca e chiar pe bune ce zice el...poate o fi din aia cu gel care tine mult.

            Comment


            • Nu stiu ce sa zic......are masina de noua? Poate a mai schimbat-o fostul proprietar o data.
              Cu siguranta nu tine la un diesel 12 ani o baterie.
              Nici nu stiu daca in 2000 era disponibila pentru productia de masa tehnologia cu gel.....

              Comment


              • Nu a fost primul proprietar, dar era ruda cu el, si asa zice, ca e bateria originala a masinii, nah treaba lui, ca e adevarat sau nu, nu stiu, nici mie nu-mi vine a crede la un diesel sa tina atat bateria. Poate a mai intretinut-o intre timp, el fiind si electrician de meserie, nu stiu ce sa zic.

                Comment


                • iunie 2005
                  consumatori : cd mp3 binecunoscut de la dacia , patru led puse de mine + o lampa de dacie 1300 ( lumina suplimentara in portbagaj) astia sunt toti consumatorii .
                  bateria este o caranda la care acum doi ani am completat putin cu apa distilata , sper sa ma tina si anul acesta inca porneste bine .

                  Comment


                  • Mi-am luat un Rombat Premier 60 Ah, am dat 290 de lei pe el cu tot cu bateria veche la schimb. Mi se pare maricel pretul, dar e luata de la o reprezentanta/service Rombat. Mai era un Cyclon la 66Ah parca si 260 de lei si un Calciu la 60 Ah si 220 de lei, dar am ales Premierul. Sper sa ma duca si asta macar 5 ani si o sa fiu multumit de achizitie. Am verificat tensiunea, mi-a dat garantie 2 ani pe ea.

                    Comment


                    • Nu cred ca e mare pretul; dupa AGM(un produs recent) Premierul, este cea mai buna oferta a celor de la Rombat; nu ai ce regreta.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Eu pe masina am avut din fabrica Rombat Calciu de 60Ah si a tinut 5 ani.
                        Tot de ala as fi pus daca nu se nimerea sa pun Caranda. De 70 lei in plus pana la Premier cumparam bere.

                        Comment


                        • Originally posted by IancuMIC View Post
                          Nu cred ca e mare pretul; dupa AGM(un produs recent) Premierul, este cea mai buna oferta a celor de la Rombat; nu ai ce regreta.
                          m-am uitat si eu pe goagal sa vad de ce vorbesti si cred ca am nimerit prost ca am gasit pana la 8Ah. sau o fi altceva?! ai un link cu amg-uri ?

                          Comment


                          • Pai sunt AGM-uri nu amg(ca tuner-ul casei merc.)
                            Alea pe care le-ai vazut sunt pentru moto/scuter/atv
                            Uite aici:

                            Comment


                            • Originally posted by ham04 View Post
                              Mi-am luat un Rombat Premier 60 Ah, am dat 290 de lei pe el cu tot cu bateria veche la schimb. Mi se pare maricel pretul, dar e luata de la o reprezentanta/service Rombat. Mai era un Cyclon la 66Ah parca si 260 de lei si un Calciu la 60 Ah si 220 de lei, dar am ales Premierul. Sper sa ma duca si asta macar 5 ani si o sa fiu multumit de achizitie. Am verificat tensiunea, mi-a dat garantie 2 ani pe ea.
                              Am luat si eu saptamana trecuta o Varta de 56 Ah cu garantie 2 ani pentru o supernova, cumparata la oferta, 205 lei si bateria la schimb.
                              sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                              Comment


                              • In Bucuresti, probabil gaseam si Rombaturi mai ieftine, ca ai de unde alege, pe aici la mine nu prea, iar acolo fiind si service Rombat e mai de incredere. Mi s-a parut maricel pretul de 290 lei care includea bateria de schimb ( a carei valori estimate ar fi fost de vreo 30 de lei ). Acum sa tina asta e important, nu mai conteaza cat a costat. Are 60 Ah si 580 A la pornire, extra-suficient pt un 1.4 stock fara consumatori suplimentari.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google