Despre acumulatori auto

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • In mod normal majoritatea consumatorilor cad in sarcina generatorului; nu dimensionezi o baterie sa sustina consumatorii, pentru ca nici un om cu scaun la cap nu stationeaza cu motor oprit si faza scurta, dezaburirea, ventilatia in functiune; un radio si lumini de pozitie sau avarii sunt cel mai des folosite in stationare. Avantajul unei baterii cu o capacitate si implicit curent de descarcare mai mare, consta in faptul ca la pornire nu utilizeaza toate resursele si de aici un timp de incarcare mai scurt, in conditiile unui mers in conditii urbane, de aici poate o durata de viata oarecum mai lunga, cel putin in mod teoretic.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • ))

      am baterie de 40AH(330AEN) si am lasat masina aseara pe la ora 19 cu aeroterma pornita la treapta 1(mi-am pus un buton care simuleaza pozitia ACC a cheii) si dimineata(ora 8) n-a mai pornit! dar am reusit sa o descui din telecomanda si aeroterma mai mergea!

      )

      Comment


      • Asta e dezavantajul bateriilor ce au curent de descarcare relativ mic; procesul de descarcare nu e unul ireversibil si daca bateria nu e prea batrana isi va reveni dupa o incarcare la nivel maxim. In astfel de conditii, daca nu se initializeaza procesul de incarcare intr-un timp relativ scurt, sunt sanse mari ca procesele din interiorul bateriei sa fie ireversibile, iar bateria sa nu mai poata fi salvata.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • Originally posted by adaniel69 View Post
          (mi-am pus un buton care simuleaza pozitia ACC a cheii)
          Intrebare,,ce rol are acel buton?,,deja un rost l-am vazut,,consuma bateria

          Comment


          • Da voi comparati diesel cu benzina,la benzina pornesc motoru si cu baterie de scuter)

            Comment


            • In aceasta seara m-a lasat bateria... dupa fix 6 ani si jumatate (februarie 2006).

              Aveti idee cat mai costa un rombat de 70-75 Ah? A mai cumaprat cineva din reprezentanta ROMBAT din jilava?
              Nu vreau sa aud de vitan si alte magazine...
              sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

              Comment


              • Vreo 340ron de 75Ah

                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                Comment


                • Recomand Premier-ul de 70 Ah.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • Daca las si bateria veche la schimb mai scade ceva din pretul afisat pe site?

                    In oferta din site-ul indicat de micutzu nu apare premier-ul de 70Ah.
                    sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                    Comment


                    • Ba da, uite aici
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • Multumesc Iancu!

                        Deci este o diferenta de doar 20 lei intre 70 si 75 Ah. Deci mai bine un Premier de 75Ah. A masinii originala a fost de 70 Ah Rombat Calciu.

                        Mai ramane valabila intrebarea daca cei din reprezentata Rombat primesc la schimb si bateria veche si daca mai scad ceva la pret. Poate a cumparat cineva recent si stie, multumesc!
                        sigpicLogan Laureate - 1.5 DCI

                        Comment


                        • Orice distribuitor de acumulatori primeste bateria uzata la schimb si iti scade 10-15% din valoarea noului acumulator.

                          L.E. De obicei pretul afisat este cu bateria uzata la schimb si in cazul in care nu aduci bateria uzata, platesti 10-15% in plus din valoarea noului acumulator.
                          Last edited by vitriol; 18 August 2012, 22:04.
                          sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                          Comment


                          • Originally posted by Ivan Marian View Post
                            Intrebare,,ce rol are acel buton?,,deja un rost l-am vazut,,consuma bateria
                            rolul este sa pot sa ascult muzica la casetofon fara sa pun contactul, merge si aeroterma fara sa pun contactul, adica fara sa invart de cheie la pozitia acc!
                            si mai are un rol: nu se mai opreste casetofonul cand dau la automat(sa pornesc motorul)

                            Comment


                            • Mdaaa..nu stiu cum este la tine..dar la mine mp3-ul stok merge o ora fara sa am cheia in contact si apoi se opreste singur. Daca mai vreau sa mai ascult inca o ora in plus il mai pornesc inca odata si gata si tot asa. Cat despre aeroterma,,aia mai putin conteaza,,ca doar nu stai in masina cu aeroterma pornita si motorul oprit si cheia scoasa din contact. Dar un DEZAVANTAJ e clar,,daca ai uitat ceva pornit,,adio baterie.

                              Comment


                              • Astia mai slab dotati nu cred ca avem cd/mp3 standard si prin urmare nici ce spui tu cu pornitul si opritul dupa 1H.
                                Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google