Dar sa sti ca si astea de la Rombat sunt foarte bune,mai ales astea dupa 2006.
Despre acumulatori auto
Collapse
X
-
Haideti mai bine sa citim direct de la sursa, intructiuni de exploatare: http://www.rombatt.ro/index.php
Comment
-
Treaba asta cu "fara intretinere" e pur marketing. Ca sa lamurim odata problama bateriilor "fara intretnere" :
Rombat, ca si alti producatori dealtfel, spune: O baterie fãrã întretinere este o baterie care nu necesitã adãugare de apã distilatã, daca sistemul de incarcare de pe autovehicul functioneaza corect.
Si de la aceeasi sursa aflam ca:
Daca in exploatare se constata supraincarcarea bateriei, indicata prin consumul exagerat de electrolit (scaderea nivelului) sau subincarcarea, indicata prin scaderea densitatii electrolitului sub 1,24g /cm³ se va verifica instalatia electrica a autovehiculului (releu regulator, alternator).
Deci putem concluziona ca daca sistemul electric al masinii functioneaza corect, nu va exista consum de electrolit, deci nu va trebui completat cu apa distilata fiindca nu scade nivelul, deci nu necesita intretinere.
Asta era valabil si inainte doar ca nu le-o trecut prin cap sa puna textul asta pe baterii si au facut-o alte branduri iar rombat se tot minuna cum de romanii, natie de oameni destepti in principiu, cumpara baterii exagerat de scumpe si cu aceleasi caracteristici...
Ca doar nu toti suntem cocalari si degeaba, ca sub capota nu se vede daca ai varta, bosch etc. si nu Rombat... care sunt la fel de bune doar ca-s mult mai ieftine...
Toate cele bune...Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...
Comment
-
Cunosc pe cineva cu un fiat si are un harb de baterie si i-am spus sa cumpere rombat ca este buna eu o am de 2 ani si nu am probleme cu ea,el zice ca este cea mai slaba si cumpara varta ca cele romanesti sunt slabe are o conceptie cu lucrurile romanesti proasta
Comment
-
un cocalar, ce mai... si are probleme la "respectul de sine"
cand zici ca lucrurile romanesti sunt proaste, inseamna ca si ce face el este de cacao.
Sau ce faci tu, ca roman, e lucru nemtesc?
Sunt unele lucruri romanesti, ieftine, care sunt proaste, si sunt unele lucruri romanesti care sunt bune, dar au un ambalaj prost si marketing slab. Vezi bateriile rombat si faptul ca n-au pus textul "fara intretinere" pe produs, de abia acum. asta lua ochiul necunoscatorului, si de aia rombat e naspa, ca-s cu intretinere... (vezi postul meu de mai sus).
In schimb varta rullz pentru ca... inca nu stim, dar avem prejudecati: ca-s nemtesti, ca au ambalajul fain, ca-s fara intretinere hahaha... si culmea... fiindca-s scumpe. HAHAHAHA. Mai, lasati cocalarii si bagati-va mintile in cap. De banii de Varta imi iau 3 baterii noi, si-n total ma tin de 3 ori mai mult ca Varta.Last edited by beso; 2 August 2009, 10:34.Dacia Logan Prestige, 1.6 16V, gri comet...
Comment
-
Cu bateriile straine lucrurile stau asa-intr-adevar unele dintre ele sunt mai performante pentru ca au tehnologii mai noi(nu toate);marca respectiva-bosch,varta,fulmen etc-suna mai bine,au rezonanta,starnesc oftica dusmanului care se uita sub capota....etc.Dar acum vine intrebarea-de ce sa achizitionez un astfel de produs care e si mai scump si e garantat tot cam la fel cand pot sa iau un rombat cu tehnologie tot moderna-poate chiar aceeasi-la un pret mult mai mic?si mai ales pe Logan!Nu e masina de lux sau una scumpa care a venit echipata din fabrica cu nu stiu ce minunatie de baterie si trebuie sa pun una pe masura in locul ei...Rombatul meu de pe Logan are 4 ani jumate...iarna asta il schimb ca nu mai rezista la frig.Se descarca.Vara e brici!Si unde mai pui ca am si consumatori-sub,boxe,lumini,luminite...deci ce ma intereseaza ce scrie pe baterie si ce tehnologii silver,figuri are cand ea isi scoate banii cu varf si indesat?Urmatoarea baterie va fi un Rombat model nou scos recent-Premier sau un Tornado de amperaj mai mare-70 Ah-f de cea initiala.sigpic
Comment
-
Puteti avea incredere in fiabilitatea bateriilor autohtone, care au reusit sa se ridice calitativ, la nivelul celor de firma, facute la mama lor, nu pe "vapor"!
Conteaza foarte mult capacitatea cat si spatiul in care ar putea incape la nevoie o baterie ceva mai puternica...valabil pentru motoarele diesel, ca cele pe benzina, au pornirea mai usoara.
Totusi, nu va lacomiti la o baterie de o capacitate mai mare decat poate incarca alternatorul, deoarece dupa fiecare pornire, bateria va ramane permanent cu o incarcare insuficienta. Fata de necesarul la incarcare, daca ne raportam la o lunga perioada de timp, totul se aduna cu minus, ceea ce va conduce la o cadere prematura a bateriei datorita incarcarii insuficiente...si ajungem sa ne miram, cum de a picat asa repede bateria!
Incercati sa pastrati pe cat posibil, un echilibrul intre capacitatea bateriei, alternatorului si al consumatorilor, in totalitatea lor, impreuna cu cei adaugati de voi, suplimentar!
In alta ordine de idei, la acest capitol al bateriilor, este ca un fel de loz in plic, care nu poate fi desfacut pana nu "cade" bateria si abia atunci vezi cat ai castigat!
S`aveti bafta sa va bucurati de baterii, pana la adanci batranete!!!
sigpic
Comment
-
la acumulatorii auto sulfatarea (distrugerea iremediabila) se produce pe la 10,5 V indiferent daca bateria e noua sau veche. chiar si cu motorul pornit, daca sunt multi consumatori, pot apare caderi de tensiune care sa distruga bateriasigpic
Comment
-
Am logan-ul din Septembrie 2006 cumparata de noua masina, un DCi de 65 de cai si ma tinut bateria 2 ani si 11 luni(rombat de 70 de amperi), banuiesc ca statia pentru subwoofer ia scurtat viata pt ca nu am condesator inca. Acum am o Varta de 55 de amperi imprumutata de la serviciu (porneste fara probleme). Am inteles ca la o baterie auto conteaza foarte mult curentul de pornire mai ales pt un diesel.sigpicBIKER INSIDE
Comment
-
Originally posted by 1.6_mpi View Postla acumulatorii auto sulfatarea (distrugerea iremediabila) se produce pe la 10,5 V indiferent daca bateria e noua sau veche. chiar si cu motorul pornit, daca sunt multi consumatori, pot apare caderi de tensiune care sa distruga bateria
Daca se intampla sa scada capacitatea de incarcare a bateriei in timpul functionarii motorului, primul simptom este aparitia fluctuatiilor de intensitate a luminilor de drum, precum si o iluminare mai puternica a bordului...pagubele in asfel de cazuri pot destul de mari si incep cu arderea becurilor, aparatelor de bord, calculator de bord, player-ul, sistemul audio, statia radio, GPS si orice consumator aflat in functiune in acel moment.
Nu se intampla prea des asa ceva dar nu inseamna, ca nu ar fi posibil!
sigpic
Comment
Comment